Şimdi Ara

Togg, toplamda kaç adet T10X satıldığını açıkladı: Gözler T10F'de (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
1.812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mystiery_

    Hayır dengesiz bir sürüş vaadettiği için. Örnek bir video var aşağıda. Tesla model 3 awd modelin arkadan itişini iptal edip önden çekişli yapıyor, önden çekişini iptal edip arkadan itişli yapıyor en sonunda da dört çekerli test ediyor. Elektrikli arabalar daha dengeli onlar savrulmuyor diyenler iyi izlesin. Fwd (önden çekişli) araba karda hiç savrulmadan ilerlerken, rwd (arkadan itişli) modunda araba sürekli arkadan kopmaya başlıyor. Bu tabi ingiliz zengin bebesinin hoşuna gitmiş arkadan itişli arabanın saçmalıklarıyla uğraşmak. Arkadan itişliyi açınca direksiyonu bir o yana bir bu yana çevirip sürekli arkadan kopan arabayı toplamaya çalışıyor. Fwd (önden çekişli) arabada ise böyle bir sorun olmuyor araba direksiyonun döndüğü yöne doğru düz bir çizgi halinde yani güvenle ilerliyor.


    Tyre Reviewsyoutube
    FWD vs RWD vs AWD on snow is a question I get asked a lot about, and as the Tesla Model 3 Performance can (sort of) be all three, I took some time out of a Michelin test to see what the differences are. The Tesla is fitted with the excellent Michelin Pilot Sport All Season 4 which is one of the best ultra high performance all season tires in snow. I drive three laps, one in front wheel drive mode, one in rear wheel drive mode and a final lap in 50/50 all wheel drive split to see what the differences are on snow, including see which is fastest and what the balance of the car is like. Please note we were unable to do traction testing as the Tesla defaults back to AWD when the car is straight, even if it's set to 100% rear wheel drive mode only. This will come at a later date. Ordinarily the Model 3 Performance fits 20” wheels, Michelin have modified their car to accept the base OE 18” wheels which we used for the testing. Also, the OE 18” tire size is 235/45R18, whereas we were only able to get 245/40R18 tires in time for this test. We ran the tires at the OE pressure of 42 psi. Any questions please ask below, and please consider subscribing. http://www.instagram.com/Tyre_Reviews
    https://www.youtube.com/watch?v=d_LPlYxhweY&feature=youtu.be

    Arkadan itişli Togg T10F'de bundan farklı olarak motoru arkada olduğu ve önde motor olmadığı için arkadan daha fazla kopacaktır. Arkadan kopan arkadan itişli bir arabayı toplamak, önden çekişli önden kopan bir arabayı toplamaktan daha zordur. Çünkü önden çekişli arabada motorun ürettiği gücü direksiyonu çevirdiğin yöne doğru aktararak arabayı daha düz bir çizgide sürebilirsin. En düz çizgiyi çizen en güvenli sürüşü vaadeden arabadır. Bu söylediklerim yağmurlu ve karlı yollar için geçerlidir. Kuru ve düz asfaltta arkadan itişli araba iyidir kötüdür ondan bahsetmiyorum.

    Bu mesaj ve video çok önemli. 45 yaşındayım. Önden çekişli araba ister elektirikli ister yakıtlı olsun. Kış şartlarında daha iyidir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • oquzdag O kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler de anlamıyorlar bazıları maalesef. Kış ve yağmur şartlarında en güvenli sürüşü sırasıyla; dört çeker ve önden çekişli sağlıyor. Arkadan itişli arabalar ise dengesiz bir sürüşe ve dolayısıyla kazalara neden oluyor. Eşi, çocukları veya sevdikleri olan insanlar için önden çekişli veya dört çeker arabalar tercih edilmelidir. Önden çekişli arabanın verdiği güveni arkadan itişli hiçbir araba veremez yağmurlu ve karlı yollarda. Önden çekişli arabayla yağmurlu ve karlı yollarda sol şeritten güven içinde (hız sınırları dahilinde) giderken sağdan tin tin(usul usul) giden arkadan itişli arabaları (örn mercedes'ler) sıkça görüyorum. Herkes arabasının ne olduğunu biliyor. Biliyor da toz kondurmak istemiyorlar. Ayranım ekşi diyen az. Keşke TOGG arkadan itişli yerine önden çekişli olsaydı. Tamam anlıyorum maliyeti daha düşük oluyor arkadan itişli elektrikli arabanın fakat bu arabalarda ucuz değil en nihayetinde ve 2025 yılı asgari ücreti 22.104₺ hem can hemde mal güvenliği önem arz ediyor bu ortamda. Türkiye dört mevsimin birden yaşandığı bir ülke. En güvenli olanı almak elzem. Bunu da arkadan itişli arabalar karşılamıyor maalesef.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • mystiery_ kullanıcısına yanıt

    Kar yağmayan yağsa da yerde kalmayan çok şehir var. Özellikle Akdeniz bölgesinde hem elektrikli araç hem de rwd araç iyidir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //
    _______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b]
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.