Şimdi Ara

Teknosa

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.191
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Laptop almaya karar verdim ve teknosanin toshiba m70-122 modelindeki kampanyasi bütceme uygun geldi. izmirdeki teknosaya gittim ve odeme yapmadan once bilgisayari acip ölü pixel olup olmadigini gormek istedim mantikli olarak. Teknosa calisani bunun mümkün olmadigini ancak bilgisayari odeme yaptiktan sonra gorebilcegini soyledi :)) Ne yani olu pixel cikarsa karsima pasa pasa alicakmiyim 1500 dolar verip .. Nasil bi ulkede yasiyoruz hak yok hukuk yok tüketici haklari yok. ( Ha birde unutmadan soyleyim teknosa calisani 5 taneye kadar pixel hatasinin normal oldugunu soyluyor)

    Ne diyorsunuz arkadaslar bu konuya



  • Yuh ben baktım vallaalırken her yerini mıncıkladım pada dokundum ekranı inceledim.
    Almadan önce zaten kurulumunu yapıyorlar
    Açmak zorundalar...
  • hp pavilion konusu altındada yazmıştım arkadaşım malesef banada öyle yaptılar kesinlikle açtırmadılar 1799$+KDV vereceğim cihazı gözü kapalı almamı söylediler resmen ölü pixel olayına gelincede çıkarsa şansına 3e (ama emin değilim aslında bu sayıyı distribütör belirliyor teknosa değildiye biliyorum ben) kadar değiştirme yok dediler bende arkamı döndüm çıktım oradan daha sonra bimeks den aldım aynı bilgisayarı 150 YTL de indirim kuponu bulmuştum çok daha iyi oldu açıkcası teknosa nın yaptırmadığı herşeyi bimeks de kontrol ettim en oğal hakkım olduğunu söylediler (ki bencede öyle çakıl taşı vermiyorum PARA veriyorum PARA) ölü pixel çıkarsa tekrar yeni kutu vereceklerinide söylediler açıkcası ben çok memnun kaldım eğer imkanın varsa ve istediğin model ellerinde varsa bimeks e bakmanı tavsiye ederim birde bulabilirsen indirim kuponu bulmaya çalış 8 aralık a kadar tüm modellerde 150 YTL indirim var...

    BİMEKS


    TEKNOSA




  • dou17 arkadasim bimekste kontrolu odeme yaptiktan sonra mi yoksa odeme yapmadan once mi yapiyorlar?
  • ödeme yapmadan yaptım bütün kontrollerimi dead pixel buddy, everest ve super pı kullandım kutuyu getirdiler açtım bu kontrolleri yaptım ondan soora tamam alıyorum dedim...
  • vay be o programlari kurup denettiler oyle mi?

    cok takdir ettim bimeksi.....
  • Doğru sölemiş ölü pixel için, ekranın farklı yerlerinde 5, 3pixel aralığından ise 2 pixel ölüyse ancak değişim yapıyorlar. Sadece teknosa değil, ithalatçılardada durum aynı.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Teknosa İADE ÇEKİ
    11 yıl önce açıldı
    TEKNOSA HEDİYE ÇEKİ
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • bu yüzden çok memnun kaldım bimeksden işte arkadaşım aslına bakarsan bimeksin yaptığı dooru bir olay piyasada hemen hemen hiç bir firma böyle bişeye izin vermediği için bizlere garip geliyor

    birde şöyle bişey vardı teknosa körü körüne iddia ediyor bizim tüm pavilion modellerimizde lightscribe özelliği var diye bende en azından onu kontrol edeyim dedim kesinlikle ettirmediler ürün tanıtımında var yazıyor yaa daha nee diyorlar olmadığını biliyorum halbuki hp türkiye nin öyle bir ithalatı yok ama adamlar kontrol ettirmiyorlar nitekim daha sonraki günlerde çıkan broşurlerinde light scribe özelliğini kaldırmışlardı sadece en üst modelde var diyorlar artık




  • arkadaşlar,

    teknosayı savunmmuyorum, ama cihazı almadan önce kutuyu açtırmak biraz abartı değil mi? elbette ki açık bir cihazı göreceğiz, bakacağız, hatta biraz da test edeceğiz ama almadan önce sadece bakmak için sıfır kutu açtırmak gibi hakkımız olmadığını (yada olmaması gerektiğini) düşünüyorum, sonuçta birisi alacağım diye kutuyu açtırıp almazsa, o açık kutu yine bizden birinin önüne gelmeyecek mi?

    ha, şu ayrı, özelliklerine bakarak bir cihaz seçeceğim, ama görmek istediğimde önce parayı öde sonra gösterelim diyecekler, yok öyle saçmalık olmaz, bana alacağım cihazın "emsalini" gösterecekler.

    hangimiz araba alırken deneme sürüşü yapmıyoruz? mutlaka yapıyoruz, ama alacağımızı arabayı gümrükten getirtip, onu denedikten sonra almıyoruz, deneme sürüşü için orada hazır olanı deniyoruz, yada hangi satıcı bize önce parayı öde sonra araca bakarsın diyebiliyor? satıcı malını teşhir edebilmeli ki alıcı görüp beğensin. (bu arada 7-8 laptopa bir araba alıyoruz, o yüzden bu örneği verdim, çok da uzak değiller birbirlerine hani)

    ayrıca benden size tavsiye, satın almadan önce beğenmemem durumunda satıcı ile kaç güne kadar iade edebileceğinizi mutlaka konuşun, kesin ve net cevap veremiyor yada vermiyorlarsa uzak durun, uğraşırsınız

    (Golddan aldım cihazı, 7 gün içerisinde iade alacaklarını söylediler, bu süre her yerde farklı olabilir)




  • kardeşim 3000 milyar verdiğin alete almadan önce dokunamıyorsan o aleti alma bence. bu senin en büyük hakkın o para sokakta toplanmıyor.
    teknosa kutuyu açtırmıyor. aslında bunun nedeni teknosa elemanlarının çok bilgisiz olması adamlar kutu açılır ve sen almazsan müdürleri falan onlara kızar diye falan korkuyorlar.

    ölü piksel olayına gelince. aslında lcd de ölü piksel sanıldığının aksine çok az görülen birşey ancak lcd üretiminde ölü piksel olması da çok normal bir şey o yüzden hemen tüm markalar 3 tane ölü piksele kadar değiştirmiyor. ancak mesela lg masaüstü bilgisayarların lcd monitörlerini 0 ölü piksel garantisi ile satıyor.

    ayrıca bimeks bilgisayarı almadan önce denemeye izin verdiyse helal olsun adamlara.
  • Her üreticinin farklı bir ölü piksel politikası var. Genellikle satıcılar bu politikalardan bihaberler, o yüzden herk kafadan bir ses çıkıyor, kimi 3 diyor, kimi aynı marka için 5 diyor. Oysa markaların politikaları farklı, zaten bu politikayı satıcı değil, marka (dolayısıyla da o markanın temsilcisi sıfatıyla distribütör) tayin etmek zorunda.

    Haklılar, belirli bir sayıda ölü piksel tüm dünyada kabul edilebilir limitler içinde. Bazı markalar sıfır ölü piksel garantisini farklı bölgelerde veriyorlar, ama bildiğim kadarıyla bunu TR'de yapan firma yok (garip ama gerçek; Monster yapıyor sanırım)

    Ancak buna rağmen, 1500 ila 3000 ytl arasında değişen fiyatlarla aldığınız notebook'unuzda ölü piksel çıkması bir tane bile olsa mide bulandırıcı olabilir. Bu yüzden satın almadan önce bence de makineyi açıp kontrol edin (ölü piksel olup olmadığı daha start up'ta siyah ekran çıktığında anlaşılır zaten)

    Eğer ki kabul etmezlerse kolayı var.. Almayın.. 3 kuruşluk mal almıyorsunuz sonuçta. Bu meblağı kaybeden siz olmayın, onlar olsun. Emin olun, o makine bir şekilde o ölü pikseli dert etmeyecek birine eninde sonunda satılacak. O yüzden bence içiniz de ferah olsun.




  • Kızarsınız diye yazmaya tırsmıştım biraz ama neyse
    Ben geçen sene kasım ortalarında teknosadan laptop almaya gittim.
    İki model vardı kafamda bi P.Bell bi de Toshiba...
    İkiside 1999$dı ve hemen hemen özellikleri aynı idi(ekran diil tabikide)

    P.Bell daha önce birkaç kere gidip ısrar edip incelemiştim ama Toshibayı hiç bilmiyordum.Çok ısrar ettim tehdit ettim filan,bitane sıfır kutu toshiba açtılar.Makinaları yanyana koyup inceledik.ben kararımı P.Bell'den yana verdim. Adamlar kıl oldular Toshibayı açtıkları için.Mağaza müdür filan geldi, telefon etti biyerlere sonra "Haklısınız böyle bir hakkınız var dedi"
    Kasaya geldik,ödemeyi yapıyodum adam da denediğim P.Belli bi kutuya sokmaya çalışıodu.Hiç ses etmedim.Adam utanmadan kutuya köpükle beraber bile koymadı.Köpükleri ayrı torbada verdi:)

    Bende,zaten ödemeyi yapmışım krallar gibi:), ben böyle almam sıfır kutu istiyorum dedim.Baya bi münakaşa ettik en sonunda Müdürle anlaştık ve verdi sağolsun cilllop gibi açılmamış bir kutu.(böyle ballandıra ballandıra anlattığıma bakmayın,P.Bell'in kutusu Ülker cicibebe kutusu gibi sarı ve üzerinde özelliklerin yazdığı minicik bir kağıt var okdr)

    Yani adamlar yaptırmıyor olabilirler...
    Hergün benim gibi 1 kişi alsa,ellerinde açılmamış kutu kalmaz

    Bimekside eşrefle kınıyorum. Bana USR9108in kutusunu açtırmadılar,spliter varmı diye bakmak için...Bağardım,çağardım nafile...Açamadık gitti...
    Saygılarımla,

    MERTŞENER




  • teknoosa'da olay söyle yapılıyor.Ödeme yaptıktan sonra cihazda problem cıkarsa mağazada kurulum yapıldıgı için ciahz bir baskasıyla değiştirilir arkadaslar.ödeme alınıyor ve ardından cihazın kurulumu yapılıyor,cihazın bütün işlemleri yapılıyor,piksel vs benzeri bir problem var mı?buna bakılıyor ve müşterinin bir sorusu varsa cevaplandırılıp ürün ambalajına konulup veriliyor.eğer piksel ya da benzeri bir problem çıkarsa zaten baska bir sıfır kutu acılıyor ve diğer cihaz arızalı ya da piksel hatalı diye firmasına gönderiliyor,magazada kurulum yapmadan cihazın sağlam olup olmadığını gösteriyoruz magazada kurulumun amacı bu zaten.Yalnız söyle bir durum var,bazı müşteriler cihazın tüm kutusunu dağıttırıyor,cihazın ellenmedik yeri kalmıyor,camında parmak izleri bırakıyor,tamam baksın ama cihazın tüm kutusunu dağıttırıyor ondan sonra ben bunu almam baska kapalı kutu getirir misiniz?diyor varsa getiriyoruz ama baska kapalı yoksa ben bunu almam deyıp giden insanlar oluyor.her önüne gelene bunu yapmakta takdir edersiniz ki,mümkün değil.kapalı ürün varsa gönderiyoruz o müşteriyi.Ondan sonra gelen müşteri de bu kutu acılmıs ben acılmamıs bir kutu varsa onu alayım o kadar para vereceğim acılmıs bu kutuyu almam diyor.yok sadece bu kalmıs dediğimiz zamanda o zaman kalsın diyor siz bu durumda ne dersiniz.usulune göre bakıp incelerse zaten bir problem cıkmıyor ama bazısı abartıyor hemde gereğinden fazla.




  • sonucta bende bir tüketiciyim hiç bir seyi savunmuyorum sadece işleyişin nasıl olduğunu bilmenizi istedim arkadaslar.
  • teknosadan nefret ediyorum..bilgisiz, yetersiz elemanlar..kazık fiyatlar...musteri hizmetleri sıfır..daha ne diyim? ufak seyler alın ama notebook, tv, muzik seti vb ALMAYINNNNNNNN!!!!!!!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mkafkas

    teknosadan nefret ediyorum..bilgisiz, yetersiz elemanlar..kazık fiyatlar...musteri hizmetleri sıfır..daha ne diyim? ufak seyler alın ama notebook, tv, muzik seti vb ALMAYINNNNNNNN!!!!!!!!



    ben de aynı kaanetteyim. geçenlerde acer notebookların kampanyası hakkında bilgi almak için e-mail gönderdim defalarca her iki mağazadan da cevap alamadım (ankara ve izmir ).

    ikinci telefon ettim . sonuç yine aynı... adamlar daha telefonda konuşmayı bilmiyorlar ve çok kabalar... sanki onları rahatsız etmişiz gibi davranıyorlar.... özel bir kurum değil sanki devlet dairesi tabir-i caizse....

    yani müşteriye ilgi alaka sıfır....
    teknosa and carrefoursa




  • teknosa çalışanları resmen odun!!!
    ordan burdan toplama hep!!! bizimle çalışmak istermisiniz ilanıyla adam topluyorlar... yine orda çalışanlardan ikisi benim iki odun arkadaşım.... e-mail in başka bilgisayarlardanda kontrol edilebileceğini geçen sene benden öğrendi :)

    neyse... ürünlerin önüne bi kağıt parçası.. orda da salak sulak yüzeysel özellikler var... adama soruyorsun bunun misal " tarama cözünürlüğü kaç???"

    adam aptal aptal baktıktan sonra... "fotoğraf kalitesinde yapabilir... zaten önemli olan marka "diyooo.... allaaaaan odunuuuu... birde ekliyo "daha deyatlı incelemeler sitemizde var".... be aptall adam sitenizdede bişey yok bilmiyoruz sankiiii...


    teknosa dediğin yer teknolojiden anlamayan insanların(genelllikle) kafa yormadan güvenle alış-veriş yaptıklarını sandığı bir markettir... oem ci değilki ucuz olsunnn...

    takip edin çok güzel ürünler oluyor iyi fiyata ama 3 ayda bir yakalıyorum....
    misal ses sistemini 150 yerine 99 a veriyor...
    şimdide all in one printerde en ucuz o 99


    _____________________

    sinir oldum harbi :) oh!




  • Arkadaşlar adamların da (orda çalışanlar) pek bir günahı yokki...
    Bu firmanın aptallığı "teknoturk"ün dediği gibi...

    CallCenter'a adam alır gibi adam alıyorlar,mülakkatta hiçbir test yapılmıyor bu konu hakkında ve isteyen herkes başvurup çalışabiliyor...
    Bikere mağaza içinde tüm elemanlar,her bölüme bakıyor.Telefon standındaki adam bana geçenlerde USR9108 yerine linksys mi ne bi marka varya onu önerdi,USR nin yaptığı herşeyi ve dahada fazlasını yapıomuş güya

    Afedersinizde,rahmetli iyi adamdı hoş adamdı nur içinde yatsın ama, bu memlekette halkı kazıklayıp kandırmaktan başka bişi yaptımıki??

    Saygılarımla,

    MERTŞENER




  • Adaş (mert),

    Eğer rahmetliden kastın Sakıp Sabancı ise bence biraz haksızlık ediyorsun. Sabancı Holding bugün Türkiye'ye sayısız kaliteli üretim yapan tesis kazandırmış bir kuruluştur. Sabancı holding'in nasıl olup da memleketi kazıkladığını pek anlayamadım.

    Sabancı Holding'in bazı iştiraklari;
    Toyota (SA ile Türkiye'ye yatırım yapan Toyota'da, Üretim kısmında şu an yönetim Japonlarda olmasına rağmen satış pazarlama hala SA'nın elindedir), BriSA (Bridgestone lastikleri), CarrefourSA, KordSA (Dupont ile ortaklıkla kurulmuştur, dünyanın önde gelen tüm lastik üreticilerinin ihtiyacı olan ağır denye endüstriyel naylon iplik, kord bezi ve tek kord üretimi yapmaktadır)

    Ben Sabacı'nın memleketi pek kazıkladığını hatırlamıyorum. Teknosa'da kötü elemanlar çalışıyor diye koca holdingi kötülemek pek mantıklı değil.
  • Hocam,

    günümüzde çok çok iyi yerlerde olabilir ailesi ve holdingi..
    buna hiçbi lafım yok.
    Mükkemmel olmasada birçok alanda çok iyi çalışan bir sistemleri mevcut.

    Bugünkü duruma diyeceğim hiçbirşey yok.

    Ama Koç ve Sabancı'nın bu günlere gelmesinin tek kaynağı,Halkımız kötü durumdayken,mağdur durumdayken onlara destek olucak yerdeyken köstek olmaktı...

    Net'te bulursam bunun açıklamalarını muhakkak yolliyacam sana...

    Saygılarımla,

    MERTŞENER
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.