Şimdi Ara

Teknosa ve iade prosedürü(Toshiba M70-215) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
10.671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu arada brada denen şahsı göremiyoruz artık forumda. Teknosa nın epey bi avukatlığını yaptı bi anda mesajları kesildi hayret ya....
  • malesef...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Albatros

    Ulen olaylar doğruysa bu tekno iyi kazıklamış piyasayı be,nereye el atsan tekno parçalar çalıyor topiklerde.
  • helal olsun bravo

    quote:

    Orjinalden alıntı: isakalak

    SİZE BİR MASAL ARKADAŞLAR.

    06.01.2006 tarihinde Teknosa Ankara Armada mağazasından almış olduğum Toshiba M70-215 model bir laptop aldım. DVD sürücüsü tıkırdadığı için teknik servise götürdüm ve 20.01.2006 tarihinde teslim aldım makinanın DVD değişimi gerçekleştirildi.

    Ama değişim yapılırken makinayı nasıl açtılarsa makinanın her yeri oynuyordu. Cihazın iadesi için Teknosaya 22.01.2006 tarihinde başvurdum ve makinanın kontrolü için teknik servise göndermeleri gerektiğini söylediler. Elimde DVD değişimine ait form olmasına rağmen o anda değişimi kabul etmediler.

    Gene boyun eğdik mecburen kabul ettik. Bu arada telefon trafiği başladı. Teknosa Genel Müdürü Aytaç Biter ve Müşteri İlişkileri Temsilcisi Betül Mert ile e-posta ve telefon görüşmeleri gerçekleştirdik. 10.02.2006 tarihinde bu telefon görüşmeleri sonuç verdi ve bize yeni bir makine teslim edildi.

    Problem bittimi? NERDEEEEE!!!

    Bu seferde cihazın ekranı hoşaf gibi çıktı. Ekrana baktıkça insanın midesini bulandıran bir görüntü oluşuyordu. Acaba kullanabilirmiyiz diye uğraştık takii bugüne kadar.(08.03.2006).

    Teknosa genel müdürü ve mağaza müdürü ile yaptığımız telefon görüşmeleri sonucunda nasıl olduysa ikna oldular ve makineyi iade almayı kabul ettiler. ve makineyi teslim ettik.


    Gittim Fujitsu Siemens 1451G aldım Evkur'dan. Acaip mutlu oldum. Artık rahatım. Çok iyi.


    BİZLER ERDİK MURADIMIZA GÖKTEN ÜÇ ELMA DÜŞTÜ vs. vs.







  • walla helal olsundan baska bir soz gelmıyor aklıma ... helal olsun usta yurekten kutlarım .... sayılı ınsanlardan olmalısın.
  • kesinlikle...
    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    iade sebebi teknosa değil toshiba ürün başka firmanın olsaydı gene almazdılar...
    quote:

    Orjinalden alıntı: isakalak

    SİZE BİR MASAL ARKADAŞLAR.

    06.01.2006 tarihinde Teknosa Ankara Armada mağazasından almış olduğum Toshiba M70-215 model bir laptop aldım. DVD sürücüsü tıkırdadığı için teknik servise götürdüm ve 20.01.2006 tarihinde teslim aldım makinanın DVD değişimi gerçekleştirildi.

    Ama değişim yapılırken makinayı nasıl açtılarsa makinanın her yeri oynuyordu. Cihazın iadesi için Teknosaya 22.01.2006 tarihinde başvurdum ve makinanın kontrolü için teknik servise göndermeleri gerektiğini söylediler. Elimde DVD değişimine ait form olmasına rağmen o anda değişimi kabul etmediler.

    Gene boyun eğdik mecburen kabul ettik. Bu arada telefon trafiği başladı. Teknosa Genel Müdürü Aytaç Biter ve Müşteri İlişkileri Temsilcisi Betül Mert ile e-posta ve telefon görüşmeleri gerçekleştirdik. 10.02.2006 tarihinde bu telefon görüşmeleri sonuç verdi ve bize yeni bir makine teslim edildi.

    Problem bittimi? NERDEEEEE!!!

    Bu seferde cihazın ekranı hoşaf gibi çıktı. Ekrana baktıkça insanın midesini bulandıran bir görüntü oluşuyordu. Acaba kullanabilirmiyiz diye uğraştık takii bugüne kadar.(08.03.2006).

    Teknosa genel müdürü ve mağaza müdürü ile yaptığımız telefon görüşmeleri sonucunda nasıl olduysa ikna oldular ve makineyi iade almayı kabul ettiler. ve makineyi teslim ettik.


    Gittim Fujitsu Siemens 1451G aldım Evkur'dan. Acaip mutlu oldum. Artık rahatım. Çok iyi.


    BİZLER ERDİK MURADIMIZA GÖKTEN ÜÇ ELMA DÜŞTÜ vs. vs.









  • Ben 18 Mart'ta fazla araştırma yapmadan ani bi kararla Teknosa'dan Fujitsu Siemens 1451G aldım. Çünkü alette tüm aradığım özellikler mevcuttu. Neyse 10 gün sonra cihaz arızalandı. Datapro'ya götürdük, anakart yanmış, yaklaşık bir hafta serviste kaldı, anakart bir türlü gelmedi. Böyle olunca Teknosa'yı arayıp bilgisayarı değiştirmek ya da iade etmek istediğimizi söyledik. Cihazın kutusunu attığınız için olmaz dediler, Neyse bu konuda en çok eşim uğraştı. Biraz bağırıp çağırınca geri adım attılar, Yeni bir makine verdiler, O makineyi alırken birşey olursa geri veririz dedik (tabii kutusunu da atmadık). Yeni bilgisayarda da uzun süre kapalı kalınca açılma sorunu yaşadık, neticede onu da iade edip paramızı aldık.

    Tüm bunlardan edindiğim izlenim Teknosa ile pek ilgili değil bence, Fujitsu Siemens markasından uzak durmak yönünde.

    Hala laptop almak için araştırma yapıyorum.




  • Benim bundan anladığım, iade prosedürü için aşağıdakilerle bağlantı kurmamız gerekiyor...Bu bağlantıda herkese nasıp olmaz..

    "Teknosa Genel Müdürü Aytaç Biter ve Müşteri İlişkileri Temsilcisi Betül Mert ile e-posta ve telefon görüşmeleri gerçekleştirdik. "
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gerceli

    ........

    Tüm bunlardan edindiğim izlenim Teknosa ile pek ilgili değil bence, Fujitsu Siemens markasından uzak durmak yönünde.

    .........



    Ama dikkat ederseniz tüm bu sorunlu siemensler Teknosadan çıkıyor. Buda bence soru işareti.. İşin tuhafı makinalarıda en ucuza sattığını iddia ediyor...Aralarında bir bağlantı var galiba..
  • arkadaşlar teknosa dan şuana kadar hiçbirşey almamış olmama rağmen, eğer bir ürüne ihtiyacım olursa gözüm kapalı gider alırım; bi kere kardeşim koskoca firma adı üzerinde SA -Sakıp Babamıszın şirketi- yahu; üçün beşin hesabını yapmazlar, bazı küçük firmalar gibi, ben bi TV kartı aldım bi firmadan(nt teknoloji),, kardeşim alet çalışmıyo benim laptop da.. daha doorusu windows oturumunu kapatınca ss driverı gidiyo yenden yüklemek gerekiyo, e herseferin de yükleyemem, e hiç mi oturum kapatmicam kardeşim
    neyse,
    gittim dedim bu benim bilgisayarda çalışmıyo,
    cevap -özelliker üzerinde yazıyo ona göre almalıydınız..
    kardeşim evet yazıyo laptopnuzu Tv ye dönüştürün.. sistem gereksinimi de tamam,, daha napim,,,
    uc hafta git gel, sonunda başka bi ürünle deiştirdim
    yazık değilmi nakit param kaç haftadır kaldı boş yere...
  • İyi hoşta neden biz bu insanlara ulaşmak için çaba harcıyoruz ki? Yalan olmasın 1989 belki de 1990.Tam hatırlayamadım geçmiş zaman.Levi's kotlar Türkiye'ye yeni girmiş ve Living Legend yani yaşayan efsane reklamıyla tanıtıldığı bir dönemdi.Bir 538 almıştım.Aldığım akşamın sabahı geri götürdüm çünkü bariz derece de defoluydu.Mağaza sahibi iade alamayacağını çünkü ürünün yıkanmış olduğunu söyledi.Her ne kadar ısrar ettimsede ya daha dün akşam aldım işte fişim üzerinde saati falan,ben yıkanmadan hiçbir ürünü giymem desemde anlatamadım.O zamanlar Meral Tamer'in Cumhuriyet dergide bir tüketici köşesi vardı.Ona yazdım.O da yayınladı.Bir hafta geçmeden onlarca kişi aradı.Söylenene göre adamlar Amerika'dan müfettiş göndermişler.Bana İsanbul'dan bir arkadaş geldi.Keşke bizi arasaydınız basın karışmasaydı vs..dedi.Kotu değiştirdiler.Ne zaman mağazanın önünden geçsem sahibi kapıya çıkıp bana teşekkür ederdi.Levi's iade almaya senin sayende başladı diye.
    Burda önemli olan şu ben kimseyi aramadım.Bir gazetenin bir dergi ekinin son sayfasında bir mektubum yayınlandı.Adamlar Meral Hanım'dan telefonumu alıp büroma kadar geldiler.Arkadaşlar bu olay seksenlerin sonunda oldu.Yıl 2006.Tüketici hakları nereden nereye geldi.O zamanlar adamlar üstüne yatsa,hiçbir şekilde bir şey yapamazdınız.Şimdiyse tüketici dernekleri hakem heyetleri vs..İmkanlar daha da çoğaldı ama... Yüzlerce şikayet var.Adamlar dönüp bakmıyor bile...Öyle ya bizim arayıp tarayıp saatlerce telefonlarda bekleyip gecenin bilmem kaçlarında forumlara girip bu insanlara ulaşmamız lazım.Yaa nereden nerelere gelmişiz...Reha Muhtar'ın bir aralar meşhur bir sözü vardı.İyi geceler Türkiye.Nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsan


    quote:

    Orjinalden alıntı: G774

    Benim bundan anladığım, iade prosedürü için aşağıdakilerle bağlantı kurmamız gerekiyor...Bu bağlantıda herkese nasıp olmaz..

    "Teknosa Genel Müdürü Aytaç Biter ve Müşteri İlişkileri Temsilcisi Betül Mert ile e-posta ve telefon görüşmeleri gerçekleştirdik. "






  • Tebrik ederim
    Ben de senin gibi cok ugrasarak 6600 telefonumu yenisi ile degistirebildim...
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.