Şimdi Ara

Tipo kabin içi hava dolaşım yön motoru

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1
Cevap
0
Favori
411
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bildiğiniz üzere klimalı tipo ve tempralarda kabin içi hava girişini dışardanmı yoksa içerden mi alacağını kontrol eden bir anahtar ve buna bağlı bir motor bulunmkata bu motor çok sık arıza yapabilir arıza sebebine değineceğim ama eğer bu motor arızalandığında servis kataloglarında ilgili parçanın fiyatına baktıklarında tipo için 225 ytl tempra içinse 28ytl fiyat çıkmakta. Her iki motorda bire bir aynı olmasına rağmen kodları farklı olduğundan uçurum bir fiyat oluşmakta. Aklınızda bulunsun bunu değiştirmek istediğinizde tempra için olanıda sorun servise.

    Bu motor neden arızalanır? bildiğiniz üzere elektrikli ön camlar kapanırken herhangi bir zorlamaya mağruz kaldığında motoru durdurur ve olası insan sıkışmalarını önler. Aynı mantık bu havalandırma dolaşım flap ı için geçerli değil siz dışardan yada içerden hava dolaşımı yapacağınız zaman motor flap ı kapatıyor flap sıkışıp öylece kalıyor yani motor durmuyor ve her daim motor bu şekilde zorlanmada kalıyor ve ısınıyor. Zamanla bu şekilde çalışan motor bozuluyor gerçekten bunu tasarlayan mühendise sormak lazım hangi mantıkla bu işi yapmış, ben aracı kullanırken o motorun orda ateş gibi olmasını kabullenemiyorum. Elektronikle uğraşamamdan dolayı o motora bir koruma devresi yaptım artık flap sona geldiğinde zorlanmaya başlayınca otomatik motorun elektriğini kesiyor. Artık kafam rahat







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    BMW E46 su ve hava kontrolü
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.