Şimdi Ara

Telefon Yapıldı Geldi Düzelmedi Garantisi de Bitti Ne Yapacağım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
770
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 15 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • lextor (3 mesaj) CR7_35 (2 mesaj) Konuşmalan (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj) Mobil (4 mesaj) Tablet (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba dostlar. Telefonumu aynı problemler dolayısıyla üçüncü defa servise yolladım. Garanti süresi bitti artık. Anakart, ekran ve batarya değişti. Fakat batarya ve ekran tarafında aynı problemler devam etmekle. Yine ekran ve batarya değişmişti önceki ikisinde... Aldığımdan beri aynı sıkıntılar...

    Batarya bazen %30 iken telefon şıp diye gidiyor. Açıyorsun %0. Her zaman %15 olunca gerisi 10 saniyede boşalıyor çat telefon kapanıyor. Ekran kendiliğinden açılıyor garip davranış sergiliyor (açık ve görüntü yok, karıncalanma). Tekrar servise yollayıp ücretsiz yaptırma imkanım var mı? Ücret iadesi almam imkânsız mı?

    Sizden akıl bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lextor -- 10 Ocak 2018; 0:13:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Ver THH'ye al para iadeni 2 kere gidip gelmesi yetiyor diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Yeni telefon al.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    lextor kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CR7_35

    Ver THH'ye al para iadeni 2 kere gidip gelmesi yetiyor diye biliyorum.

    Aydınlatır mısın hocam. Konu hakkında bilgim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://mobile.donanimhaber.com/sony-tr-ve-kvk-skandali-sonuca-baglandi-tuketici-hakli-bulundu--121695034



    https://mobile.donanimhaber.com/sony-e-dava-actim-kazandim-guncel--129929488



    Bu konuları okuyun ve arkadaşlara ulaşın süreci anlatasınlar.



    Benim bildiğim cihaz 2 kere servise giderse siz servisten rapor isteyip dilekçe yazıp işte şu firmadan bunu şunu aldım bu sebepten arızası var hesabıma para iadesi istiyorum deyip Tüketici Hakem Heyetine başvurursunuz cihazı aldığınız mağazaya teslim edersiniz paranız iade olur.



    Sistem böyle ilerliyor lakin THH'nin onayını bekleyip parayı almanız 2-3 ayı bulabilir bide garantiniz bitmiş bilmiyorum onu o kısmı belirterek arkadaşlara sorun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >





  • Teşekkür ediyorum hocam ilgilendiğin için. Şöyle bir şey var. Servis fişinin arkasında Sms Infocomm servis şartlarında şöyle bir ibare okudum bugün. "Ürünün kullanım kılavuzuna aykırı kullanılması durumu hariç; aynı arızanın 1 yıl içinde tekrarı halinde servis ücreti alınmayacaktır". Bu garanti bittikten sonrada geçerli mi onunla ilgili bir ibare yok. Öyleyse tekrar göndereceğim. Aldık başımıza belayı.

    Öğrenci adamım yeni telefon al demiş arkadaş. Parası? E sende gir part time çalış. Demesi çok kolay...

    Edit

    Asus yetkilisi ile görüştüm. Serviste geçen süreyi garanti süresine ekleyebileceklerini söyledi. Bakalım ne olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lextor -- 10 Ocak 2018; 16:46:27 >
    |
    |
    CR7_35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.