Şimdi Ara

The Division Tam Ekran yapınca oyundan atma sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
2.968
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar merhaba The Division Tam Ekran yapınca oyundan atma sorunu yasıyorum çözümü bilen var mı ?



  • MSI afterburner ya da benzeri bir program çalışıyor mu arka planda? Benim başıma bu sorun afterburner çalışırken gelmişti 2 hafta önce.
  • kapattım hatta sildim ama yine tam ekran yapınca kapatıyor. çıldırmamak elde değil. başka da bir şey gelmiyor aklıma
  • Mrtr1907 M kullanıcısına yanıt
    Belgelerim - My Games - Tom Clancy's The Division klasöründeki "GFXSettings.TheDivision.exe" dosyasını not defteriyle aç.

    Name="Windowed" yazan satırı Name="Fullscreen" olarak değiştir. Dosyayı kaydedip oyuna gir

    Bende böyle yapınca düzeldi. Video ayarlarında windowed(fullscreen) olarak gözükecek ama tam ekran oluyor o da zaten. Düzelirse hiç kurcalama fullscreen seçince yine atıyor oyundan.
  • Mrtr1907 M kullanıcısına yanıt
    Deneyebileceğin bir şey daha var, uplay ayarlarından general sekmesi altında enable in game overlay for supported games seçeneğini kapatın.
  • yorumlarınız için teşekkür ederim. denedim dediklerinizi ama bende sonuç vermedi
  • ubisoft tan gelen mail de çözüm yolları var fakat yeterince anlayamadım ingilizce çevirsemde

    1. Disable Background Applications:

    To check there is no conflict with other applications and the game, please try disabling your background applications (Temporarily disable any unnecessary programs and also any anti-virus / firewall software):

    If you are using Windows 8/10, start-up programs can be disabled through the task manager. Press CTRL + ALT + DELETE to go the task manager and go to the start-up tab.

    If using a previous version of Windows, go to the Start menu on your desktop (or, if using Windows Vista/Windows 7 press the Windows key and the letter R at the same time)

    - Type in MSCONFIG and press Enter
    - Go to the tab, which says Start-up
    - Click the option to Disable All
    - Press Apply, then Close then pick the option to Restart

    2. Clear your temporary files:

    To do this, go to the Start menu on your desktop (or, if using Windows Vista/Windows 7 press the Windows key and the letter R at the same time)
    Type in %TEMP% and press enter.
    Go to Edit and Select All.
    Go to File and Delete.
    NOTE: If you are using Windows 7, to highlight the files you will need to press Ctrl + A together. Once the files are highlighted, you will need to press the Delete key.

    3. Make sure the drivers for your video card are up to date
    It's important that the components of your machine have the most up to date drivers. If they do not, then you may experience several different issues. To update your video and sound card drivers, you should visit your manufacturer’s website
    If you have a laptop, you need to visit the laptop manufacturer’s website to update all drivers.

    4. Please verify the game files integrity
    To verify the game files, we recommend running the Uplay client as administrator to do this:

    1. Completely exit Uplay.
    2. Right-click on the shortcut which you use to launch Uplay.
    3. Select the 'Compatibility' tab.
    4. Tick the 'Run as Administrator' box.
    5. Select 'OK'

    To verify the game files:

    1. Launch Uplay.
    2. Select the 'Games' tab at the top of the window.
    3. Click on the game tile within your games library.
    4. Select "Properties".
    5. Under "Local Files", choose the "Verify Files" option.

    If an issue is found you will be given the option to Repair, click Repair. After repairing the issue, please verify the game again until no issues are found. When this has been completed you can then try the game again.

    If you still experience issues after following these steps, I will need to take a closer look at the way your hardware and software are configured on your system, and how the steps above have affected this. To do this, I will require a copy of your MSINFO file and a DXDIAG report from your system.

    Dxdiag:https://support.ubi.com/en-GB/faqs/000021185/Sending-a-Dxdiag-to-Support/
    MSINFO: https://support.ubi.com/en-GB/faqs/000021216/Sending-a-msinfo-report-to-Support/

    Once you have these files, please upload them to me via this ticket

    In the meantime, if you have any further issues, please do not hesitate to contact me.

    Kind regards,

    Vincent
    Ubisoft Customer Support




  • Çözüm: Video ayarlarından DX12'yi kapatmak. Ama bu sorunu yaşıyorsanız bir türlü kapatma aktif olmuyor demektir. Kapatmak için :

    C:\\Kullanicilar\(Kullanici adiniz her ne ise)\Belgeler\My Games\Tom Clany's The Division\ klasörünün içindeki "GFXSettings.TheDivision.exe" 'yi Not Defteri ile açın ( Ben ilk başta Notepad++ ile açtım ama yapsan da işe yaramıyor.). İçinden <OPTION Name="DirectX 12" Registered="True" Type="Bool" Value="True" /> yazan yeri bulun ve sonunda "Value="True" yazan yeri "Value="false" olarak değiştirin. Bitmiş hali şöyle olacak :

    <OPTION Name="DirectX 12" Registered="True" Type="Bool" Value="false" />

    Ardından kayıt edip kapattıktan sonra oyuna girip tam ekran olarak ayarlayabilirsiniz.Bu işlemden sonra oyunda DX12'yi aktif etsem de bi sıkıntı yaşamadım.


    Geçmiş olsun...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.