Şimdi Ara

TELPA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 23 Mart 2012 tarihinde sadece kapağının değişmesi için General Mobile dstw1 telefonumu İstanbul'da tek servisi olan Telpa Telekomünikasyon teknik servisine tamiri için bıraktım. 26 Mart 2012 tarihinde bana telefonuma mesaj olarak telefonun tamir ücreti 449 TL'dir diye bir mesaj geldi.

    Verdiğim ürünün yeni garantili fiyatı 80 TL civarındadır. Bir yetkili servis istasyonu, bu ürünün yeni garantili piyasa fiyatının 5 katı üstünde bir ücret talep edebilir mi? Ayrıca yetkili servisin bizlere söylediği tamiri mümkün değil, yani kapağı yok. Ayrıca Tamir tespiti için 10 TL ücret talep ediyorlar.

    Size yeni bir telefon verelim. v.s. Bunun bir kanunu var mı? Kapağı, parçası v.s yoksa neden bu modeli Türkiye'de piyasaya sürüyorsunuz. Bu tip haksız kazanç elde etmek isteyen kurumları hangi devlet kurumuna bildirmemiz gerekir?

     TELPA







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.