dostum bende mpi tempra var 96 model bu yıukarda yazılanlardan hiç biri benim başıma gelmedi aracımın yakıtı 22 25 krş yakıyor sizin olayınız çekiş düşmesi baskı balatadır veya regülatör sizde sıralı sistem yani lpg filtresini temizlet Ayrıca en büyük önemli nokta perfomans düşüklüğünde sibop ayarı yaptır aracına ve nasıl serileşiyor ve az yakıyor..
Ayrıca kim demiş bu araçda tork düşük diye gülerim sadece iyi forumlar.
gaz 1.80 iken sehir ici 22 kurus yakardi sehir disi 11 kurustu ne ettiysem sehir ici dusmedi simdi i 20 sahibiyim keske olmasaydim yeni lpg taktirdim sehir ici tipomun gittigi yolda gaz 2.30 19 ile 20 kurus yakiyor sehir disina daha nasip olmadi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
quote:
Orijinalden alıntı: tandem_78
quote:
Orijinalden alıntı: bozkurt58
quote:
Orijinalden alıntı: tandem_78
hayır hatırlıyorum gibime geldi, bende alma demiştim hatta. elektronik veya mekanik problemlerini yazdım gibi sanki.
evet yazmıştınız gayet iyi hatırlıyorum ama yakıtı dışın da araçtan çok memnunum :)
Allah tekerine daş dolamasın
saolun hocam allah razı olsun
quote:
Orijinalden alıntı: kemal1112
98 model tipom var 1.6 slx ie mpi motor aracım çekisten düstü ve en önemlisi cok yakıyor lpg de bujileri yeni degistirdim hava filtresinden cok yakar dedıler onu degıstırdım ama yıne aynı bugun dort kısı uzun yolda 35 kurusl yaktı 90-110 km hızda bu normalmı yoksa bır sorunmu var acaba birde çekisten cok düstü lütfen tipo kullananlardan yardım bekliyorum...
çok yakıyor demıissın nesi çok bu aracın 350 kuruş gayet uygun bızde şahın var 50 kuruş yakıyor buna nedıceksın arkadaşım araba bişey yok gayet ekonomik
quote:
Orijinalden alıntı: kemal1112
...
araç hakketen yorgun duruyor çok hırpatalanmış gibi geldi bana elınden çıkar derım dostum
quote:
Orijinalden alıntı: fatihyuksel20
quote:
Orijinalden alıntı: kemal1112
...
araç hakketen yorgun duruyor çok hırpatalanmış gibi geldi bana elınden çıkar derım dostum
nerden anladın kardes yorgun oldugunu bızde bılelım 2 sene oldu masallahı var sanayıye gırmedı daha
quote:
Orijinalden alıntı: tandem_78
o zaman 3. enjektörde sorun olabilir. fazla tekleme yoksa temizlenmesi icap edebilir subap ayarını her usta yapamaz. o iş çok ince bi iştir, yapan kişinin prof. vasfında bi usta olması lazım. bu iş çocuk oyuncağı değil, işi bilen her usta subap ayarına yanaşmaz çünkü bu insanın kalbinin ritminin bozulmasına benzer bilmem anlatabildim mi?
arkadaslar dun tipomun motoruna bakarken bu hava fıltresının borusundan motorun alt tarafına ayrılan bır tane daha boru var daha ınce onun motora gıren yerınde yırtık vardı burası ne ıse yarıyor bılen varmı bırde ben burayı bantladım yırtık dıye bu seferde aracı calıstırınca aku ısaret lambası hafıf kızarık gostermeye basladı aracım 98 tipo slx i.e bu boruyla bır ılgısı varmı bu aku lambasının
hava filtresine giden borunun geldiği noktadaki kutuyu diyosan onu yapıştır fazla hava almasın. bu araçlar lpg uyumlu olmadığı için sıkışan gaz orayı yarmış olabilir (benim tahmin ettiğim yer ise) ayrıca fazla hava almasını engellemek için borunun içine halı bandı falan yapıştırmışlardı benimkine
(ben arabayı satalı 3 yıl olduğu için motor bloğu hayal meyal aklımda, onun için yanlış bilgi vermek istemem)
akü sorunu için evvela kayışlara baktır belki gevşeme falan olabilir. akü lambası şarz etmediği zaman yanar, yani dinamoda veya kayışlarda sorun varsa yanar. yada bunların kronik ekran sorunları vardır göstergedeki ufak bi iki parçanın değişmesi gerekebilir
akü zayıfsa mutlaka boşalmadan değiştir, elektronik aksamın biyerine zarar verebilir. ayrıca akü şarz olur dolar diye düşünme çünkü şarz olan akü 2 gün araba çalışmazsa yine boşalır.
yukardan aşağı tüm yazdıklarım tamamen benim başıma gelenlerdir
SLm'a abiler aranızda yeniyim 99 modeL 1.6 mpi motor tipom var aracımdan gayet memnunum ama küCük bi skıntı yasadım aracta sıralı sistem yok eski düzen beyin mevcut iLk basta benzinle calısıp Hafif gaz verince Lpg'ye geciyodu sanırım benzin pompasından kaynaklanan sebeple aracım calısmaz oldu kesiciden olabilir dediler ve aküden kesiciye + verdim calıstı o sekiLde tamirciye gittim Benim Lpg - Benzin butonu önce benzinde calıstıktan sonra gaza gecen sistemdendi bana yenilerde bu yok basarsın gazda olur basarsın benzine gecer dediler ve buton degiSti extra hic bsy takıLmadı simdi direk gazda calıSıyor Bu cok kafama takıLdı madem direk gazda calısıyodu önceki yapanlar neden önce benzin sonra gaz seklinde yapmısLar ? enjeksiyonlu aracta direk gazla calıSması 2 gün sonra bana büyük skıntı verirmi onLara göre sorun olmaz böyle senin icin daha iyi dediler ama icime sinmedi hic ne yapmalıyım nasıL olmalı yardımcı olurmusunuz :(
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme