Şimdi Ara

Tom Clancy's Rainbow Six: Siege [PC ANA KONU] (300. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
8.474
Cevap
116
Favori
345.396
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 298299300301302
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ya dün recruit chibi için challenge vardı. multide 50 kill al diyodu. 35/50 yapmıştım dün bugün yok. Uplayi de kapadım açtım hala yok herkeste mi böyle acaba sorun nedir :(
  • kargalarrr kullanıcısına yanıt
    Ertelendi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kargalarrr

    Ya dün recruit chibi için challenge vardı. multide 50 kill al diyodu. 35/50 yapmıştım dün bugün yok. Uplayi de kapadım açtım hala yok herkeste mi böyle acaba sorun nedir :(
    Haftaya tekrar gelecek bu sefer 25 kill istiyor. Tamamlayanlar için ödül verilecek ama yarıda kalanlar boşa oynamış oldu. Recruit yine Recruitliğini yaptı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Charles Bartowski

    Haftaya tekrar gelecek bu sefer 25 kill istiyor. Tamamlayanlar için ödül verilecek ama yarıda kalanlar boşa oynamış oldu. Recruit yine Recruitliğini yaptı

    Alıntıları Göster
    Öyle deme ama. Bir şey kazanmasan bile recruit shotgun rush her zaman eğlencelidir, özellikle takım olarak. Herkes direkt ölse bile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cryomancer

    Öyle deme ama. Bir şey kazanmasan bile recruit shotgun rush her zaman eğlencelidir, özellikle takım olarak. Herkes direkt ölse bile

    Alıntıları Göster
    Rekruit stronk. Recruit ile GSG9 shotgun alıp az rush atmıyorlar şimdi ve iyi oynayınca da etkisi oluyor
  • Charles Bartowski kullanıcısına yanıt
    m870 rush is best
  • Yeni sezon ne zaman geliyor ?
  • bu salı çıkacak bence son günler diyor sezon skinleri için
  • Oyun bugün itibariyle 3.yılını doldurdu ama ranked hâlâ beta
  • Haftasonu renown boost var sömürün.
  • -Bane kullanıcısına yanıt
    nasıl aktifleştiricez ? :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kiivii

    nasıl aktifleştiricez ? :D
    Kendinden aktif yani

    50% Bonus renown event this weekend!

    After the outage this morning, we'll be holding a 24-hour 50% renown boost event for all platforms this weekend.

    All Platforms
    Time: Sat (12/01) 12:01 PM EST - Sun (12/02) 12:01 PM EST
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Charles Bartowski

    Oyun bugün itibariyle 3.yılını doldurdu ama ranked hâlâ beta
    Aga bee Bunu yazmak için girmiştim ama tahmin etmemiştim birinin belirteceğini. Şaşırmadım sen yazınca. Dizi bölümünde de tüm özel günleri sen yazıyorsun


    Şaka maka 3 sene oldu. Daha ilk çıktığı günü, ilk günkü hataları, sorunları, ilk aylardaki bugları hatırlıyorum da, oyun nereden nereye geldi. İlk birkaç gün matchmaking çalışmıyordu, oyuna girsen atıyordu hemen, loading ekranında takılı kalıyo falan. Ama açık-kapalı betaları oynayanlar biliyordu ki, oyuna başlar başlamaz multiplayer girilmez. O yüzden ilk günler bolca terrorist hunt ve situationsların oynayıp, renownları kasıp, önemli karakterleri açtık ve silahları özelleştirmiştik. Multiye giriyoruz, herkes recruit, siz nasıl özel asker alıyorsunuz diye soruyor. Silahlarımızda dürbün var, millet recruilt ile iron sight oynuyor, nasıl taktığımızı soruyor falan. Ne günlerdi be

    Oyunun ilk zamanları Mute en kritik operatördü çünkü kimse haritaları bilmiyor ve saatlerce haritada drone ile objective arıyorduk. Tabi haritaları bilmeyince de Mute ve jammer çok kritik oluyordu. Objective bulamayınca mal gibi kalıyordun, neredeydi ya bunlar diye. 2 takımında 1 adam bile göremeden, 1 mermi sıkamadan biten roundlar hatırlıyorum oyunun ilk zamanlarında.

    Bir de oyunun ilk büyük bugları efsaneydi. Kapkan tuzağı oyunun ilk başlarında lazeri kıpkırmızı kalın bir ip gibi görünüyordu ama değdiğinde öldürüyordu direkt. Ama sonradan bir bug'ı keşfedildi ve şuanki gibi o kırmızı lazeri yok edebiliyordun. Haliyle oradan geçen direkt ölüyordu ve 3 kapkan tuzağıyla 3 kill alabiliyordun. Castle-Glaz bugı vardı bir de. Castle barikatına Glaz'ın silahıyla 3 kere ateş ettiğinde sadece Glaz için barikat yıkılıyordu. Yani diğer herkeste barikat yerine duruyor ama Glaz'da yıkılıyordu ve barikat arkasını görüp öldürebiliyordu. Haliyle Glaz'a öldüğünde "oha hile bu adam" diyordun ama mantıken hile değil oyunun bug'ıydı.

    Hele bir de Temmuz'da BattleEye gelene kadar bizi kanser eden bir hile süreci var ki, hatırlamak bile istemiyorum. Oyunda bir anti-cheat olmadığı ve Ubisoft'ta report'lara hiçbir işlem yapamdığı için ve hile programları da en basit forumlara, wordpress sitelere bile düştüğü için, oyundaki hile oranı %50'nin üzerindeydi. Plat, Diamond seviyesinde neredeyse her oyun 1 tane hileciye denk geliyordun, ama kendi takımında ama karşı takımda.

    Oyunun ilk hallerine göre, oyun şuan çok çok daha iyi durumda. Hem denge olarak hem de oynanış olarak. Eskiden ranked'da House haritası geliyordu ve Garage dışında içeriden savunma yapabileceğin bir yer yok. En sevdiğim haritalardan biri olmasına rağmen de, Plane haritasında da defansta taktiksel oynayabileceğin bir yer yok. Ve bu haritalar eskiden Ranked'daydı. Ranked ve Casual ayrımı yoktu. Mesela Favela çıktığında da Ranked'daydı ve ilk çıktığında her 2 oyundan birinde Favela geliyordu bir de. Şu oyunda Favela kadar nefret ettiğim bir harita olmadı , olmaz da sanırım. Hiç unutmuyorum bir de Twit atmıştılardı. "Favela haritasından çok güzel feedback'ler aldık ve sizlerin talebi üzerine havuzdaki Favela oranı %X olarak arttırdık" tarzı bir açıklamaydı. Hatırlayanlar bilir, resmen dalga geçiyorlardı milletle çünkü Reddit dahil bütün internette oyunun en kötü haritası olduğu ve nasıl böyle savunma yapılamayan ve atak takımının bariz avantajlı olduğu bir harita yapılabildiği tartışılıyordu. House'dan daha beter savunma yapılamaz bir harita olmaz diyorduk taa ki Favela gelene kadar.

    Ama eski Rainbow'un tadı da bir başkaydı. Son gelen yeni operatörler hep çatışma mekaniğine olumsuz etki etti. Sürekli dikkat dağıtan cinste trap'ler, gadget'lar. Artık 100 HP ile çatışmaya giremiyorsun pek. Sürekli bir yerlerde trap, sürekli bir şeyleri çıkarıp kapatmakla uğraşıyorsun. Bununla ilgili birçok pro lig oyuncusu da şikayetçi, bir ara video çekmişlerdi hatta Ubisoft a tepki koymak için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Sheppard

    Aga bee Bunu yazmak için girmiştim ama tahmin etmemiştim birinin belirteceğini. Şaşırmadım sen yazınca. Dizi bölümünde de tüm özel günleri sen yazıyorsun


    Şaka maka 3 sene oldu. Daha ilk çıktığı günü, ilk günkü hataları, sorunları, ilk aylardaki bugları hatırlıyorum da, oyun nereden nereye geldi. İlk birkaç gün matchmaking çalışmıyordu, oyuna girsen atıyordu hemen, loading ekranında takılı kalıyo falan. Ama açık-kapalı betaları oynayanlar biliyordu ki, oyuna başlar başlamaz multiplayer girilmez. O yüzden ilk günler bolca terrorist hunt ve situationsların oynayıp, renownları kasıp, önemli karakterleri açtık ve silahları özelleştirmiştik. Multiye giriyoruz, herkes recruit, siz nasıl özel asker alıyorsunuz diye soruyor. Silahlarımızda dürbün var, millet recruilt ile iron sight oynuyor, nasıl taktığımızı soruyor falan. Ne günlerdi be

    Oyunun ilk zamanları Mute en kritik operatördü çünkü kimse haritaları bilmiyor ve saatlerce haritada drone ile objective arıyorduk. Tabi haritaları bilmeyince de Mute ve jammer çok kritik oluyordu. Objective bulamayınca mal gibi kalıyordun, neredeydi ya bunlar diye. 2 takımında 1 adam bile göremeden, 1 mermi sıkamadan biten roundlar hatırlıyorum oyunun ilk zamanlarında.

    Bir de oyunun ilk büyük bugları efsaneydi. Kapkan tuzağı oyunun ilk başlarında lazeri kıpkırmızı kalın bir ip gibi görünüyordu ama değdiğinde öldürüyordu direkt. Ama sonradan bir bug'ı keşfedildi ve şuanki gibi o kırmızı lazeri yok edebiliyordun. Haliyle oradan geçen direkt ölüyordu ve 3 kapkan tuzağıyla 3 kill alabiliyordun. Castle-Glaz bugı vardı bir de. Castle barikatına Glaz'ın silahıyla 3 kere ateş ettiğinde sadece Glaz için barikat yıkılıyordu. Yani diğer herkeste barikat yerine duruyor ama Glaz'da yıkılıyordu ve barikat arkasını görüp öldürebiliyordu. Haliyle Glaz'a öldüğünde "oha hile bu adam" diyordun ama mantıken hile değil oyunun bug'ıydı.

    Hele bir de Temmuz'da BattleEye gelene kadar bizi kanser eden bir hile süreci var ki, hatırlamak bile istemiyorum. Oyunda bir anti-cheat olmadığı ve Ubisoft'ta report'lara hiçbir işlem yapamdığı için ve hile programları da en basit forumlara, wordpress sitelere bile düştüğü için, oyundaki hile oranı %50'nin üzerindeydi. Plat, Diamond seviyesinde neredeyse her oyun 1 tane hileciye denk geliyordun, ama kendi takımında ama karşı takımda.

    Oyunun ilk hallerine göre, oyun şuan çok çok daha iyi durumda. Hem denge olarak hem de oynanış olarak. Eskiden ranked'da House haritası geliyordu ve Garage dışında içeriden savunma yapabileceğin bir yer yok. En sevdiğim haritalardan biri olmasına rağmen de, Plane haritasında da defansta taktiksel oynayabileceğin bir yer yok. Ve bu haritalar eskiden Ranked'daydı. Ranked ve Casual ayrımı yoktu. Mesela Favela çıktığında da Ranked'daydı ve ilk çıktığında her 2 oyundan birinde Favela geliyordu bir de. Şu oyunda Favela kadar nefret ettiğim bir harita olmadı , olmaz da sanırım. Hiç unutmuyorum bir de Twit atmıştılardı. "Favela haritasından çok güzel feedback'ler aldık ve sizlerin talebi üzerine havuzdaki Favela oranı %X olarak arttırdık" tarzı bir açıklamaydı. Hatırlayanlar bilir, resmen dalga geçiyorlardı milletle çünkü Reddit dahil bütün internette oyunun en kötü haritası olduğu ve nasıl böyle savunma yapılamayan ve atak takımının bariz avantajlı olduğu bir harita yapılabildiği tartışılıyordu. House'dan daha beter savunma yapılamaz bir harita olmaz diyorduk taa ki Favela gelene kadar.

    Ama eski Rainbow'un tadı da bir başkaydı. Son gelen yeni operatörler hep çatışma mekaniğine olumsuz etki etti. Sürekli dikkat dağıtan cinste trap'ler, gadget'lar. Artık 100 HP ile çatışmaya giremiyorsun pek. Sürekli bir yerlerde trap, sürekli bir şeyleri çıkarıp kapatmakla uğraşıyorsun. Bununla ilgili birçok pro lig oyuncusu da şikayetçi, bir ara video çekmişlerdi hatta Ubisoft a tepki koymak için.

    Alıntıları Göster
    Benden kaçmaz Konu da 300 sayfa olmuş

    Favela tweetini hatırlıyorum resmen trollemişlerdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Charles Bartowski

    Benden kaçmaz Konu da 300 sayfa olmuş

    Favela tweetini hatırlıyorum resmen trollemişlerdi

    Alıntıları Göster
    Yazdıktan sonra aklıma geldi bak.

    Rook Mine diye bir olay vardı. Rook aldığın için takım arkadaşın seni öldürüyordu ve neden diye sorduğunda "Rook mine" diyordu Ranked'da bile oluyordu hem. İnternette hala geyikleri döner.

    ACOG'lu Bandit, Jager ve SMG-11 falan. Hatırlayınca bir garip oluyor insan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Sheppard

    Yazdıktan sonra aklıma geldi bak.

    Rook Mine diye bir olay vardı. Rook aldığın için takım arkadaşın seni öldürüyordu ve neden diye sorduğunda "Rook mine" diyordu Ranked'da bile oluyordu hem. İnternette hala geyikleri döner.

    ACOG'lu Bandit, Jager ve SMG-11 falan. Hatırlayınca bir garip oluyor insan

    Alıntıları Göster
    Rook Mine olayı efsane hatta Rook Elite kostümde yerdeki çantanın içinde bir kağıt var orada Rook Mine yazıyor Ubisoft arada böyle geyiklere değer veriyor.

    Fuze Elite'te de LMG'nin bir yerinde "Fuze the hostage" yazıyor böyle ufak güzel detaylar var.

    SMG-11 ACOG'suz da çok iş yapardı aslında ama Red Dot sıkıntı. ACOG'u alınanlar içinde bir Jager'ı özlüyorum o silah tam ACOG'luktu
    Nerfler öncesi Jager ve BB maindi resmen neyi sevdiysem nerf yemiş




  • Arkadaşlar ranked da win/lose ve kill/death oranım hep aynı gösteriyor hiç değişmiyor. Hatta operatörlerle oynama sürem bile hep aynı dakika.

    Sorun mu var benim mi birşey yapmam gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yokyere kullanıcısına yanıt
    Sezon sonu olduğundan dolayı bug da kalmıştır. Şu anda herkeste durum aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler inşallah dediğin gibidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yokyere

    Arkadaşlar ranked da win/lose ve kill/death oranım hep aynı gösteriyor hiç değişmiyor. Hatta operatörlerle oynama sürem bile hep aynı dakika.

    Sorun mu var benim mi birşey yapmam gerekiyor.
    Sezon ortasından beri bir sorun var bazı bilgiler bazı kişilerde güncellenmiyor.





    Bu arada i3D.net diye bir şirketle anlaşılmış oyun serverları için. Fark eden vardır mutlaka, 1 aya yakındır serverlar sorunlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 298299300301302
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.