Şimdi Ara

THEONE Adlı DH üyesinin TT ye mesajı herkes okusun!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bütün DH üyeleriiiiiii......

    THEONE arkadaşımızın yazdığı bu sitem dolu yazıyı aşağıda vereceğim mail adreslerine yollamanızı istiyorum.... THEONE arkadaşımızın yolladığı yazıyı herkes yollasın ayrıca mailiniz deki bütün tanıdıklarınıza yollayın....... onlarda forward yapsınlar..... Yeter bu telekomdan çektiğimizzz yeterrrr

    Arkadaşlar bunu üşenmeden okumanızı istiyorum.... Bill Gates de 31 Ocak Ta Türkiye'de TT ye yüklenelim.... Bir çare bulalım bu TT sorununa yüklenin maillereeeeee

    Subject: Tebrik Mesajı

    To: isg-destek@telekom.gov.tr, dsl-destek@telekom.gov.tr, destek@ttnet.net.tr, ipg@telekom.gov.tr, ksm@telekom.gov.tr, kds@telekom.gov.tr, turpak@telekom.gov.tr, ozhiz_isdn.adsl@telekom.gov.tr, ilkay.yurtsever@telekom.gov.tr, erkan.mizrak@telekom.gov.tr, bkm_basin@telekom.gov.tr

    Sayın Türk Telekom Çalışanları,

    Kurumunuzun bir müşterisiyim. Her ne kadar başka bir seçme şansım olmadığı için, yani mecburi olarak müşteriniz olsam da, verdiğiniz hizmet çeşitliliği ve hizmet kalitesini gördükçe, aklıma sürekli ne kadar şanslı olduğum fikri geliyor. Neden mi? Nedeni çok basit. Uganda'sını, Endonezya'sını, Papua Yeni Gine'sini ve hatta Afrika'da adını henüz bilemediğim ama en az diğerleri kadar süper gelişmiş muz cumhuriyetlerini kıskandıracak kalitede internet kullanıyoruz sayenizde. Eminim bu saydığım ülkelerdeki insanlar bizim internet konusunda yaşadığımız hızı ve kaliteyi gördükçe hasetlerinden çatır çatır çatlamaktadırlar. Muhakkak kendi ülkelerindeki telekomünikasyon kuruluşlarına değerli kurumunuzu gösteriyorlardır örnek almaları için.

    Yaptığınız hizmetlerden bahsederken hemen aklıma 2003 senesinde Cezayir depreminden sonra yaşadıklarımız geliyor. Kurumunuzun, çöken yurtdışı erişimimize yıldırım gibi müdahale edip 1 ay gibi kısa bir sürede sorunu halletmesine hepimiz şaşırıp kalmıştık. Basınımızın "başka ülkeler bu sorunu sadece 3 günde halletti, 1 aydır siz ne yapıyorsunuz" gibi yalan, mesnetsiz iddialarının kurumunuzun başarılarının kıskanılmasından dolayı ortaya atıldığını hemen farkedip, ulusça gülüp geçtik.

    Son 10 gündür yaşanan yurtdışı çıkışları probleminde ise, kimsenin zikretmediği ama kesinlikle varolan muazzam komplonun yine farkındayız tabi. İddialara göre, Marmara'da çapa atan bir balıkçı teknesi fiber optik kablomuzu kopartmış ve ülkemizin yurtdışı çıkışlarını felce uğratmıştır. Ama biz biliyoruz ki işin aslı böyle değildir elbette. Gerçekte, yine kurumunuzun inanılmaz performansını hazmedemeyen birtakım dış mihraklar (ki yabancı ülkelerin telekomları şüpheli durumdadır bu olayda), bir denizaltı marifetiyle kablomuzu kesmişlerdir. Hatta daha da ileri giderek, kurumunuz tarafından yapılan onarıma da müdahale ederek, onarım için gelen gemiyi de bahsi geçen denizaltıdan atılan torpido marifetiyle batırmışlardır. Zaten, 10 gündür perişan olan yurtdışı çıkışlarının halen onarılamamasının başka bir mantıklı sebebi olamaz. Kahrolası dış mihraklar, yine yapacaklarını yapmışlardır.

    Ama kurumunuz yine fedakarca çalışarak yapacağını yapmış, kapasite arttırımına giderek yurtdışı çıkışımızı tam tamına 5 Gbps mertebelerine ulaştırmayı bilmiştir. Basında çıkan "internet yerlerde sürünüyor" şeklinde haberler, muhakkak ki yine kurumunuzu yıpratma amacıyla çıkarılmış maksatlı haberlerden başka şeyler değildir. Zaten 5 Gbps çok büyük bir rakamdır. Gerçi, insanın aklına 7 milyonluk İsrail'in 26 Gbps, 16 milyonluk Hollanda'nın 173 Gbps yurtdışı çıkışı kullandığı geliveriyor tabi ama, eminim o da yalandır.

    Ya 444 0 375 numaralı ADSL teknik destek hattınızda verilen hizmete ne demeli? Allah'ım biz ne şanslı bir milletiz!!! O ne teknik destektir öyle??!!! Hiçbir kurum konusunda bu kadar bilgili personel çalıştırmayı başaramamıştır tarihinde. Personelin problem çözme yeteneği, arızalara ortalama 4-5 gün gibi kısa bir sürede adeta hızır gibi yetişme kabiliyeti gerçekten takdire şayandır. Gerçi, "hanımefendi benim ping sürelerim oldukça yüksek, hattımı kontrol edin lütfen" şeklindeki bir talebime aynı saygıdeğer hanımefendi "sen bana ilk başta ping ne demek anlat, sonra bakarız bir çaresine" gibi ve bunun benzeri birkaç diyalog yaşayanlarımız çok gibi gözükse de eminim bu kabul edlebilir sınırlar içinde kalmıştır.

    Bütün bunları düşündükten sonra, bizleri hüzünlendiren tek konu bu yaptığınız büyük hizmetlere karşın kurumunuz tarafından alınan hizmet mukabili ücretlerin düşüklüğüdür. Bu kalitedeki hizmetin böyle komik ücretlerle verilmesi kurumunuz aleyhinde büyük bir haksızlıktır. Gerçi başka ülkelerdeki internet kullanıcılarının 2 Mbps hızındaki bağlantıları yaklaşık 36 YTL mukabilinde kullandıklarını duyuyoruz ama, hiç şüphemiz yok ki bunlar da yalandır. Böyle birşey mümkün olamaz! Eğer gerçekten böyle şeyler varsa, kesinkes bu ülkelerin telekomları hesap kitap bilmiyorlardır! Zaten böyle birşey mümkün olsa, biz Türk halkına değer veren ve bilgiye erişmenin insanların doğal hakkı olduğunun ve bir ulusun gelişiminde önemli rol oynadığının tamamen idrakında olan değerli kurumunuz en başta yapardı. Hele hele birçok kullanıcının zikrettiği "10 gündür kullanamadığımız internete neden ay sonunda tam fatura ödüyoruz" şeklindeki sorular tamamen bölücü zihniyetin ve hasta beyinlerin ürettiği fikirlerden başka şeyler değildir. Lütfen siz bunları söyleyenleri dinlemeyin ve aslanlar gibi faturalarımızı basıp yollayın bizlere. Hatta bence, bu ay bu kablo onarımıyla alakalı masrafları da biz kullanıcılarınız üstlenelim ki, 2004 senesinde ettiğiniz 2,1 katrilyonluk kar'ınıza zeval gelmesin.

    Sonuç olarak, verdiğiniz üstün hizmetlerden dolayı şahsım adına teşekkürü borç biliyor, aynı takdiri, kurumunuzun verdiği değerli hizmetlerin farkına varamayan nankörlerin de göstermesi dileğiyle yazıma son veriyorum.

    Saygılarımla.







  • Böyle bir şey yazarda gönderirseniz inanın hiç bir işe yaramaz. Devlet kurumlarını kahvehane oturan adamlarla karıştırmayın. Dilekçe yazmanın ve sorunlarınızı anlatmanın yollarını öğrenin


  • ınsallah telekom bunları bıraz olsun dıkkate alır
  • o zaman speed-step bi yardımcı olursan çok sevinirim.. bu TT ye gözdağı vermenin sırası gelmedi mi??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: thug4life

    o zaman speed-step bi yardımcı olursan çok sevinirim.. bu TT ye gözdağı vermenin sırası gelmedi mi??


    Gelmedi
  • tamam
  • siz bunları telekoma gönderirseniz okuyan vatandaş monitöre arkasını dönerek size k****** güler valla. ama güzel olmuş. bunu mesela basına verebilirsiniz. telekoma giden dilekçe diye. baya ses getitrir. valla bak
  • bunu bizler yayabiliriz ama dikkate almazlar be arkadaşım bunu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: B.S.S. 2

    siz bunları telekoma gönderirseniz okuyan vatandaş monitöre arkasını dönerek size k****** güler valla. ama güzel olmuş. bunu mesela basına verebilirsiniz. telekoma giden dilekçe diye. baya ses getitrir. valla bak

  • basın olayı iiii olur beeeaaa.... bilgisi olan var mı arkadaşlar bi gazeteye e-mail olarak gnderebilir miyiz? bu makaleyi....
  • ben gönderdim.En azından o kadar gönderirsek biri mutlaka okur.
  • Yaw herifler neyi takıo ki bunu taksın?Yine de gunderebiliriz belki işe yarar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mileena -- 27 Ocak 2005, 17:48:57 >
  • Merhaba arkadaşlar,

    Öncelikle bir konuya açıklık getirmek isterim. Yukarıda yazdığım yazıyı ben bir dilekçe olarak yazmadım, ki zaten formatından ve üslubundan da belli bu zaten.
    Ama şunu da söyleyeyim ki, bunu ne kahvehanede oturanlar için, ne de telekomda çalışanlar standart gülme organları harici bir organla gülsünler diye de yazmadım.
    Son 10 gündür yoğunlaşan, ama aslen ezelden beri olan TT eziyetinden bunaldığım bir anda oturup yazdığım bir yazıdır. Ha, bu arada şunu da belirteyim ki, yazarlık falan gibi bir merakım da yoktur.
    Yazıyı buraya taşıyan arkadaşımız da sanırım TT eziyetinden oldukça bunalmış olacak ki, tamamen iyi niyetle, birşeylerin düzelmesi için belki bir başlangıç olur diyerekten sizlere seslenmiş. Başlatmak istediği bence çok anlamlı birşey. Sizlerin de söylediği üzere, bir devlet kurumuna yazılacak cinsten bir yazı döktürürse birisi, ben de herkes gibi bunu yazıp, altına da gerçek ismim ve imzamla fakslarım.
    Sadece eleştirmek değil, birşeyler yapmak isteyen arkadaşlar çıkarsa eğer, herkes gibi ben de çok sevinirim.
    Saygılarımla.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: THEONE

    Merhaba arkadaşlar,

    Öncelikle bir konuya açıklık getirmek isterim. Yukarıda yazdığım yazıyı ben bir dilekçe olarak yazmadım, ki zaten formatından ve üslubundan da belli bu zaten.
    Ama şunu da söyleyeyim ki, bunu ne kahvehanede oturanlar için, ne de telekomda çalışanlar standart gülme organları harici bir organla gülsünler diye de yazmadım.
    Son 10 gündür yoğunlaşan, ama aslen ezelden beri olan TT eziyetinden bunaldığım bir anda oturup yazdığım bir yazıdır. Ha, bu arada şunu da belirteyim ki, yazarlık falan gibi bir merakım da yoktur.
    Yazıyı buraya taşıyan arkadaşımız da sanırım TT eziyetinden oldukça bunalmış olacak ki, tamamen iyi niyetle, birşeylerin düzelmesi için belki bir başlangıç olur diyerekten sizlere seslenmiş. Başlatmak istediği bence çok anlamlı birşey. Sizlerin de söylediği üzere, bir devlet kurumuna yazılacak cinsten bir yazı döktürürse birisi, ben de herkes gibi bunu yazıp, altına da gerçek ismim ve imzamla fakslarım.
    Sadece eleştirmek değil, birşeyler yapmak isteyen arkadaşlar çıkarsa eğer, herkes gibi ben de çok sevinirim.
    Saygılarımla.
    +




  • This is an automatically generated Delivery Status Notification

    Delivery to the following recipient failed permanently:

    bkm_basin@telekom.gov.tr

    Technical details of failure:
    PERM_FAILURE: SMTP Error (state 10): 550 Invalid recipient: <bkm_basin@telekom.gov.tr>

    ----- Original message -----

    Received: by 10.54.56.56 with SMTP id e56mr102635wra;
    Thu, 27 Jan 2005 07:53:23 -0800 (PST)
    Received: by 10.54.6.54 with HTTP; Thu, 27 Jan 2005 07:53:23 -0800 (PST)
    Message-ID: <622c47d105012707533f3c134e@mail.gmail.com>
    Date: Thu, 27 Jan 2005 17:53:23 +0200
    From: Sputnick - <yigitb@gmail.com>
    Reply-To: Sputnick - <yigitb@gmail.com>
    To: isg-destek@telekom.gov.tr, dsl-destek@telekom.gov.tr, destek@ttnet.net.tr,
    ipg@telekom.gov.tr, ksm@telekom.gov.tr, kds@telekom.gov.tr,
    turpak@telekom.gov.tr, ozhiz_isdn.adsl@telekom.gov.tr,




    -----------------------------------------
    Kullanici yada kullanicilarin hesaplari kota asimina ugramistir.

    <ilkay.yurtsever@turktelekom.com.tr>


    bu ne be çok mu yüklendiniz yada bakmayı bilmio maillerine




  • tatlı su aktivistleri sizi....
  • kardeşim bu tekekom öyle bi kurum ki çalışanlar tamamen kadrolaşma sonucu bir araya gelmiş (eş dost ahbap sağaolsun) ne yazıkki bı teknik destek telefonlarına bakan arkadaşalar uploadun ne olduğunu bilmiyor hemde hiç biri (bu sadece bi örnek) nerdeyse ilk adsl alacağım zaman kotalı alıcaktım upload sınırlımı sınırsız mı sormak için aradım aradığıma pişman oldum. hatta karşımda mahcup duruma düşen çalışanlara üzüldüm.adam diyorki:elinde bi kağıt var ordan okuyor, sonra ben yine sorumu soruyorum o kağıdı tekrar okuyor,adam baktı olmadı bu sefer sesiniz gelmiyor demeye başladı beni başka bi arakdaşa bağladı. aynı numaraları bu arkadaşta yaptı sonra bana bi numara verdi aradım kimse cevap vermiyor.cidden üzüldüm arkadaşalar hem bizim için hemde orada çalışanalr için .yani bu kurum yüzsüz bi kurum ve burası türkiye burada öyle mail atarak birşeyler değiştirmezsin hatta adamlar o maillere bile gülerler. (en sonunda ben anlattım adamlara upload nedir diye 1 dk bi sessizlik oldu sonra bi haaa sesi geldi)




  • +10000000000000000000000 budur işte.....

    bize düşen görevde bu mesajı DH üyelerine duyurmak. Haber Editörlerine sesleniyorum..... Bu mesajı ya da devlet kurumlarına yollanacak şekilde yazılan yazıyı PM olarak herkese gnderin ki herkesin bu olaydan haberi olsun.
  • yazı çok güzel
  • bazı mailler kullanılmıo olacak ki bnm attığım maillerin bazılarından da bu hata geldi.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.