|
oldu o zaman. 400 volt mimari 150-250 kW şarj hızı destekliyor. üstünde 180 kW yazan istasyonlar 60-70' le şarj ediyor. aracın mimairisyle ne alakası var bu durumun. ben de biliyorum gerilimden gelen şarj olma hızı avantajını; özünde istasyondaki akım cap' ini, buradaki mesele adamın 400 volt mimariye vermesi gereken hızı verememesi. 1 ay önce 100-150 kw hız veren istasyon bu ay gidiyorsun 50 - 90 kafasına göre takılıyor; 2. slot boşken. o da doluysa ac' ye tak daha iyi neredeyse. araç arızaları cabası. tesla supercharger' lar iyi ama onlar da yaygın değil. güvenilecek firma kalmadı. sen 800 volt mimari diyorsun. ülkede 800v mimarideki maksimum dc hızlara uygun şarj istasyonlarını bir göstersene allah aşkına nerede, kaç tane? sorun düzgün şarj istasyonlarının yaygınlaşması, 400 volt - 120 kw verebilsinler yeter. geçtim 300-500 kw' ları. öyle 2 tane seçmece gösterip burada var da yazma boşuna ben de biliyorum onları ama çok az. yarın? yeterli yatırım yapılıyor mu? bir de bakım yapsınlar bir zahmet. araç bozan bozana son haftalarda. neyse, 800 volt mimarinin vadettiği hızlara uyumu bizim ülkede ancak 2035' de buluruz, biz bu kafayla. 100 para alıp 5-10 liralık hizmet furyası ev charger şirketlerde de başladı. tipik. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 12 Eylül 2025; 17:19:21 > |
|
_____________________________
It will shock you how much it never happened that a great car ever existed and yes the world around you is created to sell you things & cars ...
You idiot! Think not BUY. |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
Hızlı






