Şimdi Ara

Tivibu'nun Parayı Çekip Üyelik Oluşturmama Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
2.623
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Tivibu Go üyeliği almak için Vodafone mobil ödeme yaparak işlem gerçekleştirdim. Ücret kesildi. Go'ya giriş yapmak için tek şifreyi kullandığımda H-300 kodlu üyelik bulunamadı hatası verdi. Müşteri hizmetlerini aradım, üyelik bulunmadığını ama şikayetim üzerine kayıt oluşturduğunu söyledi.


    Bu görüşmenin arkasından bu sefer de kredi kartı ile ödeme yaparak üyelik oluşturmak istedim. Yine aynı sorun oluştu.


    Bu kronik sorunun sebebi nedir? Üyelik almak istediğim telefon numarası Vodafone diye mi üyelik oluşmuyor yoksa?




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Tivibu'da "H-300 Tivibu Ürününüz Bulunmamaktadır" veya "H300 Hatası" sorununu giderme

    Tivibu kullanıcıları, üyelik oluştururken veya içeriğe erişmeye çalışırken "H-300 Tivibu Ürününüz Bulunmamaktadır" veya "H300 Hatası" ile karşılaşabilirler. Bu sorun, çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir.

    Nedenleri:

    • Tivibu Go uygulamasındaki bir teknik sorun
    • İnternet bağlantısında veya cihazınızda bir sorun
    • Tivibu hesabınızla ilgili bir sorun
    • Tivibu Go uygulamasının güncel olmaması

    Çözümleri:

    • İnternet bağlantınızı kontrol edin: İnternet bağlantınızın etkin olduğundan ve stabil olduğundan emin olun.
    • Cihazınızı yeniden başlatın: Tivibu Go uygulamasını kapatın ve cihazınızı yeniden başlatın.
    • Uygulamayı güncelleyin: Uygulama mağazanıza gidin ve Tivibu Go uygulamasının en son sürümünün yüklü olduğundan emin olun.
    • Tivibu hesabınızı kontrol edin: Tivibu hesabınıza giriş yapın ve hesabınızın aktif olduğundan emin olun.
    • Müşteri hizmetleri ile iletişime geçin: Yukarıdaki çözümler sorunu çözmezse, Tivibu müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.

    Ek İpuçları:

    • Tivibu Go uygulamasını kullanırken güçlü bir Wi-Fi bağlantısına bağlandığınızdan emin olun.
    • Cihazınızın işletim sisteminin güncel olduğundan emin olun.
    • Uygulamayı her zaman güvenilir uygulama mağazalarından indirin.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Geçen gün aynısı başıma geldi.
    İki kez çekim yapıldı abonelik oluşturulmadı, ilk aradığımda bizde görünmüyor dediler. Provizyondan düşmesini bekledim düşmedi. İkinci gün aradım şikayet bıraktım, ikisine de iade vermişler.
    Bana kalırsa yıllık indirimli kampanyayı vermiyor sistem, MHden üyelik yapayım dedim aylık ödeme veriyoruz dediler, denediğim spor paketti.

    Edit: kredi kartıyla ödeme yöntemiyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lurian -- 14 Ağustos 2022; 17:33:28 >
  • Ben aylık paketler deniyorum, bir türlü üyelik oluşmuyor.

  • Dün yine denedim, yine aynı şey oldu, gittim bein connect aldım artık, iadeyle uğraşacağız gene
  • Bu sorunu çözmeyi veya çözdürmeyi başaran var mı? Başkasının üzerine abonelik almadan, kendi adımıza abone olabilmenin bir yolu var mı?

  • Bilen Biri kullanıcısına yanıt

    Hocam aynı sorunu yaşıyorum sorunu çözebildin mi saçma bir sorun ödemesını yaptım para kesıldı aylık olarak ama sonuc yok uyelık yok hatası kada saçma hata görmedim.

  • Bende aynı problemi yaşıyorum 2 sefer denedim 2 sinde de kartımdan para çekildi. Ama giriş yapamıyorum. Müşteri hizmetleri de sorunu çözemedi. Problemi çözebilen var mı?
    Tivibu'nun Parayı Çekip Üyelik Oluşturmama Sorunu
  • böyle saçma bir şey olamaz, ödemeyi yaptım login olamıyorum. müşteri temsilcilerine bile ulaşılamıyor.

  • Beyler ortak izleniyor mu izleniyorsa alan varsa ortak olabiliriz zaten 30₺ bişi tek maç izleyip çıkacağım
  • Allah'ın cezası bunlar ya. Parayı çektiler ama üyelik oluşturmuyorlar. Telefonlarına ulaşılmıyor. Yaptıkları aşağılıklık.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.