Şimdi Ara

Teknosa Ürün Değişim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
12.679
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 6 gün önce teknosadan laptop aldım. Cihazın üzerinde ki jelatinlerin hepsini söktüm ama kutu içeriği full olarak duruyor. İade yada başka bir ürünle değişim yapabilir miyim; jelatinsiz diye sorun çıkartırlar mı?



  • ben bir örnek vereyim çok ünlü bir firmadan cep telefonu alıyosun sadece 10 saat kullanıyorsun ama telefon sorunlu çıkıyor ve servise veriyosun değişimi onaylanıyor

    fakat yeni ürünün sana gelmesi 2 ay sürüyor laptopu bilmemde genelde bu işler böyle oluyor
  • Benim cihazımda herhangi bir sorun yok ama servislik falan yani. Araştırmadan aldım içim rahat etmedi başka bir cihazla değiştirmek istiyorum. Süreç nasıl işliyor bilmediğimden soruyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Winters

    Benim cihazımda herhangi bir sorun yok ama servislik falan yani. Araştırmadan aldım içim rahat etmedi başka bir cihazla değiştirmek istiyorum. Süreç nasıl işliyor bilmediğimden soruyorum.

    teknosaya cihazı geri vericen onların keyfi ne zaman isterse servise göndericek servis ürüne bakıcak canı ne zmaan isterse sonra ya sorun yok dicekler yada ürün değişimi dicek

    sonra ürünün belgeleri genel müdürlüğe gitcek ordakilerin keyfi ne zaman isterse belgeleri onaylicak ama daha bitmedi onaylandıktan sonra en az 1 ay bekleticekler seni

    sen bu arada 2-3 günde bir telefon açıcan sana değişimin onaylandığını kısa süre içinde dönüleceğini söylicekler


    sana kalmış 2-3 ay sabrederim dersen ver servise




  • Adamlar kutuyu açtıktan sonra değiştirmiyor telefonu bu durumda hiç değitirmezler bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IRau

    quote:

    Orijinalden alıntı: Winters

    Benim cihazımda herhangi bir sorun yok ama servislik falan yani. Araştırmadan aldım içim rahat etmedi başka bir cihazla değiştirmek istiyorum. Süreç nasıl işliyor bilmediğimden soruyorum.

    teknosaya cihazı geri vericen onların keyfi ne zaman isterse servise göndericek servis ürüne bakıcak canı ne zmaan isterse sonra ya sorun yok dicekler yada ürün değişimi dicek

    sonra ürünün belgeleri genel müdürlüğe gitcek ordakilerin keyfi ne zaman isterse belgeleri onaylicak ama daha bitmedi onaylandıktan sonra en az 1 ay bekleticekler seni

    sen bu arada 2-3 günde bir telefon açıcan sana değişimin onaylandığını kısa süre içinde dönüleceğini söylicekler


    sana kalmış 2-3 ay sabrederim dersen ver servise

    İyi soğuttun, kalsın tamam.




  • vatan olsaydı 7 gün koşulsuz iade hakkın vardı.ama teknosayı bilmem faturanın arkasına bak orada belki yazar
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IRau

    quote:

    Orijinalden alıntı: Winters

    Benim cihazımda herhangi bir sorun yok ama servislik falan yani. Araştırmadan aldım içim rahat etmedi başka bir cihazla değiştirmek istiyorum. Süreç nasıl işliyor bilmediğimden soruyorum.

    teknosaya cihazı geri vericen onların keyfi ne zaman isterse servise göndericek servis ürüne bakıcak canı ne zmaan isterse sonra ya sorun yok dicekler yada ürün değişimi dicek

    sonra ürünün belgeleri genel müdürlüğe gitcek ordakilerin keyfi ne zaman isterse belgeleri onaylicak ama daha bitmedi onaylandıktan sonra en az 1 ay bekleticekler seni

    sen bu arada 2-3 günde bir telefon açıcan sana değişimin onaylandığını kısa süre içinde dönüleceğini söylicekler


    sana kalmış 2-3 ay sabrederim dersen ver servise

    teknosa personeli was here.














  • Düşük fiyatlı ürünler kolay ama fiyatı yüksek olunca işi uzatırlar gibime geliyor, teknosadan mp3 çalar aldım bozuldu ben ne oldu derken
    içini açtım iyice bozdum sonra garantisi bitmedi diye götürdüm ne servise gönderdiler ne incelediler hemen yeni kutusunda ürünü verdiler,
    oradaki kız mı kıyak geçti yoksa 100 tl civarı ürünlerde böyle mi yapıyorlar tam bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delwinja

    quote:

    Orijinalden alıntı: IRau

    quote:

    Orijinalden alıntı: Winters

    Benim cihazımda herhangi bir sorun yok ama servislik falan yani. Araştırmadan aldım içim rahat etmedi başka bir cihazla değiştirmek istiyorum. Süreç nasıl işliyor bilmediğimden soruyorum.

    teknosaya cihazı geri vericen onların keyfi ne zaman isterse servise göndericek servis ürüne bakıcak canı ne zmaan isterse sonra ya sorun yok dicekler yada ürün değişimi dicek

    sonra ürünün belgeleri genel müdürlüğe gitcek ordakilerin keyfi ne zaman isterse belgeleri onaylicak ama daha bitmedi onaylandıktan sonra en az 1 ay bekleticekler seni

    sen bu arada 2-3 günde bir telefon açıcan sana değişimin onaylandığını kısa süre içinde dönüleceğini söylicekler


    sana kalmış 2-3 ay sabrederim dersen ver servise

    teknosa personeli was here.












    yok teknosa değil çok ünlü bir cep telefonu firmasında çalışıyorum ordan biliyorum :)




  • Benim de arkadaşım 2-3 ay önce Teknosa'dan HTC Evo 3D almıştı ama ekranına o basmadığı halde kendi kendine bişeyler açılıyo, birilerini aramaya çalışıyo filan, bazen de kitleniyo. Garantiye vermişti ama adamlar sadece yeni yazılım yükleyip geri verdiler. Yani aynı sorun hala devam ediyo. Gitsek bunu değiştirebilir miyiz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xceza94

    Benim de arkadaşım 2-3 ay önce Teknosa'dan HTC Evo 3D almıştı ama ekranına o basmadığı halde kendi kendine bişeyler açılıyo, birilerini aramaya çalışıyo filan, bazen de kitleniyo. Garantiye vermişti ama adamlar sadece yeni yazılım yükleyip geri verdiler. Yani aynı sorun hala devam ediyo. Gitsek bunu değiştirebilir miyiz?

    yazılımsal bir sorun herhalde yine versen servise yazılım yüklicek geri vericek

    diyelim 4 sefer verdin servise hani tüketici haklarınız varya servise 4 sefer girince değişimi oluyor diye o sadece mekanik arızalardan dicekler

    yine değişim olmicak



    daha neler varda yazamıyorum şimdi kaliteli marka diye güvenip alıyosun ama işin aslı öyle olmuyor



    dayanamicam şunuda yazim diyelim mahkemeye verdin kazandın ürünü gene vermiyolar

    böyle bi sistem yeter daha yazmicam işten kovulcam :D




  • ben electro word'en modem almıştım,kutudan her şeyi çıkardım,poşetlerini attım... modemi 3 gün kullandım,sonra modem sapıttı her şeyi poşetsiz bir şekilde kutuya tıktım,götürdüm şubeye fişe bile bakmadan yenisini verdiler,yeniside canavar gibi....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IRau

    quote:

    Orijinalden alıntı: xceza94

    Benim de arkadaşım 2-3 ay önce Teknosa'dan HTC Evo 3D almıştı ama ekranına o basmadığı halde kendi kendine bişeyler açılıyo, birilerini aramaya çalışıyo filan, bazen de kitleniyo. Garantiye vermişti ama adamlar sadece yeni yazılım yükleyip geri verdiler. Yani aynı sorun hala devam ediyo. Gitsek bunu değiştirebilir miyiz?

    yazılımsal bir sorun herhalde yine versen servise yazılım yüklicek geri vericek

    diyelim 4 sefer verdin servise hani tüketici haklarınız varya servise 4 sefer girince değişimi oluyor diye o sadece mekanik arızalardan dicekler

    yine değişim olmicak



    daha neler varda yazamıyorum şimdi kaliteli marka diye güvenip alıyosun ama işin aslı öyle olmuyor



    dayanamicam şunuda yazim diyelim mahkemeye verdin kazandın ürünü gene vermiyolar

    böyle bi sistem yeter daha yazmicam işten kovulcam :D

    Cevap için sağolun hocam da nerde çalışıyosunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xceza94

    quote:

    Orijinalden alıntı: IRau

    quote:

    Orijinalden alıntı: xceza94

    Benim de arkadaşım 2-3 ay önce Teknosa'dan HTC Evo 3D almıştı ama ekranına o basmadığı halde kendi kendine bişeyler açılıyo, birilerini aramaya çalışıyo filan, bazen de kitleniyo. Garantiye vermişti ama adamlar sadece yeni yazılım yükleyip geri verdiler. Yani aynı sorun hala devam ediyo. Gitsek bunu değiştirebilir miyiz?

    yazılımsal bir sorun herhalde yine versen servise yazılım yüklicek geri vericek

    diyelim 4 sefer verdin servise hani tüketici haklarınız varya servise 4 sefer girince değişimi oluyor diye o sadece mekanik arızalardan dicekler

    yine değişim olmicak



    daha neler varda yazamıyorum şimdi kaliteli marka diye güvenip alıyosun ama işin aslı öyle olmuyor



    dayanamicam şunuda yazim diyelim mahkemeye verdin kazandın ürünü gene vermiyolar

    böyle bi sistem yeter daha yazmicam işten kovulcam :D

    Cevap için sağolun hocam da nerde çalışıyosunuz?

    markayı söylemiyim bizim ürün uzmanlarımız bu forumda takılıyolar sorun olmasın

    ama büyük bi marka cep telefonu markası :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Winters

    Arkadaşlar 6 gün önce teknosadan laptop aldım. Cihazın üzerinde ki jelatinlerin hepsini söktüm ama kutu içeriği full olarak duruyor. İade yada başka bir ürünle değişim yapabilir miyim; jelatinsiz diye sorun çıkartırlar mı?

    Merhaba arkadaşım yazılanların bazılarını okudum belki istediğin cevabı almışsındır bende birkaç birşey anlatacağım . 1 sene önce bir notebook soğutucu aldım teknosadan eve gittim direk kutuyu açtım soğutucu param parça artık üstüne ne koydularsa çalışır durumda değildi yani neyse gittim fiiş ile geri verdim bi 10-15dk beklettiler yenisini verdiler.Neyse 5-6 ay önce bimeks ten bir adet hp notebook (1.800 tl) aldım eve götürdüm arkadaş lcd de bir kısmı sorunlu çalışıyor gittim bimeks e biraz kavga ettim müdürü falan çağırdım dedim hayırdır paramla rezil ediyon falan neyse ürününüzü değiştiricem dedi kes lan dedim bana para mı ver falan neyse kavga ettim biraz bunlar bana aynı değerde hediye çeki verdiler istediğin bimeks mağazasından bu parayı kullanabilirsin dediler bla bla bla... Sonra hocam birkaç ay önce telefon aldım bozuk çıktı gittim onuda değiştirdim sonra kardeşime de doğum günü hediyesi bir telefon aldım gittim eve falan verdim hediyeyi açtık bozuk çıktı gittim bunu da değiştirdim neyse 1 hafta önce mikrodalga fırın aldım eve oda bozuk çıktı değiştirdim hatta ayağıma gelip değiştirdiler.Nyse kısacası teknoloji şans işi bende şanssız biri olaraktan sürekli böyle şeylerle karşılaştım ve karşılaşacağım daha anlatmadıklarım da var kısacası eğer arıza senden kaynaklanmıyorsa git cihazı geri ver gerekirse bağır çağır bu senin hakkın sakın ola ki garantiye verip tamir ettirme git bizzat teknosaya de ki işimden dolayı bilgisayarımı yeni açıtım ve böyle arızası ile karşılaştım falan de zaten cihazı getir görelim dicekler sende götür o anda aynı arızayı görsünler ANINDA DEĞİŞİM YAPMAK ZORUNDALAR sakın ola ki yok 1 ay bekle falan yok öyle bişi niye mağdur oluyorsun ellerinde olan bir cihazı al hatta biraz daha kat iyisini al nerden bikebilirsin ki 1 ay sonra aynı cihazı sana sadece kasası değiştirilip gelmeyeceği ne malum ? arkadaşım salak muamelesi görme git iste olmadı müdürle konuş bağır çağır yeni cihazını versinler gerekirse müdüre başvur sonuçta para kolay kazanılmıyor hadi kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ferhat00 -- 17 Haziran 2012; 13:43:14 >




  • Ferhat00;

    Durumu açık anlatamamışım galiba. cihazda herhangi bir sorun yok, acele araştırmadan aldım. Sağlam yani. Başka bi ürünle değiştirebilir miyim diye merak ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Winters

    Ferhat00;

    Durumu açık anlatamamışım galiba. cihazda herhangi bir sorun yok, acele araştırmadan aldım. Sağlam yani. Başka bi ürünle değiştirebilir miyim diye merak ettim.

    O zaman bilgim yok
  • Ben de teknosadan Lg p880 aldim ustune bi de bir yillik garanti yaptirdim ama bir yil iki ay falan oldu telefon iyice cozuttu dört kez gitti geldi telefon her seferinde yazilim yuklendi test edildi batarya degistirildi deniliyo ve herr seferinde degisim talep ediyorum bi sey oldugu yok binikiyüz tl alırken sorun yok da paramla eziyet çekiyorum hala talebim onaylanmadi ayni sorunla telefon geri geliyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.