Şimdi Ara

The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
2
Favori
446
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri



    Uzun süredir üzerinde çalışılan The Last of Us Part I'in artık her şeyi ile gün yüzüne çıktığını söylememiz gerek. Bu içeriği aslında The Last of Us : Part I Ana konusunda paylaşılması daha mantıklı olacağını düşünmüştüm başlarda ama o kadar fazla içerik mevcut ki sayfalar yetmeyeceğini düşündüğüm için bu Konuyu açmaya karar verdim.



    Naughty Dog Geliştiricilerinin paylaştığı bir çok video, Konsept tasarımları ve ekran görüntüleri mevcut bunları sizlerle paylaşmak istedim.










  • David NwachukwuP | PlayStation'da Çevre Sanatçısı (Valkyrie Entertainment)


    Çeviridir :


    Set giydirme, enkaz geçişleri, çıkışlar ve mimari süslemeler ekleme, ışık modelleme, uv temizleme, hafif dikey boyama / tekstüre etme, çarpıştırılabilir nesneler ekleme ile görevlendirildi. Etkileyici bir yerleşim oluşturmak için banyoya, yatak odasına ve koridora aksesuarlar yerleştirildi - her zaman olduğu gibi bu büyüklükteki bir projede bu evi bu bitmiş seviyeye getirmekten büyük bir ekip sorumluydu!



    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • David Nwachukwu \ Environment Artist at PlayStation (Valkyrie Entertainment)


    THE LAST OF US Part I || House 01



    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Taylor Estape | Character TD, PlayStation Studios Visual Arts


    The Last of Us Part I: NPC Skinning



    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran GörüntüleriTaylor Eyoutube
    The Last of Us Part I: NPC Skinning 1
    https://www.youtube.com/watch?v=6aoU9naXpSA


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran GörüntüleriTaylor Eyoutube
    The Last of Us Part I: NPC Skinning 2
    https://www.youtube.com/watch?v=_qMHugsH6Ws
  • Joshua Williams | Environment Texture Artist @ Naughty Dog


    Çeviridir :


    Bu, Bill's Town'daki The Last of Us: Part 1'deki bazı çalışmalarımdan bir görüntü koleksiyonudur. Sorumluluklarım arasında tekstüre, gölgelendirme, harmanlama, ambalaj açma ve destekleyici modelleme çalışmaları yer aldı. Bu büyük bir ekip çalışmasıdır ve oyun boyunca birçok doku ve varlık paylaşılır. Bu harika projede emeği geçen herkese teşekkürler!


    Çevre Modelleme: Eric Foos, Gabriel Cervantes

    Çevre Doku Oluşturma: Josh Williams

    Ek Çevre Katkıları: Tiffany Chu, Adrian Castro

    Düzey Aydınlatma: Scott Greenway, Joey Lenz

    Sinematik Aydınlatma: Jeffrey Lee

    Ön Plan: Christophe Desse, Michel Hatfield

    FX: Ethan Webb

    Senaryo: Rong Deng , Brent Barrett, Taylor Southerland

    Görünürlük: Ashleigh Dale

    Yapım: Mariah Morris, Zach Gonzalez

    QA: Richard Cottrell

    Grafikler: Hailey Del Rio

    OS Sanatçılar: Ashleigh Dale, Carlos Rodriguez



    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri



    Videolar :


    https://cdn-animation.artstation.com/p/video_sources/000/976/566/bills-town-hs-interior-clip-001.mp4


    https://cdn-animation.artstation.com/p/video_sources/000/976/564/bills-town-hs-interior-clip-002.mp4





  • Ted Mebratu | Level Lighting Artist at Naughty Dog


    Capitol İç Aydınlatma


    Bu bölümde, ortam aydınlatması/renk derecelendirmesi ve son işlemden tamamen sorumlu olan bir seviye Aydınlatma Sanatçısı olarak çalıştım.


    --

    Çevre Modellemesi: Gabriel Cervantes


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    Videolar :


    https://cdn-animation.artstation.com/p/video_sources/000/993/117/out-int.mp4


    https://cdn-animation.artstation.com/p/video_sources/000/993/020/out-int-end.mp4




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 12 Ekim 2022; 15:57:35 >




  • Gabriel Cervantes | Senior Environment Artist at Naughty Dog


    Çeviridir :


    Capitol Alley


    Last of Us Part 1'de Capitol seviyesine yeni bir soluk getirme ayrıcalığına sahip oldum. İşte yapılan çalışmaları gösteren bir resim ve video koleksiyonu. Düzeydeki sorumluluklarım, çevreyi modelleme, set giydirme, uv haritalama ve bazı harmanlama çalışmalarından oluşuyordu. Doku sanatçım Jonathan Benainous ve aydınlatma sanatçım Ted Mebratu'ya kocaman bir alkış. İkisi de olmasaydı, bu mümkün olmazdı!


    The Last of Us Part 1, büyük bir ortak çalışmadır, doku ve modeller oyun boyunca paylaşılır. Naughty Dog'daki herkese teşekkürler!


    -Çevre Sanatı(modelleme)-Gabriel Cervantes -Çevre

    Doku Sanatçısı-Jonathan Benainous -Aydınlatma

    Sanatçısı - Ted Mebratu

    -FX - Katie Mcallister

    -Geniş Sanatçı - Diana Lopez

    Carlos Rodriguez'e ve dış kaynak ekibine, Christophe Desse'ye ve onun tüm ön plan ekibine ve tüm QA departmanımıza çok teşekkür ederiz!


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    Video :


    https://cdn-animation.artstation.com/p/video_sources/000/982/666/capitol-exterior-vid-1-1.mp4




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 12 Ekim 2022; 16:7:0 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • YINGKANG LUO | Senior Character artist at Naughty Dog


    The Last of Us : Part 1 - Tess


    Çeviridir :


    Bu projede yer almak ve sevilen karakterlerden biri olan Tess'i yeniden yaratmak benim için bir onurdur. Aktris Annie Wersching'in tarama verilerine dayanarak yaratıldı, sonra onu Tess'in karakteristiğinin ihtiyaçlarını karşılamak için değiştirdim. Saç dokusu Xgen tarafından oluşturulmuştur, saç kartları elle bükülür ve yerleştirilir. Bu görünümü elde etmek için birçok ileri geri yineleme yapıldı. Bu muhteşem tasarımın arkasındaki konsept sanatçısı Hyoung Taek Nam'a, liderim Frank Tzeng ve Soa Lee'ye, bu karaktere fikir veren karakter ekip arkadaşlarıma, bu konuda emek veren tüm dış kaynak sanatçılarına ve hepsine özel bir selam olsun. Tess'e ruh veren animatörlerden sizler, bu sihri gerçekleştiren kahramanlar/kahramanlarsınız. Umarım bu gerçekçi sanat yönetmenliğini beğenirsiniz ve oyunun tadını çıkarırsınız.



    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Frank Tzeng | Principle Character artist at Naughty Dog


    The Last of Us Part I - Joel & young Joel


    Çeviridir :


    The Last of Us Part I'in bir parçası olmaktan büyük onur duyuyorum, bu projede ana sanatçı olarak ana rolüm, tüm ana/ikincil karakterlerin gelişimini denetlemek ve kalite barlarının eşleştiğinden ve oyunda iyi göründüğünden emin olmaktı. Anlatımın ve oyun içi hasarların hem oyun hem de oyundaki sinemalarda (kir, ter, ıslaklık, çamur, kar ve kan) denetlenmesi ve doğru ve doğru zamanlamada görünmesini sağlamak dahil, ayrıca Joel'in ve Young Joel'in genel görünümünden de sorumluydum , ve onlar için bazı kıyafetler yaptı, Sony SD'den Darcy Korch, ana kıyafetinin oyunda düzgün çalışmasının büyük bir parçasıydı, ayrıca Joel için de bazı kıyafetleri ele aldılar.


    Bu proje hem Naughty Dog ekibinin hem de Sony SD ekibinin harika bir işbirliğidir, bunun bir parçası olan tüm sanatçıları/ekipleri tebrik ederiz! Sanat yönetmenliği için Shaun Escayg'a, yönetim için Soa Lee'ye özel teşekkürler!!


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Tiffany Nguyen | Senior Environment Artist at Naughty Dog


    Çeviridir:


    The Last of Us Bölüm I - 20 Yıl Sonra Askeri Karantina Bölgesi..

    Bu seviyeleri bir araya getirmek için Naughty Dog'un tüm sanat departmanları, tasarım, programlama, ses ve kalite kontrollerinin ortak çabalarına çok teşekkürler.

    --------

    Çevre Sanatçıları: Adam Littledale, Tiffany Nguyen

    Aydınlatma Sanatçısı: Antoine Deschamps

    Geniş Sanatçı: Ryan Burke

    Grafik Sanatçısı: Hailey Del Rio

    Dış Kaynak Kullanımı: Carlos Rodriguez, Mark Pajarillo Senaryo

    : Luna Zhao

    Ön Plan: Christophe Desse, Michel Hatfield , Kyle Owens

    Görünürlük: Ashleigh Dale

    FX Sanatçı: MJ Whiting

    Yapım: Lydia Yi, Zach Gonzalez

    QA: Brandon LeCadre



    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Joshua Williams | Environment Texture Artist @ Naughty Dog


    Çeviridir :


    Bu, Üniversite Düzeyinde The Last of Us: Part 1 ile ilgili bazı çalışmalarımdan bir görüntü koleksiyonudur. Eric Foos ve ben, bitirmek için projenin sonuna doğru bu seviyeye atladık. Sorumluluklarım arasında tekstüre, gölgelendirme, harmanlama, ambalaj açma ve destekleyici modelleme çalışmaları yer aldı. Bu büyük bir ekip çalışmasıdır ve oyun boyunca birçok doku ve varlık paylaşılır. Bu harika projede emeği geçen herkese teşekkürler!


    Çevre Modelleme: Eric Foos, Gavin Grigsby

    Çevre Tekstüre etme: Josh Williams, Will Miranda

    Ek Çevre Katkıları: Genesis Prado, Peyton Varney, Nestor Carpintero

    Geniş Sanatçı: Leonard Williams

    Seviye Aydınlatma: Scott Greenway

    Ön Plan: Cristophe Desse, Michel Hatfield

    FX: Slim Ghariani Senaryo

    : Adriel Dunwoody

    Görünürlük: Ashleigh Dale

    Yapım: Lydia Yi, Anna Chang

    QA: Brian Fenchak

    Grafikler: Hailey Del Rio

    OS Sanatçılar: Ashleigh Dale



    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Edgar A. Martinez | Senior Environment Modeler/Layout Artist at Naughty Dog


    Çeviridir :


    “The Last of Us: Part I” Bill-Town-MainSt-Lower


    “The Last of Us: Part 1”deki en son oyun ortamı resimlerimden bazılarını sergilemekten gurur duyuyorum

    .

    Yapımcılığın ilk aşamalarında, çevre bölümü için sanatsal bir ölçüt olarak hizmet eden oyunun dikey slaytında küçük bir sanatçı ekibiyle çalıştım. Orijinal “The Last of Us”tan önceki sanatçının çevre sanat eserini, stilini ve tasarımını benimsemek benim için bir meydan okumaydı. Ekibimle işbirliği yaparak, mimari tasarım, varlık oluşturma, set giydirme ve bitki örtüsünü içeren daha gerçekçi bir görsel stil rehberini sıfırdan yeniden tasarladım ve yeniden yarattım. Bu erken çalışmanın, diğer yetenekli sanatçılara oyunun diğer alanlarında yarattıkları olağanüstü çevre sanatı vizyonunda nasıl ilham verdiğini görmekten mütevaziyim.

    .

    Bills Town'ın ilk bölümünden sorumluydum. Mimari konsept tasarımı, modelleme, tileset, props, set giydirme, çarpışma, uv'ler üzerinde çalıştım. Çoğunu harmanlayarak sokakları ve tepe noktalarını oluşturdum ve ayrıca doku sanatçımın seviye boyunca diğer varlıkları harmanlamasına yardımcı oldum.

    .

    Projenin başlangıcından beri, Doku Sanatçısı Ali Ghadimi ile fikir paylaşımından seviyeyi tamamlamaya kadar yakın bir ekip kurdum ve yakın bir şekilde çalıştım, o yetenekli bir sanatçı ve onunla ortak olduğum için çok mutluyum. Ayrıca Grafik Tasarımcı Hailey Del Rio ile işbirliği yaptık, mağaza tabelası, logolar, resimler, isimler, hukuk, panolar, kağıtlar, vb. Seviyedeki tüm grafiklerin üstünde muazzam miktarda iş yaptı. Yetenekli Aydınlatma Sanatçısı Ai-Fen Lo ile çalıştığım için minnettarım, o seviyede olağanüstü bir iş çıkardı. Ashleigh Dale, teknik bilgi ve oyun tarafında teknik bilgi ile tüm dış kaynaklı görevlerin akmasını sağlamak için harika bir iş çıkardı.

    Naughty Dog'da üretim, diğer departmanlarla sürekli işbirliğini içeren bir ekip çalışmasıdır. Bu seviyeleri bir araya getirmeye yardımcı olan Naughty Dog Team'deki diğer yetenekli sanatçıya teşekkür ederiz.

    .

    Doku Sanatçısı: Ali Ghadimi

    Aydınlatma Sanatçısı: Ai-Fen Lo

    Grafik Tasarımcısı: Hailey Del Rio

    Dış Kaynak Sanatçısı: Ashleigh Dale

    Vista Sanatçısı: Ryan Burke, Leonard William, Diana Lopez, Yan Dong

    Ek Aydınlatma: Joey Lenz

    Ön Plan: Michael Fadollone

    Yapım: Lydia Yi , Zach Gonzalez



    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Tiffany Chu |Senior Environment Artist | Naughty Dog


    Tüm FX sahne ekibi sanatçılarına, Mark Pajarillo ve Outsourcing'e teşekkür ederiz ekip, Üretim, Bu seviyeye doğrudan ve dolaylı olarak katkıda bulunan diğer tüm departmanlar ve ekipler. Bir köy sürüyor.


    Sorumlu: Tüm Malzemeler ve Dokular, set giydirme, ek yerleşim ve modelleme.

    Modelleyici: Adrian Castro ve Dionne Phua

    Lighter: Bethany Lo ve Joey lenz

    Senaryo: Rong Deng

    QA birincil: Richard Cottrell

    Grafikler: Hailey Del Rio

    FX: Kirsten England

    Wide: Diana Lopez



    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Romain Jouandeau | Senior Concept Artist @ Naughty Dog



    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Edgar A. Martinez | Senior Environment Modeler/Layout Artist at Naughty Dog


    Çeviridir :


    "The Last of Us: Part I" fatura-kasaba-inşa-tel kafes

    Maya\Arnold'da tel çerçeve oluşturma Tüm binalar birçok örneği paylaşır ve bu oluşturmalardaki geometri, üzerlerindeki en yüksek LOD'yi temsil eder.


    Yapımcılığın ilk aşamalarında, çevre bölümü için sanatsal bir ölçüt olarak hizmet eden oyunun dikey slaytında küçük bir sanatçı ekibiyle çalıştım. Orijinal “The Last of Us”tan önceki sanatçının çevre sanat eserini, stilini ve tasarımını benimsemek benim için bir meydan okumaydı. Ekibimle işbirliği yaparak, mimari tasarım, varlık oluşturma, set giydirme ve bitki örtüsünü içeren daha gerçekçi bir görsel stil kılavuzunu sıfırdan yeniden tasarladım ve yeniden yarattım. Bu erken çalışmanın, oyunun diğer alanlarında yarattıkları olağanüstü çevre sanatı vizyonunda diğer yetenekli sanatçılara nasıl ilham verdiğini görmekten mütevaziyim.

    .

    Bills Town'ın ilk bölümünden sorumluydum. Mimari konsept tasarımı, seviye modelleme, sahne dekorları, set giydirme, çarpışma, uv'ler üzerinde çalıştım.


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Byunghwa Jung | Artist


    Çeviridir :


    Partiye biraz geç katıldığım için üzgünüm! Çok yetenekli bir ekiple tekrar Last of Us serisinde çalışmaktan onur duydum. Stüdyodan ayrılmadan önce Naughty Dog'da son kez bu proje için hem eğlendim hem de eğlendim. Projenin bazı ekran görüntülerini düzenleme şansım olmadı ama Frant Tzeng benimkini almama yardım etti! Tekrar teşekkürler kardeşim! Ve ND'deki hepinize, özellikle de karakter ekibine teşekkür ederim. Hepinizi özlüyorum.


    Çalışmalarım için Sony SD karakter ekibi de birçok yönden bize çok yardımcı oldu ve tabii ki dış kaynak stüdyolarımız da. Hepinize teşekkürler ve Henry, Nancy Cantu için harika bir temel saç sağladığınız için teşekkür ederim. Harikasın!!



    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    The Last of Us : Part 1 | Teknik Analiz | Konsept Tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.