Şimdi Ara

Tivi bu ya TV den bağlanamama sorunu (Smart TV)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 1 hafta kadar oldu, müşteri hizmetlerinin kandırması ile 9 TL ye üyelik yaptırdım, cihaz kurulu olarak geldi, uygulamada ve PC de sorun yok ancak TV de sürekli kullanıcı adı ya da şifre yanlış diyor. Tek şifre aldım, tek tek şifreyi doğru olarak girdiğime o kadar eminim ki.. Başka bir çıkış yolu bilen var mı??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 9 TL ye smart tv uygulamasını vereceklerini sanmam, müşteri hizmetleri ile görüşün...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "BAĞIMSIZLIK BENİM KARAKTERİMDİR"Mustafa Kemal ATATÜRK
  • ulusalonur kullanıcısına yanıt
    Demodan giriş yapıyor telefona kod geliyor, ancak diğer türlü giriş yapmıyor. Bir sıkıntı var ama anlayamadım.
    _____________________________
    Doldur saki,içeyim bari, arkadaşım nur yoldaş sanki :))
  • Benzer bir konuya verdiğim cevap belki sizinde işinize yarar.


    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/135415316
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.