Şimdi Ara

THQ, Homefront'ta Kaos'a Baskı Uygulamış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.215
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 10 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 6
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 19 saat 12 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BSC Misafiri (4 mesaj) Quirah (1 mesaj) enuqie (1 mesaj) REV0 (1 mesaj) orfur (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj) (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj


  •    Büyük reklam çalışmalarının ardından gelen kötü sonuçla Kaos Studios'un sonunu getiren Homefront, gelişim sürecindeyken ilginç şeylere tanıklık etmiş. Kaos'un eski çalışanının belirttiğine göre THQ, stüdyonun eklemek istemediği şeyleri oyuna zorla ekletmiş.
     
       İsmi verilmeyen bir çalışan yaptığı açıklamada, oyunun temasının aslında Çin - Amerika savaşı üzerine olduğunu fakat THQ baskısıyla birlikte daha fazla dikkat çekmek için bunu Kuzey Kore - Amerika savaşına çevirdiklerini belirtti.
     
       Belirtilenlere göre THQ'nun oyunlardan sorumlu eski ismi Danny Bilson, bu oyun için Kaos Studios'a çok baskı uygulamış. Konuyla ilgili eski Kaos çalışanı, "THQ'nun üst kesimi bu oyunun yapım sürecine kadar girmişti. Üst kesimdeki insanlar Homefront'u, düzene girme sürecinin en büyük projesi olarak görüyordu." açıklamasını yaptı.
     
      Gamasutra'nın konuyla ilgili araştırmasında açıklama yapan bir başka çalışan da, "Ben bu konuda Danny Bilson'u suçlayamam. Çünkü büyümemiz için bize büyük fırsatlar sundu fakat biz bunu gerçekleştiremedik." açıklamasını yaptı.
     
       Bir diğer çalışan da Danny Bilson'la ilgili, "THQ'nun kötüye gidişinden sorumlu olarak Danny Bilson görüldü. Bence bu yanlış. Evet Danny biraz dengesiz davrandı, büyük fikirleri vardı fakat oluşan fikirlerin çoğunu da kendi elleriyle yaktı. Ama bir diğer yandan da Danny Bilson'un yaptığı oyunlara bakarsanız, THQ'yu birkaç senedir ayakta tutan tek şey onlardı." açıklamasını yaptı.
     
       Haberde ismi geçen Kaos Studios, THQ tarafından kapatılmış ve stüdyonun baskı gördüğü iddia edilen Homefront oyunu da Crytek'e devredilmişti. Epey ilginç şeyler olmuş...
     




    |
    |




  • Bir kere gereken güven ortamı iş ortakları arasında sağlanamazsa(her meslekte) başarı elde edilemez.Eğer iddialar doğruysa dağıtımcı(THQ) hatalı.Senin görevin gereken maddiyatı sağlamak ve stüdyona güvenmek.
  • Tek dikkat çekici yani hikayesiydi zaten bence THQ hikayede baskı yaparak iyi yapmış. Nihayetinde diğer firmalar gibi aksiyonu artıralım korku falan o unsurları azaltalım dememiş.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Multisi harikaydı. En azından kendine has özellikleri vardı.
  • Çin ABD savaşı daha mantıklıydı. Kuzey Kore - ABD savaşı, günümüz siyasi dengelerinde hiç olmayacak bir şey. Hikayeye niye dalmışlar anlamak mümkün değil. Çin ABD olsaydı eminim Crytek'in işi daha kolay olurdu.
  • belliydi thqnun yaptıkları oyunda mermi sıkıntısından tutun da bir sürü hata vardı
  • THQ THQ dedik bağrımıza bastık yavru EA çıktı...
  • Homefront bu yüzden bu kadar dandikmiş demek
  • Bence hikayesi yönünden çok güzel bir oyun olmuş biraz konuyu hortlattım galiba ama hikayesi gerçekten çok güzel.
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.