Şimdi Ara

Teleservice saçmalığı bi bakarmısınız.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Telefonumu aldığım günden yani 6 aydan beri telefon şarjı %30 civarına geldiğinde bi %8 %10 luk düşüş oluyor ve home tuşu sallanıyor ara sıra işlemiyor şikayeti ile teleservice ye gönderdim. Teli en az 2 günde bi şarj ederim ve %100 olmadan çekmem. İos 6 daykende ios 7 deykende böyle sorun vardı bataryada. en az 10 defa restore etmişimdir düzelme yok. Şarj problemi şarj her %30 a düştüğünde oluyor hiç es geçmiyor. telefon takibinde bana yazılan cevaba bakarmısınız

    Kargo Giriş Tarihi:
    27.12.2013
    Kayıt Tarihi:
    27.12.2013
    Bitiş Tarihi:
    31.12.2013
    Tamir Bilgisi:
    YAZILIM GUNCELLEME AYAR GENEL BAKIM YAPILMISTIR,CIHAZINIZ AKTIF TEST EDILMISTIR !,CIHAZINIZ SON TESTLERDEN BASARIYLA GECMISTIR.,BATARYANIZI TAM SARJ ETMEDEN KULLANMAYINIZ
    Durum:
    Kapalı (Kapatıldı)

    Bu nasıl bir şaçmalıktır ben anlamadım. Siz ne diyorsunuz bu işe ?







  • güncell
  • ucuz etin haynisi hesabı arkadaş genpa vs alsaydın keşke
  • benzer problemle gönderdim aynısı oldu telefonun geldiğinde tekrar bi not yaz daha açıklayıcı ve tekrar gönder 2.gönderişimde telefona değişim kararı çıktı

    İş emri:
    I2873147
    Kargo Giriş Tarihi:
    25.12.2013
    Kayıt Tarihi:
    26.12.2013
    Bitiş Tarihi:
    31.12.2013
    Tamir Bilgisi:
    Telefonunuz degistirilmistir.(SWAP)
    Durum:
    Kapalı (Kapatıldı)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedoctor1907

    benzer problemle gönderdim aynısı oldu telefonun geldiğinde tekrar bi not yaz daha açıklayıcı ve tekrar gönder 2.gönderişimde telefona değişim kararı çıktı

    İş emri:
    I2873147
    Kargo Giriş Tarihi:
    25.12.2013
    Kayıt Tarihi:
    26.12.2013
    Bitiş Tarihi:
    31.12.2013
    Tamir Bilgisi:
    Telefonunuz degistirilmistir.(SWAP)
    Durum:
    Kapalı (Kapatıldı)

    Hocam çok ayrıntılı bir şekilde yazdım. Direk yazdığımı söyleyim.
    ''URUN PILI SARJ YUZDE 30 / 25 CIVARINA GELDIGINDE BIRDEN DUSUS OLUYOR VE YARI YARIYA DUSUYOR AYRICA HOME TUSU SALLANIYOR ARASIRA ISLEM YAPMIYOR.''

    aynen böyle yazdım. Sence de açıklayıcı olmamış mı :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkbrktgl

    Telefonumu aldığım günden yani 6 aydan beri telefon şarjı %30 civarına geldiğinde bi %8 %10 luk düşüş oluyor ve home tuşu sallanıyor ara sıra işlemiyor şikayeti ile teleservice ye gönderdim. Teli en az 2 günde bi şarj ederim ve %100 olmadan çekmem. İos 6 daykende ios 7 deykende böyle sorun vardı bataryada. en az 10 defa restore etmişimdir düzelme yok. Şarj problemi şarj her %30 a düştüğünde oluyor hiç es geçmiyor. telefon takibinde bana yazılan cevaba bakarmısınız

    Kargo Giriş Tarihi:
    27.12.2013
    Kayıt Tarihi:
    27.12.2013
    Bitiş Tarihi:
    31.12.2013
    Tamir Bilgisi:
    YAZILIM GUNCELLEME AYAR GENEL BAKIM YAPILMISTIR,CIHAZINIZ AKTIF TEST EDILMISTIR !,CIHAZINIZ SON TESTLERDEN BASARIYLA GECMISTIR.,BATARYANIZI TAM SARJ ETMEDEN KULLANMAYINIZ
    Durum:
    Kapalı (Kapatıldı)

    Bu nasıl bir şaçmalıktır ben anlamadım. Siz ne diyorsunuz bu işe ?

    aynı şikayetlerden 1 hafta daha sonra gönderin değişim çıkar . cihaz kozmetik açıdan iyi ise parada taleb edilmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Iwan

    quote:

    Orijinalden alıntı: brkbrktgl

    Telefonumu aldığım günden yani 6 aydan beri telefon şarjı %30 civarına geldiğinde bi %8 %10 luk düşüş oluyor ve home tuşu sallanıyor ara sıra işlemiyor şikayeti ile teleservice ye gönderdim. Teli en az 2 günde bi şarj ederim ve %100 olmadan çekmem. İos 6 daykende ios 7 deykende böyle sorun vardı bataryada. en az 10 defa restore etmişimdir düzelme yok. Şarj problemi şarj her %30 a düştüğünde oluyor hiç es geçmiyor. telefon takibinde bana yazılan cevaba bakarmısınız

    Kargo Giriş Tarihi:
    27.12.2013
    Kayıt Tarihi:
    27.12.2013
    Bitiş Tarihi:
    31.12.2013
    Tamir Bilgisi:
    YAZILIM GUNCELLEME AYAR GENEL BAKIM YAPILMISTIR,CIHAZINIZ AKTIF TEST EDILMISTIR !,CIHAZINIZ SON TESTLERDEN BASARIYLA GECMISTIR.,BATARYANIZI TAM SARJ ETMEDEN KULLANMAYINIZ
    Durum:
    Kapalı (Kapatıldı)

    Bu nasıl bir şaçmalıktır ben anlamadım. Siz ne diyorsunuz bu işe ?

    aynı şikayetlerden 1 hafta daha sonra gönderin değişim çıkar . cihaz kozmetik açıdan iyi ise parada taleb edilmez.

    Cihaz tertemiz ama telefonun gelmesinide beklemek istemiyorum :( Bu cihaz zaten daha ne zaman gelir onuda bilmiyorum :(




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkbrktgl

    quote:

    Orijinalden alıntı: Iwan

    quote:

    Orijinalden alıntı: brkbrktgl

    Telefonumu aldığım günden yani 6 aydan beri telefon şarjı %30 civarına geldiğinde bi %8 %10 luk düşüş oluyor ve home tuşu sallanıyor ara sıra işlemiyor şikayeti ile teleservice ye gönderdim. Teli en az 2 günde bi şarj ederim ve %100 olmadan çekmem. İos 6 daykende ios 7 deykende böyle sorun vardı bataryada. en az 10 defa restore etmişimdir düzelme yok. Şarj problemi şarj her %30 a düştüğünde oluyor hiç es geçmiyor. telefon takibinde bana yazılan cevaba bakarmısınız

    Kargo Giriş Tarihi:
    27.12.2013
    Kayıt Tarihi:
    27.12.2013
    Bitiş Tarihi:
    31.12.2013
    Tamir Bilgisi:
    YAZILIM GUNCELLEME AYAR GENEL BAKIM YAPILMISTIR,CIHAZINIZ AKTIF TEST EDILMISTIR !,CIHAZINIZ SON TESTLERDEN BASARIYLA GECMISTIR.,BATARYANIZI TAM SARJ ETMEDEN KULLANMAYINIZ
    Durum:
    Kapalı (Kapatıldı)

    Bu nasıl bir şaçmalıktır ben anlamadım. Siz ne diyorsunuz bu işe ?

    aynı şikayetlerden 1 hafta daha sonra gönderin değişim çıkar . cihaz kozmetik açıdan iyi ise parada taleb edilmez.

    Cihaz tertemiz ama telefonun gelmesinide beklemek istemiyorum :( Bu cihaz zaten daha ne zaman gelir onuda bilmiyorum :(

    hocam ben çok haşır neşirim bu teleservice ve genpa ile şimdiye kadar 20-25 cihaz değişimi ile swap cihaz almışlığım var eğer direk cihaz değişimi istiyorsan fazla akım ver cihaza anakartı yak şikayetede ios güncellerken bu şekilde kaldı anında değişim kararı çıkar .ayrıca telefonun soyulan çizilen arkadaşlarda bu yöntemi yapıp cihaz alabilirler tabi kozmetiğe göre fark alırlar .




  • Iwan kullanıcısına yanıt
    Biraz korkagımdır. Riske atamam malesef. Olmadı alırım kullanırım aynı sorun devam ediyorsa tekrar yollarım yapacak birşey yok :(
  • brkbrktgl B kullanıcısına yanıt
    Sanırım haksızlığa uğrasanız da haksızlık yapmaktan da korkuyorsuz ki haklısınız da .Bence sonuç alana kadar sabredin, bozup gönderseniz bu sefer de vicdan azabı çekersiniz. Apple Store un teknik servisi'nin açılmasını da bekleyebilirsiniz.İnşallah kısa zamanda hallolur sorununuz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yekzan -- 31 Aralık 2013; 20:25:02 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • sen dediğimi yap aynı şikayetten gönderdim pili az gidiyo dedim ilk seferde yazılımı güncellyip gönderdiler 2.gönderişimde pili %20 deyken kapanıyo artık dayanılmaz bi seviyeye geldi pil dedim pilin değiştirilmesini istiyorum yazdım adamlar telefonu değiştirdi ısrarcı ol bence
  • yekzan Y kullanıcısına yanıt
    Hocam aynen dediginiz gibi sahtekarlik yapmak istemem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thedoctor1907 T kullanıcısına yanıt
    Yani teli teslim almaya gittigim zaman dediginiz gibi israrci olup tekrarmi yollayim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet ısrarcı ol
  • thedoctor1907 T kullanıcısına yanıt
    Tamam eyw hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.