Şimdi Ara

Telekom - Comnet Atlak Port Sorunu, Lütfen Yardım!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
505
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen haftaya kadar Türk Telekom 24mbs Vdsl abonesiydim. Taahhüt bitince e devletten fesih talebinde bulundum, 5 gün kadar internetsiz kaldıktan sonra telekomu aradım, iptal edilmiş olduğunu söylediler. Altyapı sorgulama sitelerinde santrale 100 metre uzakta olduğum, hattımın 80mb desteklediği yazıyordu. Ben de daha fazla internetsiz kalmamak için Comnet'e başvurdum. Bugün Comnet aboneliğim aktif hale geldi. Comnet'ten beni arayan kişi, telekomdan elemanın gelip dairemi etiketleyerek ankastreye kablo ucu bıraktığını, elektrikçi çağırmam gerektiğini söyledi. Ben de bunun üzerine elektrikçi çağırarak porttan ankastrenin bizim daire kısmına kabloyu bağladık. Modem'e sinyal geldi ancak comnet kullanıcı adı ve şifresini modeme girdiğimde, 16mbs max hız aldığım gözüküyor! Yaptığım hız testleri de 14-15mb indirme, 750kb yükleme hızıyla sonuçlandı. Comnet'i aradığımda altyapınız o kadar demek ki gibi gereksiz laflar ettikten sonra, arıza kaydı oluşturduklarını söyledi. Ayrıca modemimden sinyal alamadıklarını söyledi. Onlar benden sinyal alamıyorlar ama ben interneti Comnet üzerinden kullanabiliyorum... Modem ayarlarıma baktığımda hat modunun adsl olduğunu gördüm. Comneti tekrar aradım hat modunu vdsl2 yapın ,değiştirin dedim , ama modeme ulaşamadıklarını söylediler.

    Az önce tekrar alt yapı sorgulama sayfalarına baktığımda alabileceğim max hızın 16mbs olduğunu gördüm! Apartmanın diğer dairelerini tek tek sorguladığımda hepsi için 80mbs alabilecekleri yazıyor! (comnetten önce benim de öyleydi). İnternette biraz araştırma yaptım ve atlak port diye bir kavramdan bahsedildiğini gördüm. Hatta portların karıştığı vs gibi durumlar da oluyormuş. Genelde telekomdan başka ISS'lere geçenlerde oluyor. Telekom'dan başka ISS'ye geçtim diye mi atlak port yaptılar? Bu sorunu nasıl çözerim? Bir fikri olan var mı?

    Teşekkürler...








  • Atlak port değil
  • TT 24 mbps portunu tamamen boşaltmamış olabilir veya,başka bir firma başka bir ıss veya TTNet farketmez o daireyi göstererek port bekleyen başka müşteriye anında Satar o dairede portun sahibi sen değilsin.Bu yüzden şu pandemi döneminde hattı asla iptal etmeyin geçiş yapın
  • https://forum.donanimhaber.com/tum-iss-lerin-yurtdisi-cikis-yeri-istanbul-mu--147404056-2#147408868

    Senin 1 tane konunda hocam beni baya gömmüştünüz genede yardım edeyim.


    Portunuz ADSL ile bağlanmış comnet ile işiniz zor sizin çağrı merkezi yok dediğiniz firmalardan daha kötü çağrı merkezleri var hattınızı VDSL ye çevirmeniz gerekiyor destek kaydıyla. Atlak port muhabbeti bambaşka tabi oda bir ihtimal ama kullanıcı adı şifre çalışmazdı. Comnet profosyönel bir şirket değil artık uğraşın bakalım


    Commet i arayıp VDSL geçiş talep edin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E2D77F344 -- 15 Ocak 2021; 10:40:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam aynı konuda turknetle ilgili on kat şikayet var. Turknet de ilgilenmiyor. Ayrıca bu sorun dışında comnetin yurtdışı ping değerlerinden de memnunum. Bu comnetten çok telekomun yaptığı bir hata , comnet modemime bile ulaşamıyor. Ancak bu işe comnetin el atması lazım , ilgilenmezse interneti kapattirip Gıbırnete geçeceğim , o da olmazsa turksata geçerim son çare, ona da mudahele etsinler de göreyim  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telekomdan bugün hattınızın iptal işlemi tamamlanmıştır mesajı geldi. Comnetten gelen yanıtta şu anda eski portumdan bağlanıyor gözüktüğümü söyledi. Bu durumda Telekomun etiketlediği port benim eski portum oluyor...
    Yeniden gelip başka bir porttan mı kablo çıkartması gerekir , aynı port yeniden kullanılamıyor mu bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amiga500_pro kullanıcısına yanıt

    Türk Telekom 24mbs Vdsl abonesiydim. Demişsiniz yani kullandığınız o hatta vdsl, adsl hız almanız imkansız. TT ye verilen iç emrinde hattınızın tanımı adsl olmalı. Comnet düzgün bir arıza kaydıyla sorunu 2, 3 saate rahatlıkla çözebilir. Türk telekom aboneliğiniz iptal edildyse ve siz yanlış porta bağlandınız diyelim şu anda xDSL ışığınızın modem üzerinde sönmesi gerekir.

  • Keşke iptal etmeseydin direk geçiş yapsaydın elektrikçi çağırmadan çok interentsiz kalamdan interente bağlanırdın

  • İptal mesajı bugün geldi , DSL ışığı söndü , modemi yeniden başlattım DSL ışığı geldi ,16mbs alıyorum halen. Comnet hatalı port diyor, modemime ulaşamadığı için ayarları değiştiremiyor. Comnet telekoma arıza kaydı oluşturduklarını söyledi. Az önce de Telekomu BTK'ya şikayet ettim. Arıza ekibinin gelmesini beklemek dışında yapacağım başka bir şey kalmadı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada tekrardan altyapı sorgulama sitelerinde 80mbs gözüküyor altyapım ama halen modem görünmüyor ve 16mbs alıyorum. Buyrun buradan yakın  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.