Şimdi Ara

TEKNOSA ve SAMSUNGun GARANTi ŞAÇMALIKLARI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Teknosadan alınma 4-5 aylık s3 mini cihaz şarj olmama probleminden teknosa aracılığı ile
    -1. kez garantiye gönderildi cihaz tamir süresi içinde sözde yapılarak geri geldi açıklamada yazılım güncelleme ve temassızlık tespit edilmiş giderilmiş.
    cihaz yaklaşık 1 gün sonra tekrar sarj olmama sorunu çıkardı ve tekrar teknosa aracılığı 2. kez aynı arızadan yetkili servise gönderildi
    -2. servisten cihazın gelişi çok hızlıydı aynı savsatalar yazılmış cihaz bu sefer oldu die düşünürken 3.4. gün tekrar şarj olmadı ve tekrar TEKNOSA aracılığı ile 3. kez servise gönderildi ve servisten gelmesini beklemeye başladık
    bu arada iade için yok 6. sefer gitmesi gerekiyor gibi savsatalar saymaya başadılar o satarkenki müşteri memnuniyeti temalı TEKNOSA iş garanti sürecinde gelince değişiyor.
    -ve cihaz 3.KEZ servisten gelir servis fişi açıklamasından aynen şu yazıyor yazılım güncellendi parça değişti bu sefer olmuştur diyerek sevindim daha üzerinden 1 hafta geçmeden cihaz tekrar şarj olmamaya başladı ve cihazı 4. KEZ TEKNOSA İLE SAMSUNG YADA ZAMZUNG yetkili servisine tekrar göderdim bu sefer açıklamaya para iadesi talebimi de yazdım
    -bu arada cihazı kullanamadığımdan dolayı yerel satıcıdan pazarlıkla neydüğü belirsiz garantiye sahip g2 mini cihazıda edindim gayette memnunum.

    -bugün TEKNOSADAN CEVAP GELMİŞ KULLANICI HATASI SIVI TEMASI VS VS DOLDURMUŞLAR ÜCRET KARŞILIĞI TAMİR EDİLEBİLİRmiş ülen bu cihaz zaten 2-3 aydır sizde 4 seferdir şarj olmuyor die gönderiyoruz 4. seferdemi kullanıcı hatası oldu peki o değişen parcalar servis süreçlerinde ne yapıldı sonuç olarak ne TEKNOSA NEDE SAMSUNGDAN CACIK OLMAZ. okuyun ders çıkarın sizinde paranız çöpe gitmesin.
    -sırf ganranti için ben dışarıdan %20 pahalı oldugunu bilerek Teknosayı tercih edip cihaz almışım beni mağdur etmiş ne anladım ben bu işten.PARALEL ithalattan şaşmam artık telefonda saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi belekbeach -- 12 Eylül 2014; 15:09:35 >







  • güncel+++
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.