Şimdi Ara

Tivibu Donma Sorunu Hakkında!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
17.509
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Forumda benzer konular var ancak farklı bir durumdan bahsedeceğim için ayrı bir konu açma ihtiyacı duydum. Tivibu full paket üyeliğim var. Evde modem ile tivibu cihazı arasındaki bağlantı homeplug ethernet adaptör ile sağlanıyor. Homeplug adaptörleri de ttnet verdi. Yani direkt cat5 kablo yok. Evdeki elektrik tesisatı kullanılıyor. Sorun şu ki, tivibu ile tv izlerken mutlaka saatte 3-4 kere donuyor. Sorun sadece canlı yayında oluyor. Donan yayın 2-3 sn sonra devam ediyor ve aradaki yayın kaçıyor. Sorunu defalarca tivibu ya bildirmeme rağmen hiçbir çözüm yok. Eve ayakları kokan bir personel gönderip yarım saat tv izletiyorlar. O sırada donma olmadı mı tamam bunda bir sorun yok diyip gidiyor. Araya cat5 kablo çekip bir de öyle denemek istiyorum ama aynı sorun yaşanmaya devam ederse cat5 kabloyu boşu boşuna almış ve o kadar zahmete boşuna girmiş olacağım. İnternetim fibernet ve hız testinde 16-20mbit arası bir hız geliyor. Tivibu izlerken interneti kullanan başka bir cihaz yok. Tivibu sahibi olup da cat5 kablo kullananlarda da benzer sorun yaşanıyor mu diye sormak istedim. Eğer kabloda da bu sorun yaşanıyorsa iptal edicem bu aboneliği.







  • donma oluyorsa yayında kesinti olmuştur... internet akışını izle bak o sırada internet akışında kesinti yoksa sorumlu ya cihaz yada tivibu...
  • GLODIO kullanıcısına yanıt
    Yanıt için teşekkürler. Sorunu tam olarak giderememekle birlikte azaltmayı başardım diyebilirim. Sorun internet akışında yaşanan kesilmeler ve kaynağı homeplug cihazlar olduğuna eminim. Homeplug cihazların takılı olduğu prize başka hiçbir cihazın fişini takmayınca sorun bir miktar düzeldi. Bilgisayar bağlantısında pek farkedilmeyebilir ancak tivibu gibi sürekli akış gerektiren durumlarda en ufak bir dalgalanma yayında kesintiye neden oluyor. Yine donma yaşanıyor ancak eskisi kadar sık değil. Bu işin kesin çözümü sanırım kablo çekmek ancak o kadar kabloyu da evde duvar diplerinde dolaştırmak istemiyorum.
  • internet hattınızla birlikte kullandığınız,telsiz telefon varsa, fişini çekin. bir de böyle deneyin.
  • Yusufdincer yasadigimiz sorun birebir ayni.. cisco marka homeplug kullaniyorum.. 3-4 saniyelik donmalar apartmanin kapisi her acildiginda (kapi otomatina her basildiginda) yasaniyor.. gercekten kabak tadi vermeye basladi.. acaba elektrik hatti mi etkileniyordur bilmiyorum.. wirelessla baglamayi deniycem ama onun icinde bir suru sey lazimmis.. telsiz telefonu fisten cekerek denedim ama sonuc degismedi.. baska onerisi olan varsa onerilere acigim arkadaslar..
  • Homeplug (Powerline) Modülünü direk olarak duvar prizine takılı mı?

    Çoklu prize (veya akım korumalı prize) takılı ise Powerline hattından %90 kayıp yaşama ihtimaliniz var.
  • bende bu sorunu yaşıyorum. 35 mbit internet var sırf bu yüzden 50 mbite yükseltmeyi düşünüyorum. gündüz kullanan wifiyi oluyor yavaşlar diyeceğim de gece de aynı şekilde donmalar yaşıyorum. kabloda çeksem sıkıntı gene olacak gibi düşünüyorum. ya da android box alıp tivibuyu burdan kullansak tv de akıcı olurmu acaba merak ediyorum. bu dediğimi tivibu go da yaşıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pirate1540 -- 29 Aralık 2018; 18:8:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pirate1540

    bende bu sorunu yaşıyorum. 35 mbit internet var sırf bu yüzden 50 mbite yükseltmeyi düşünüyorum. gündüz kullanan wifiyi oluyor yavaşlar diyeceğim de gece de aynı şekilde donmalar yaşıyorum. kabloda çeksem sıkıntı gene olacak gibi düşünüyorum. ya da android box alıp tivibuyu burdan kullansak tv de akıcı olurmu acaba merak ediyorum. bu dediğimi tivibu go da yaşıyorum.
    Tivibu donma sorunu genel sorun ve yetkililer çözüm için uğraşıyor deniliyor ama ben inanmıyorum. 2 aydır soruna çözüm bulamadılar. Azalacağına daha da artmaya başladı. Artık geriye dönük yayınları hemen hemen hiç izleyemez olduk. BTK ya şikayet ettim sizlerde edin.
  • cepte tivibu goyu izleyebiliyorum. sıkıntı olmuyor ama şu tvde gerçekten zulüm paralı olsa almazdım da 2 sene ücretsiz verdiler de nba maçlarını premier ligi izliyoruz bazen cepten ya da laptopdan görüntüyü aktarıp izliyecez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pirate1540 -- 5 Ocak 2019; 23:9:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maximilanos kullanıcısına yanıt
    2 haftadır donma var bende de. Dedikleri yeni yazılım yüklendi o yüzden ekibimiz uğraşıyor deniliyor. Bende donma genellikle tekrar izle veya seç izle de oluyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aynı şekilde geri sardıktan sonra izlemek neredeyse imkansız zaten donup donup duruyor sonra en sona gidiyor canlı yayına dönüyor
  • serci07 S kullanıcısına yanıt
    Anlatilan aorunlar bende de yasaniyor sec izle veya gecmis bir programi izlerken donuyor. Ama donma nedenini buldum. evdeki modeme kablosuz bağlı bir telefon veya cihaz varsa takiliyor. Cepten wifiyi kapattigimda aninda donma kasilma sona eriyor 1 yıldan fazladır böyle malesef cozum bulamiyorlar. Bunun başka bir çözümünü bulan olursa lutfen yazssin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kajmeran56

    Anlatilan aorunlar bende de yasaniyor sec izle veya gecmis bir programi izlerken donuyor. Ama donma nedenini buldum. evdeki modeme kablosuz bağlı bir telefon veya cihaz varsa takiliyor. Cepten wifiyi kapattigimda aninda donma kasilma sona eriyor 1 yıldan fazladır böyle malesef cozum bulamiyorlar. Bunun başka bir çözümünü bulan olursa lutfen yazssin
    Bende yeni bi sıkıntı oluşmaya başladı. Wifi gidiyor ama kablo ile bağlı internet kalıyor. Tivibu çalışırken wifi.gidiyoe

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • konu açılalı 5 yıl olmuş aynı tas aynı hamam
    sorunu bende yaşıyorum airties 7205 cihaz var önceki cihaz aşırı donduğu için yenisiyle değiştirdik 10000000 defa arayıp ikna edecek bir müşteri temsilcisi bulmakla uğraşma kısmını hiç anlatamayayım en son cihazı kıracaktım değiştirmiyorlar diye alın şimdi değiştirin diyecektim ama 1000000000000000 aramadan sonra bağıra çağıra ikna ettik bi tanesini
    her neyse bu sorunu yaşamayan var mı?
    yaşamayan yok galiba bütün tivibu ev kullanıcıları yaşıyor
    yayın saatte bir kaç kez simsiyah oluyor daha donuyor 5-10 saniye sonra düzeliyor ama bazen saatte 5 defa falan oluyor aşırı can sıkıyor izlediğiniz
    programda önemli yerleri kaçırıyorsunuz akşam haberi izlerken en önemli yerde donuyor maç izliyorsunuz tam gol atılacak donuyor berbat yani ne zaman donacağı belli değil

    cidden merak ediyorum çözümünü geçtim hadi onu sallayında

    BU SORUNU YAŞAMAYAN VAR MI? cidden aşırı merak ediyorum ve tekrar söylüyorum
    BU SORUNU YAŞAMAYAN VAR MI? :)

    Not:Tivibu ve modem arasında sadece bir kablo var telefon kullanmıyorum yalın internet ve kablolarda sorun yok vdsl 32 mbps tanımlı hattıma tivibu 8 mbps yiyor zaten 24 mbps bana kalıyor 8 mbps fazladan tanımladılar 10000 defa aramam sonucu yalvar yakar zaten olması gereken şeyi bile 100000000000 defa arayarak yaptırıyoruz şaka gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grikurtccc -- 30 Mayıs 2020; 23:41:38 >




  • Maaleaef ben de bir süredir tivibu kullanıyorum! 50 megabit kotasız internet tivibu ve evde bir telsiz telefonum var. Kurulumdan 3 gün sonra yayın donmaya başladı ve düzelmedi.daha sonra ekrana modemi ve cihazı kapatıp açmam gerektiğini söyleyen bir mesaj geldi, bunu da yaptım. Neyse 2 gün sonra aynı şey tekrarladı. O an yanımda olan kardeşim hemen internet hızını kontrol etmemi söyledi ki edince 8 megabit seviyelerinde gördük!!Bir tanıdık vasıtası ile ttnet in verdiği dandik modemi yeni dandik modem ile değiştirdik. aynı şeyler devam etti bir kez daha değiştirdik. Yine devam edince kuzenimden 5 yıllık airteis modem ödünç aldım( kampanya modemi değil ). 15 gün boyunca tek bir kez bile ekran donmadan hız düşmeden internetin ve tv nin keyfini çıkardım ve tekrar servisi arayıp arıza kaydı yaptırdım. Bu sefer modem yanında rica da bulunarak santraldeki giriş portunu da değiştirttim. Diyebilirim ki artık 3-5 günde bir 5-10 dakika süren ara ara takılmalar var sadece, bu internet hızından kaynaklanmıyor evet ama ya modemden yada tv kutusundan oluyor. Modem kesinlikle sıradan, ayrıca bir takım paket kanallarının donup diğer kanalların normal çalıştığını da gördüm..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.