Şimdi Ara

teknosa ve iade prosedürü (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
2.122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, sizin durumunuzu okuyunca bile insanın asabı atıyor. Valla sabırlar dilerim size. Teknosa'nın da ........
  • Ben de Özdemir'cim ben de...
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozdemiralp

    Arkadaşlar, sizin durumunuzu okuyunca bile insanın asabı atıyor. Valla sabırlar dilerim size. Teknosa'nın da ........
  • Arkadaşlar bu tür konularda firmanın yaklaşımı çok önemli.Mesela size çok küçük bir örnek anlatayım.Geçen gün 10ytl'lik bir mouse aldım teknosadan.Mouse'u alırken eleman bir sorun çıkar ise getirin SERVİSE gönderelim dedi ve ben ölece kaldım.Yaw kardeşim dedim 10 ytl'lik şey için beni 1 ay servis için bekletip üstünede dünyanın kargo parasını mı ödeyeceksiniz dedim adamda ölece kaldı.Uzun süre olayı sindiremedik hem o hemde ben....
  • bende teknosadan aldım. 2. gün ekran arızalandı. geri götürdüm. baya kavga ettik. sonunda müdürleri geldi. gayet ilk dükkana girdiğim gibi, nazik bir dille ve kibarca konuştu. durumu anlattı. servise göndereceğiz dedi. gönderdi. 4 günde cevap geldi. müşteriye yeni ürün verebilirsiniz diye. müdürde dedi ya depodan yenisi ya da servisten gelecek olan yenisi. istersen başka bir ürün, istersen para iade. gözüm toshiba kesmişti ama para yetmedi. bir de ben ücretin bir kısmını bankamatik kartından, kalan kısmınıda kredi kartından taksit geçmiştim. onların teknolojileri kredi kartını geri ödeyebiliyormuş ama bankamatik kartını ödeyemiyormuş. malum yenisini aldım geldim. ama tavsiyem, cd vs gibi şeylerin dışında ürün almayın teknosadan..
  • Merak ettim.Markası ne ?Yani iade alınan ürünün ?
    quote:

    Orjinalden alıntı: TurnaBey

    bende teknosadan aldım. 2. gün ekran arızalandı. geri götürdüm. baya kavga ettik. sonunda müdürleri geldi. gayet ilk dükkana girdiğim gibi, nazik bir dille ve kibarca konuştu. durumu anlattı. servise göndereceğiz dedi. gönderdi. 4 günde cevap geldi. müşteriye yeni ürün verebilirsiniz diye. müdürde dedi ya depodan yenisi ya da servisten gelecek olan yenisi. istersen başka bir ürün, istersen para iade. gözüm toshiba kesmişti ama para yetmedi. bir de ben ücretin bir kısmını bankamatik kartından, kalan kısmınıda kredi kartından taksit geçmiştim. onların teknolojileri kredi kartını geri ödeyebiliyormuş ama bankamatik kartını ödeyemiyormuş. malum yenisini aldım geldim. ama tavsiyem, cd vs gibi şeylerin dışında ürün almayın teknosadan..




  • FS AMILO PRO V 2045.
  • Arkadaşım senin için üzüldüm doğru olanı yapıosun şu anda.

    Ama ben de bişiy sölemek istiorm. Ankaradakiler bilir mithatpaşada teknosa mağazası var.

    Ordan aldığım modem bozuk çıktı(150 ytl vermiştim). kendim gidip yenisini istedim satış görevlisi sorgusuz sualsiz yenisini verdi.

    Ki o teknosadan hala da bişiler almaktayım. Lep top aldım, dijital fotoğraf makinesi aldım...Almaya da devam edeceğim.

    Ben teknosayı savunmuorm, orada çalışmıorm çalışan bi yakınımda yok.Sabancı da akrabam fln deil.Ama ben memnunum...
  • Özgür bir ülkede yaşıyoruz.İstediğini istediğin yerden alabilirsin.Ben burada sadece yaşadıklarımı anlattım.Başkalarıda yaşamasınlar diye.Sen memnunsan ne mutlu sana...
  • arkadaşlar ben bu satırları aslında 3 ay önce okumuştum ama işin aksi tarafı okuduğumda şu 799 dolarlık olan fujitsu siemens maceram bşladı ve alet durup duruken kilitleniyordu öyle büyük program filan değil tabi bende aldım teknosaya gittim arkadaşlar servise gönderdiler servis 13 gün sonra beni aradı ve komik bir şekilde format atacaklarını soyledi windows sistem dosyalarında eksik varmış güldüm hangi dosyalar dediğimde cevap veremedi ve format atıp gönderdiler ve abartısız söyluyorum geldikten tam 1 gün sonra aynı arıza pldu tabi ben gene aynı prasadürü takib edip gönderdim 15 gün gene test filan dediler ve alette arızayı göremediklerini söylediler tamam dedim gönderin aleti ve gönderdiler bu radaki teknosada ki yetkisiz elemana dedim yarın ben size getirip göstereceğim arızayı ve gene aldıktan bir gün sonra aynı arızayı gene yaptı ve bu sefer aleti kapatmadan bataryasını takıp bir saatlik yolu gittim ve buyrun arkadaşların göremedikleri arıza diye gösterdim sonra gene aynı prasadür ve gönderdiler 20 gün bilgisayar teste tabi tutuldu ve gene görememişler arızayı bende mahkeme filan deyince ertesi gün ilginçtir arızayı gördüler ve ana kartı değiştirdiler bende onlara değişim amaçlı gönderdiğimi ve 3 kez aynı arızadan gittiğini hatırlattım ama malesef teknosa gönderirken değişim değil tamir diye göndermiş tabi ben gene ısrarcı tavrımda devam ettim bu arada 2.5 ay bilgisayarsız kaldığımız cabası ve en sonunda biz değişimi onaylattık ve bende iadesini yapacağımı doların yükselmesi benim zarar etmem umrumda değil sizden kurtulmak istiyorum diye belirttim ve ilk başta arkadaşın belirttiği gibi bendende SLİP istediler bende yok dedim ve merkezden getirteceklerini söylediler yani o slip olmasada getirte biliyorlar çünkü bir örneğide onlarda o slipin hatırlatırım.
    neyse ben maceramın sonuna yaklaştım ve birdaha teknosanın önünden mi geçmek mümkün değil.




  • Doğrudur slip merkezden getirtilebiliyor.Tabi, bir de slip için bir ay veya daha fazla (artık kısmetine ne çıkarsa) beklemeyi göze alırsan.Neyse ki ben saklamıştım.Siz de teknosaseverlerdenseniz,ben memnunum alışverişte teknosayı tanırım, ille de teknosa diyenlerdenseniz, tavsiyem slipti köpüktü ne varsa saklayın.Gerçi sizde birşey olmaz da,olur ya başına bir kaza gelirse çok lazım olacak unutmayın.Neyse koptum yine , stacerdeli geçmiş olsun.İnşallah başka problemler çıkarmadan iade alırlar.
  • eyvah eyvah valla arkadaslar buyuk buyuk gecmıs olsun yaa nedır bu teknosanın cektırdıklerı.bende donanımhabere takıldıktan sonra cd vb gıbı seyler dısında bıse almıyorum.gecende arkadasla hoparlor bakıyoruz dedık bu kac watt dur dedı bı bakım kutunun dısına flan bakıyoo baktı baktı bulamadı ee dedık valla yazmamıslar dedı vallahamı dedım ben adam bana bakıyoo garıp garıp neysee nasıl olcak dedım bılmıyorum dedı.bende arkadasa dedım al olmadı 8 gun ıcınde ıade edersın sorgusuz sualsız arkasındanda sırf kıllık olsun olsun dıyee gercı teknosa sattı urunu mumkun deıl almıyoo yaa neyse dedım tabıı gorevlı bunu duyduu yok kardesım olee bıse ne aldında veremedın gerı dedı.ben almıyorum zaten dedım donanımhaber.coma gır bak orda ınsanların mılyarlar verdıgı aletlerı gerı almıyosunuz kac kısı mahkemelık dedım ne almıs onlar dedı dızustu dedım ozellıkle fs nın hatalı serılerını turkıyeye soktunuz dedım.adam ıyıce sacmalamaya basladı bu urunler degısmez tabıı dedı kısısel urunler bunlar olee sey olurmu dedı bende bu magazadakı hangı urun kısısel degıl dedım bı sure baktıı sen tuketıcı kanununu okudunmu dedı arkadasta benım ıcın hukuk okuyoo yanıı bırakta senden ıyı bılsın dedı gorevlıı bı garıp olduu ters ters baktıı gıttı...yanıı bolee buyuk bı magazalar zıncırınde boylee gorevlıler nerden nasıl alınıyoo anlamıyorum.ben 2 3 mılyar para vercem kıı bu 50 mılyonda olur 5 mılyonda sonucta bu benım en dogal hakkım bana bıse dıcek ahh hukuk mukuk olmasada kafasına levye ılee vurara vura pekmezını akıtsan




  • merhaba arkadaşlar,

    binlerce kilometre uzaktan taiwan taipei den size yazıyorum. buralarda bile konuya uzak kalamadım. herkes hakkını aramaya başlayınca bazıları ne yapacağını şaşırdı. lütfen mağdurlar hakkını aramaya devam etsin. saygılarımla. yusuf
  • teknosa dan cep tlf alan arkadaşımın telefonu bloke oldu
    sebep klonlama
    teknosa ne diyor
    siz dışarda yapmışsınız bizi ilgilendirmiyor
    sabancının itibarı yerlerde sürünüyor
    adamın yattığı yerde kemikleri sızlıyordur herhalde..
    Sabancı holdinge bu mağazalara ismini verdiği için
  • Arkadaşlar bu tip olaylar son satıcılarla değil distirbütörlerle alakalı. Distirbütör firmalar fiyatlarını düşük tutabilmek için ana firmalarla anlaşmalarında geri dönüş oranlarını düşük tutuyorlar eğer bir de bu ana marka kalite stratejisini satış öncesi yapacağı testlerin son derece ayrıntılı , uzun süreli ve masraflı olması üzerine değil de daha kısa süreli ve düşük maliyetler testler ve satış sonrası tüketiciden alacağı tepkilere göre oluşturmuşsa, (ilk yöntem çok masraflı ikinci yöntemse ucuzdur fakat ikinci yöntemi kullanan markalar normalde üretim adetlerini piayasa sürdükleri adetin oldukça üstünde tutar ve iade-değiştirme taleplerini büyük bir hızla karşılarlar -eminim aramızda bu konuyu benden daha ayrıntılı ve doğru olarak anlatabilecek yeterlikte işletmeci veya endüstri-imalat mühendisi arkadaşlar vardır) Fujitsu siemensin türkiye de yaşattığı gibi kepazeliklerin olması kaçınılmazdır




  • bu teknosa denilen şirket sahte ps2 kolu satabilen bir firma.kesinlikle güvenilir değil.ayrıca bana bol miktarda bozuk dvd-r satıp değiştirmeye götürdüğümde ise 'biz bunu japonya'ya yolluyacağız eğer bir sorun bulurlarsa değiştireceğiz' deyip hayatımda ilk defa bir mağaza çalışanına dükkanın ortasında ana avrat düz gitmeme neden olmuştur.

  • urun alinca, kutu uzerine acilmasin diye etiket yapistiriliyor. etiketi cikarmadan bir hafta urunu tutup, sonra iade edebilirsiniz deniyor.

    bu ve benzeri firmalar, alinan urunun sitesinde urun ortagi yok, bir nevi distributor firma olarak gosteriliyor. halbuki boyle olsa, istediginiz urunu getirtme sansiniz da olur. lakin yok boyle bir sansiniz. siz yasadiklariniz ile yetinmeyip, almis oldugunuz urunun esas ureticisine sikayetde bulunun. uretici firma, tuketicisine sahip cikar. araci firmalar gelip gecicidir. kendi markasini kollamak icin tuketiciyi magdur eden firmalari tek kalemde silebilmeliler.
    bu arada teknosa da bir markadir. ve bu marka ismini kotuye cikaranlar icin teknosa ismine onem vermediklerini soyleyebiliriz. yani bir nevi bu sahislari da teknosa' ya da sikayet edebilirsiniz. kendisini kendisine sikayet mi diyeceksiniz. hayir. teknosa' nin liderine de sikayet edeceksiniz. ses alamazsaniz, o zaman vurun yerden yere. urun iade yuzdesi elbette hedefler acisindan araci firma icin de onemlidir. firma urun mu satacak, iade ile mi ugrasacak. bunun makbulu hepsini yapan firmadir. yani tuketiciyi, servis ile basbasa birakan firma degildir.
    sonuc olarak, teknosa bu topic ile imajini baya bir kaybetmis. tv' de cikan reklamlari bu imaji duzeltmeye yonelik olabilir. hemen bunu da kotulememek lazim. isin icinde insanlar var malum. bozuk duzen.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.