Şimdi Ara

Telefon, bilgisayar, tablet ve akıllı saatlerde cayma hakkı kaldırıldı (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
383
Cevap
5
Favori
15.320
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
77 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu tamamen dolandırıcılara yönelik bir hamle eksik, sahte ürün geldiğinde ne olacak millet nasıl hakkını arayacak bu gibi durumlarda.

  • Cari açığı kapatmak için yapılan son derece basit bir AKP çakallığı. Az kaldı zaten çırpınmayın, seneye hepiniz gideceksiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • can21 C kullanıcısına yanıt
    Bakın sizin kaçırdığınız nokta kutu açıldıktan sonra olanlar.
    En güzel örnek monitördeki ölü piksel, iade etmek dışında şansın yok. Ne yapacaksın ? Garanti kabul etmiyor, iade edemiyorsun elinde bozuk ürün kaldı. Çöp oldu.

    İadelerden keyfi iadeyi çıkaracaksın sorun çözülecek ama gelipte satıcıların eline sınırsız güç vermek, sadece tüketicinin düdüklenmesine sebep oluyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • samuray_x S kullanıcısına yanıt
    Hocam siz sanırım telefon kılıfı satıyorsunuz? Benim de bir arkadaşım var kılıf işinde ve çok mutlu. O mutluluğu siz de gördüm..o yüzden tahmin yürütüyorum. Çünkü sadece kılıfı sat ve parasını al niteliğinde bir sektör. Ama düşünün ki laptop satıyorsunuz ürün ayıplı değil! sorunu yok.. ama Ahhmet’in keyfi yerine tam olarak gelmediği için 11. Günde iade ediyor . Ne düşünürsünüz? Ürün bir defa deforme oluyor, malın firması ürünü geri gönderiyor almıyor.. ee bu bende patladı ne yapacağım diyorsun? Günahımız ürünü sağ sağlam Ahmet’te satmak, faturasını kesmek memnun etmek üzerine..cidden davulun sesi uzaktan ne güzel geliyor ya.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • yunusbeen kullanıcısına yanıt
    Örnek almakla iş çözülmüyor maalesef.biz burda olması gerekeni bile anlatamiyorsak kötü niyetli kullanıcılara hiç anlatamayiz..

    İşin özü şu, ürünü aldıktan sonra satıcı ile değil üretici ve servis üzerinden işini yürüt diyor hocam, kimse tüketiciyi öldürün kandırin demiyor.
    Herkes bir noktada satıcı ve tüketici zaten.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • nostalji16 kullanıcısına yanıt
    Ucuza almak derken, sırf güvenle bir teknolojik alet alıcam diye neden bir buçuk katı fiyat vermek zorundayım. Pazaryerileri önlem alsın çok mu zor ?

    Piyasa fiyatının çok çok altındadır, bunun zaten dolandırıcı olduğunu anlamak için müneccim olmaya gerek yok veya e keyfi iade ediyordur mesela telefonlardaki imei olayı gibi anlarım ama sen gel deki hepsiburada vatandan 1000 lira daha ucuza satıyor fakat malı görerek almak zorunda olduğum için vatana 1.5 katı ödeyeyim. Siz çok zenginsiniz galiba.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mağaza mağaza diye tutturanlara ;


    1.Her yerde mağaza yok.
    2.Amazon hepsiburada gibi e-ticaret sitelerinin fiziksel mağazası yok.
    3.Mağaza bulunduğun ilde varsa bile mağazaya ulaşım herkes için kolay değil.
    4.Mağazalarda teşhirde olan ürünü almıyorsun depodan çıkarttıklarını alıyorsun , kalite kontrol eksik yapılmışsa elinde patlar.
    5.Kendimizi kandırmayalım burası gelişmiş ülke değil herkesin veya çoğunluğun arabası yok! git al getir vs mağazadan herkes kolay kolay alışveriş yapamıyor.Bu durum İstanbul gibi en büyük şehirlerde bile geçerli.
    6.Mağazaları çok güvenilir sanıyorsunuz az olaylar olmadı.Mağazanın uzaklığı ve araba olmaması durumunda sürekli mağazaya git gel eziyettir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sagropa kullanıcısına yanıt
    Hiçbir şey satmıyorum. İster inanın ister inanmayın, Türkiye’de bir şey de satmam. Sizin dediğiniz bir sorun zaten ama bunu çözmek yerine tüketicinin haklarını tamamiyle elinden almak çözüm değil. Tüm mesajlarınızda hararetle bunu savunuyorsunuz.

    Diyinki keyfi iade kalksın, sonuna kadar yanınızda olayım ama sen gel ayıplı ürün sat veya sattığın ürün garantilik olsun. Ben orada yokum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • MunOG kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle son kullanıcı bilinçli olsa bunlar olmaz. Alan zaten 14 gün iade hakkım var bunu kötüye kullanabilirim diyerek alıyor . ( herkes için söylemiyorum) . Önemli olan niyet ve bilinçli olmak.. sabahtan beri yemediğim laf kalmadı . Bakım cidden neler gördüm . Örnek vereyim ; Kadın elbiseyi alıyor düğün günü giyiyor sonra işi bitiyor ve ürünü iade ediyor . Bunu gördüm ben! Kimse masum değil!! Önemli olan bilinçli ve iyi niyetli olmak.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sagropa kullanıcısına yanıt
    Çok var bunlardan saymakla bitmiyor maalesef.
    Ayakkabı düğünde giyip iade eden,
    Telefonu kullanıp iade eden.
    Hakkaniyet olmalı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • samuray_x S kullanıcısına yanıt

    1-2 sayfa geri gidin yazdığımı okuyun ben merdiven altı siteden alıp kurnazlık yapıp 10bin liralık malı 7bine aldığına sevinen sonra dolandirilacak olan kişilere diyorum lafımı.

    Zaten altta büyük tedarikçi ve resmi satıcıdan al diyorum adam diyor patlıcan çıkarsa nolacak? Telefon alıpta patlıcan gelen herhangi trendyol hepsiburada n11 vs satıcı var mı diye soruyorum bende yok..Gidip 1000 lira fark varsa hangisi ucuzsa ordan al zaten resmi satıcı degilde mağaza gidip satarsa öyle uyguna o zaman orda bir durmak lazım.Direk resmi satıcı daha ön plana çikacak.Sahsen n11'deki AhmetMehmetBey adlı mağazadan 1 çekirdek dahi almam ben yani..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • samuray_x S kullanıcısına yanıt

    O bölümü kaçırmıyorum monitör kategorisini bilgisayar olarak sayarlar mı bilmiyorum ama notebook olarak düşünelim evet haklısınız ölü piksel zaten başlı başına bir kusur sonuçta ölü pikselli ürün kusurlu sayılmalı bunu servis yada markanın şu adede kadar normal vs. olarak kafasına göre kural koyamamalıdır, Buna da düzenleme getirilmelidir, Monitörde ölü piksel olduğunda değişim yapılmalı ve o monitör tekrar satılacaksa bu açıkca ölü piksel adet sayısı belirtilerek ona göre bir fiyattan satışı yapılmalıdır,

    Özellikleri açık açık cm cinsinden ölçüleri yazarken alıp masasının üstüne monitörü koyup masama büyük geldi diyip iade etmeye çalışan çok sayıda insan vardır. Amaç bu gibi durumları engellemek olmalı ölü piksel zaten başlı başına kusurdur.

  • sagropa kullanıcısına yanıt
    Yazmışsınız neler neler gördüm diye bunlara haklısınız diyorum, mesela amazon sağolsun gelen ürünler 50 kere kontrol ediyoruz ama çözüm tüketicinin iade hakkını alıp servisle veya firmayla muhattap etmek değil.

    Giyim için yaparsın iade süresi bir gün ve telefon ile firmaya bildirilmek kaydıyla sorun çözülür ama mesela sen gidip görmeden kıyafet al sonra da standart bir beden olmadığı için üzerine olmadığından dolayı iade edeme nasıl olacak bu iş. Yasa giyim için geçerli değil ama bir örnek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samuray_x -- 23 Ağustos 2022; 16:52:13 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • karandiru kullanıcısına yanıt
    Bu konuda haklısınız ancak en azından kutusu açılmamış ürünlerde cayma hakkı devam etseydi.

    "Müşteriler, satın aldıkları ürüne hiçbir zarar vermese veya ürününün kutusunu açmasa dahi iade edemeyecek"

  • can21 C kullanıcısına yanıt

    Zaten diyor hocam kusurlu veya yanlış ürün iade şartı diye sana gelen ölü piksel monitör evet kusurlu üründür iade etmen de sorun olmaz.

    Adam telefon alıyor IMEI kopyalıyor sim takıyor kullanıyor 50 tane uygulama yüklüyor belki virüs bulaştırıyor sonra beğenmedim deyip iade ediyor..

    Allah aşkına adamın kullandığı mal sana denk gelse böylesi sen kabul eder misin.Bu karara üzülenler kesinlikle art niyetli kişilerdir açıkcası.

    Kesinlikle doğru ve yerinde karar...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • samuray_x S kullanıcısına yanıt
    Hocam ayıplı ürün satılsını savunmuyorum ben .. ayrıca Türkiye’de ürün satmıyorsanız ticaret yapmıyorsanız lütfen bu konu ile ilgili yazı yazmayın. Ya da ben de ticaret yapıyorum demeyin.firmaların ya da şöyle diyelim küçük ölçekli ticaret ile uğraşanların derdini bu konuda bilemezsiniz .. herkes media mark, Teknosa, vatan değil . Onların belirli bir statüsü vardır sineye çeker firma anlaşması vs farklıdır. Ama biz ürün satılıyoruz ve bu keyfi çöp oluyor ise ben buna karşıyım.derdim bu. Tüketici de bilinçli hareket etsin.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Amazon ve Apple gibi sitelerde bu hak devam edecektir.


    Firmalar kendi sattıkları ürünlerde bunu pazarlama stratejisi olarak kullanacaktır ancak herkesin kendi şartı olacaktır.


    Örneğin HB kutu açılmadan iade alırım diyecektir vs.

  • Yavuzsaka kullanıcısına yanıt

    Aslında mantıklısı ve doğrusu söylediğiniz fakat bu seferde ben açmadım geldiğinde kutu açıktı yada güvenlik bantı bir şekilde düzgün söküp tekrar yapıştıran vs. olarak uzayıp gidecek bir durumdan bahsediyoruz, Muhtemelen bu sebeple toptan kaldırarak topu tüketiciye atıp araştır öyle al dediler.ar

  • Her halk hak ettiği şekilde yönetilir,ona göre kurallar,kanunlar konur.Bu halk da bunu hak ediyor demek ki.Kendinizi Avrupalı,Amerikalı ile kıyaslamaktan vazgeçin sizin denginiz İran,Irak,Afganistan.Buradaki tüketici haklarıyla kıyaslayabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bob_marley_232 kullanıcısına yanıt
    Bu sefer tüketici oralara kayacaktır, dolayısıyla küçük esnaf isyan eder, zaten sıkıntılılar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.