Şimdi Ara

Teleservis'de nasıl tamirat talebi yapmak lazım?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.338
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Severek kullandığım telefonumu (Sony Xperia Arc) geçenlerde denize düşürdüm.

    Piyasadaki telefonları pek beğenmeyince, beğendiğim z3c'ninde piyasaya çıkmadığını görünce dedim;
    "ulan çıkmamış candan umut kesilmez, nasolsa z3c de piyasaya çıkmamış,
    zaten telefonunu da seviyorsun, gönder teleservise, bakalım ne diyecekler?"

    Orijinal kutu vs herşeysi duruyordu. Koydum kutuya, içine de bir not yazdım:

    "Denize düşürdüm, tamiri veya parça değişimi ile çalışması mümkün mü, masrafı ne olur?" diye.
    Ad-soyad, telefon, e-mail vs yazdım.

    On gün geçti, ben "tamiri mümkün değil veya mümkün masrafı şu" diye aranmayı beklerken dün telefon kargo ile çıkageldi.
    İçine bir not yazmışlar:
    Sıvı teması tespit edilmiştir, parça değişimi ile tamiratı mümkündür.

    Ben şimdi ne yapayım bu teleservisi?







  • Merhaba teleservis çalışanları resmen kendi çaplarında espiri yapmaya çalışmışlar, size tavsiyem ist k.bakkalköyde müdürlükleri var aynı şekilde eğer ist. Da iseniz götürün biraz sert konuşun Ya cihazı değiştirirler yada belli bir onarım ücreti ile hallederler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.