Şimdi Ara

Tilgin HG 1311 C (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
298
Cevap
1
Favori
132.888
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,

    Bu modemde lan ve wireless olarak baglanan bilgisayarlar arasınde band genişliğini ( birine yuksek, digerine düşük veya bağlantı önceliği) yönetimi yapmak mümkün mü?

    Ben ayarlara detaylı baktım bulamadım. Yardımcı olacaklara simdiden tesekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toggy06


    quote:

    Orijinalden alıntı: kiwi21

    tilgin hg 1311 kullanıcısıyım. dün geceden beri en soldaki power kısmının olduğu yerdeki ışık kırmızı bi şekilde yanıp sönüyor. diğer tüm ışıklar yeşil ve sabit.

    o kırmızı yanıp sönen ışık internete girmeme engel teşkil etmedi ama daha önceden o ışık da yeşil ve sabitti. modemde bi sorun var mıdır? varsa nasıl çözebilirim?


    aynısı bende de olmuştu, müşter hizmetlerini aradım, verdikleri cevap, ışıklar anlattığınız şekildeyken modemin merkezle bağlantısında sorun olduğu(merkezden imaj falan gönderiyorlar modeme, bu bağlantının kopuk olduğu) fakat bunun sizin internet bağlantınıza problem yaratmayacağı şeklindeydi.


    ilginiz için teşekkür ederim, sağolun.




  • ben bunu almayi dusunuyorum ama tr de var midir bilmiyorum

    NETGEAR WNDR3700 RangeMax Dual Band Wireless-N Gigabit Router
    http://www.smallnetbuilder.com/wireless/wireless-reviews/30925-start-your-buying-netgear-wndr3700-reviewed
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sanall

    Arkadaşlar,

    Bu modemde lan ve wireless olarak baglanan bilgisayarlar arasınde band genişliğini ( birine yuksek, digerine düşük veya bağlantı önceliği) yönetimi yapmak mümkün mü?

    Ben ayarlara detaylı baktım bulamadım. Yardımcı olacaklara simdiden tesekkürler.


    Sanırım çözümü olmayan bir konuya girdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sanall -- 30 Kasım 2010; 19:06:59 >
  • arkadaşlar bende süperonline fiberinternet üyesiyim maalesef. birçok siteye girmede ve msn açmada problemler yaşıyorum. bir de dreambox 500 kullanıyorum. ancak görüntü almada ciddi problemlerim var. sanırım ip numarasıyla alakalı. anlayan arkadaşlardan ricam bi yol göstersinler. yoksa seri katil olucam
  • Umutsezen ,

    Sorununu aşağıdaki yöntem ile çözmeyi deneyebilirsin ;

    Windows exploerein adres çubuguna 192.168.1.1 yazıp enter a basarak modeminize giriş yapın, Kullanıcı adı kısmına admin ve şifre alanına superonline yazın..

    Sonra SETUP (ilk menü) sonra soldaki yan menüden WAN / Connections, sonra da ana “Available connections” bölümünden “superonline“a tıklayın.

    PPP altında yer alan “Proxy ARP” seçeneğini işaretleyin, ve bir de en altta bulunan Firewall kısmından “Clamp TCP MSS to MTU” seçeneğini işaretleyin. Diğer seçeneklerde değişiklik yapmayın …
    En son olarak en üstte yer alan “Save settings”e tıklayın
  • usta çok teşekkürler cevap için. bir de bu dreambox tan internet üzerinden görüntü paylaşımı olayına da bir yardım etsen süper olur. bu dreambox ayarlarından iletişim ayarlarına girip herhangi birip falan yazmam gerekiyor mu ....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutuzen

    arkadaşlar bende süperonline fiberinternet üyesiyim maalesef. birçok siteye girmede ve msn açmada problemler yaşıyorum. bir de dreambox 500 kullanıyorum. ancak görüntü almada ciddi problemlerim var. sanırım ip numarasıyla alakalı. anlayan arkadaşlardan ricam bi yol göstersinler. yoksa seri katil olucam


    Başlığın ilk sayfalarında portforward ile ilgili bilgiler var. once onları okuyun, ayarları yapın.
    Fazla bilgi sahibi degilseniz cccam baslıgına göz atın orda daha detaylı bilgi vardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sanall -- 5 Aralık 2010; 13:24:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet_Mert

    Umutsezen ,

    Sorununu aşağıdaki yöntem ile çözmeyi deneyebilirsin ;

    Windows exploerein adres çubuguna 192.168.1.1 yazıp enter a basarak modeminize giriş yapın, Kullanıcı adı kısmına admin ve şifre alanına superonline yazın..

    Sonra SETUP (ilk menü) sonra soldaki yan menüden WAN / Connections, sonra da ana “Available connections” bölümünden “superonline“a tıklayın.

    PPP altında yer alan “Proxy ARP” seçeneğini işaretleyin, ve bir de en altta bulunan Firewall kısmından “Clamp TCP MSS to MTU” seçeneğini işaretleyin. Diğer seçeneklerde değişiklik yapmayın …
    En son olarak en üstte yer alan “Save settings”e tıklayın


    bilgi için teşekkürler
  • arkadaşlar yardın için çok saolun ancaak bu dreambox ta yayın sürekli gidiyor.. modem de yanması gereken ışıklarda sürekli gidip geliyor. kesin net bir çözümü yok demi bu olayın :(
  • Merhaba.

    Tilgin ile ilgili çok sayıda mesaj geliyor. Konuya yazdığım ilk mesajda durumu özetledim; şu an Superonline'ı (10 Mbit fiber) Linksys WAG320N ile kullanıyorum ve çok memnunum, Tilgin'ı da depoya kaldırdım. Cihazınızda WAN portu ve MAC klonlama özelliği bulunuyorsa Tilgin'ı kullanmak zorunda değilsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: monoblaine

    Merhaba.

    Tilgin ile ilgili çok sayıda mesaj geliyor. Konuya yazdığım ilk mesajda durumu özetledim; şu an Superonline'ı (10 Mbit fiber) Linksys WAG320N ile kullanıyorum ve çok memnunum, Tilgin'ı da depoya kaldırdım. Cihazınızda WAN portu ve MAC klonlama özelliği bulunuyorsa Tilgin'ı kullanmak zorunda değilsiniz.



    bende dreambox 500s var.bu cihazda varmıdır acaba wan portu ve mac klonlama özelliği
  • merhaba arkadaşlar

    bende 1 aydır fiberinternet kullanıyorum.kurulum esnasında tılgın marka modem daha doğrusu router verildi.bu roterlarda sorun yaşandığını biliyorum.bu yüzden pirelli marka router istediğimi belirttim ancak artık pirelliyle çalışılmadığını tılgın markasıyla anlaşmalarının olduğunu bu yüzden pirelli marka router veremeyeceklerini belirttiler.dedim ya bu routerlarda sorun olduğunu biliyordum ve nitekim 1 ay oldu abone olalı ama çok sayıda kopma problemi yaşadım defalarca müşteri hizmetlerini aradım.en sonunda artık bugün gelip routerı değiştirdiler.yine tılgın marka router verdiler.bakalım bu router ne kadar dayanacak.ayrıca şunuda belirteyim.tılgın routerın kablosuz özelliği aşırı derecede dandik.ilk ay 50mbit bağlantı hizmeti verildi!!!daha doğrusu 50mbit kablolu bağlantı hızı verildi.normal tarife hızınız ister 10mbit olsun ister 100mbit olsun tılgın routerın vermiş olduğu kablosuz bağlantı hızı maksimum 10mbit çıkıyor.bunu hem yurtiçi hemde yurtdışı hız testlerinde tespit ettim.50mbitlik bağlantı hızının kampanyası bittiği için şu anda kendi tarifeme yani 20mbit bağlantı hızına geçiş yaptım.ttnete aboneyken kullanmış olduğum airties rt-211 modemimide access point olarak kablolu bir şekilde tılgın routera bağladım.şu anda tılgın routerla kablosuz olarak maksimum 10mbit bağlantı hızı elde edebiliyorken airtes kablosuz modemle 20mbit kablosuz bağlantı hızı elde edebiliyorum.yani airtes kablosuz modemle tılgın routerın kablolu bağlantı hızını elde edebilmekteyim.problemimi bir nevi bu şekilde çözdüm.umarım tekrar modemle ilgili sorun yaşamam ve hızlı internetin tadına varırım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutuzen

    arkadaşlar yardın için çok saolun ancaak bu dreambox ta yayın sürekli gidiyor.. modem de yanması gereken ışıklarda sürekli gidip geliyor. kesin net bir çözümü yok demi bu olayın :(



    benimde bugün modemi değiştirdiler.teknik servisten gelen arkadaşın söylediğine göre modemde yanması gereken ışıklardan sadece WAN kablosunun yani santralden gelen kablonun bağlı olduğu ışığın yanıp sönmesi gerekiyor.modeminize kablolu olarak kaç tane bilgisayar bağlı ise o kabloların bağlı olduğu ışıkların sürekli olarak yanıyo olması gerekiyor.eğer dediğin gibi yanıp sönüyorsa modem arızalı demektir.çünkü benim modemde de kablolu bağlantı yapılan ışıklar sürekli yanıp sönüyordu.çok sayıda kopma problemi yaşıyordum.en sonunda gelip değiştirdiler.sana tavsiyem müşteri hizmetlerini arayıp modem değişim talebinde bulun.ayrıca bendede dreambox var şimdiye kadar hiç bir problem yaşamadım yayınlarla ilgili.IP alma ile ilgili bir problem olabilir.dreamboxın IP ayarlarını bir kontrol et derim.birde bir üstte yazmış olduğum yazıyı okursan imkanın varsa o şekilde dene derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutuzen

    usta çok teşekkürler cevap için. bir de bu dreambox tan internet üzerinden görüntü paylaşımı olayına da bir yardım etsen süper olur. bu dreambox ayarlarından iletişim ayarlarına girip herhangi birip falan yazmam gerekiyor mu ....



    bende dreambox kullanıyorum ve şu ana kadar fiberinternette herhangi bir problem yaşamadım.problemin aksine ttnette kullandığım zamana nazaran daha çok memnunum dreamboxtan.çünkü şu anda yayınlar anında açılıyor.ttnet kullanırken zaman zaman yaklaşık 30 saniyeye kadar bekletiyordu.senin soruna gelince herhangi bir ayar yapmana gerek yok dreambox otomatik IP alacaktır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: borno_vali


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutuzen

    usta çok teşekkürler cevap için. bir de bu dreambox tan internet üzerinden görüntü paylaşımı olayına da bir yardım etsen süper olur. bu dreambox ayarlarından iletişim ayarlarına girip herhangi birip falan yazmam gerekiyor mu ....



    bende dreambox kullanıyorum ve şu ana kadar fiberinternette herhangi bir problem yaşamadım.problemin aksine ttnette kullandığım zamana nazaran daha çok memnunum dreamboxtan.çünkü şu anda yayınlar anında açılıyor.ttnet kullanırken zaman zaman yaklaşık 30 saniyeye kadar bekletiyordu.senin soruna gelince herhangi bir ayar yapmana gerek yok dreambox otomatik IP alacaktır




    hocam çok saol cevaplar için. bana özelden mail adresini atarmısın




  • Bugün farkettim Tilgin router'a dil güncelleştirmesi gelmiş artık Türkçe olarak da kullanılabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baykant

    Bugün farkettim Tilgin router'a dil güncelleştirmesi gelmiş artık Türkçe olarak da kullanılabiliyor.


    Bende hala ingilizce.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: usmcsas
    Bende hala ingilizce.



    Müşteri hizmetlerini arayıp router'a güncelleme yapmalarını isteyin. Türkçe olacaktır.
  • arkadaşlar bende de tılgın var ama son zamanlarda sürekli sorun yaşıyorum.kendini resetliyor.her sabah cihazın telefon 1 ve 2 ışıkları sürekli yanıp sönüyor ve ancak süperonline'ı aradığımda oradan çözebiliyorlar sorunu.

    sözleşmeme pirelli modem istediğimi yazdırmıştım,ilk başlarda tılgından memnundum ama artık sinirimi bozmaya başladı.bugün müşteri hizmetlerindeki kişi tılgının pirelliye göre daha iyi olduğunu söyledi ama yinede soğudum bu cihazdan.
    sizce ne yapmalıyım.büyük ihtimal modemim değiştirilecek yine tılgın mı isteyeyim yoksa pirelli diye mi tutturayım

    onların amacı tılgın vermek ama sözleşmeme pirelli modem takılacak maddesi ekletince işler benim lehime değişti biraz
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.