Şimdi Ara

Telsim'in Büyük Değişimi!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Şimdi cevap geldi Telsim Vodafone Müşteri Hizmetlerinden, Kapsama ve şebeke problemi konulu mailime karşı yanıt. Konu ile ilgilenip en kısa sürede bana haber vereceklerini iletmişler.Ben bu Vodafone'u sevdim kim ne derse desin.Mail atıyorum sitesinden 15-16 saat geçmeden cevap geliyor, diğer sahiplerindeyken değil mailine yanıt telefonda birebir konuşurken bile doğru dürüst cevap alamıyordun...

    Yakında Türkiye'de Vodafone rüzgarları esmeye ve abonelerde Vodafone'a doğru savrulmaya başlayacak.



  • Telsim CepShop'larda tarihe karışıyor.İzmir'de tabelalar değişmeye başlamış. Örnek: "Vodafone OrhaN82" tabelası konuluyor her yere.
  • Telsim şimdiye kadar hep aynısını yapıyordu. yani hemen cevap vermesi şimdiye has bir durum değil en azından ben böyle biliyorum.
  • Kime sorsan aynı cevabı verir. Ben Uzanlarda iken Telsim doğru düzgün Müşteri Hizmetlerinden Yardım,cevap alamıyordum.Ama alanlar vardır tabii.
  • vodafone dan önce kullandığım dönemde ben de müşteri hizmetlerinden cevap alamıyordum.giden kontörler da cabası.çoğunluktan güzel şeyler duyuyorum.galiba vodafone telsimi türkiyeye sevdirecek.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: OrhaN82

    Kime sorsan aynı cevabı verir. Ben Uzanlarda iken Telsim doğru düzgün Müşteri Hizmetlerinden Yardım,cevap alamıyordum.Ama alanlar vardır tabii.


    E-mail atıldığında Uzan döneminde de çok hızlı cevap veriyorlardı. Ben çok kez şikayetlerimi e-maille Telsim'e bildirmişimdir.
  • Emaile eskiden daha hızlı cevap gelirdi..

    Ama şimödi telefona çok hızlı destek alıyorsun..

    Müşteri hizmetleri 1 kontör olsa :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.