|
ktü tıp fakültesi 3. sınıf öğrencisiyim. bu tıp fakültelerinde galiba 3. sınıfın sonunda çoğu okul ortak dersleri bitiriyormuş. ben de bu yıl 3. sınıfı geçip bir yandan da yks çalışıp yks puanımla daha iyi bir üniversiteye tercih yapsam acaba 4. sınıftan mı devam ediyor olucam yoksa baştan 1. sınıftan mı başlatıcak bilgisi olan var mı? (kesin emin konuştum sanki yks de iyi bir şey yapacakmışım gibi ama kendimi ona göre hazırlayıp şansımı deneyeceğim tabi) |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






