Şimdi Ara

Teknolojinin yol ile imtihanı 'Hangi navigasyonu kullanmalı' (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
1
Favori
1.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 20likcivi


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufo

    O otoban bitse de 3 5 saatte izmire varamazsiniz. Kopru kocaelinin dilovasi mevkiinde. Gidis min 45 dakka(dunki gibi kilit olursa 3 saat kopruye giris icin beklersiniz)



    Kopru girisinden izmir 433 km olcak. 100le gitseniz 4.3 saat. Hadi 120 ile gittin. 4 de. Kopruye varisi da ekle.. giselerde bariyer var mecbur duracaksin onu da ekle.



    Basarim 200le diyen dangalaklara da eds lerin hizla takildigini tunellerde hiz radari oldugu hatirlatir mutlu gunler dilerim.



    Yol bitince cok rahat olacak. Dumduz. Otoban. İyi ki yapildi. Lafim yok. Siyasi bisey de soylemiyorum ama matematik ortada 3 - 3.5 saatte gidemezsiniz ( butun radarlari yerim öküz gibi basarim derseniz ayri)

    Dostum otoban da zaten hız limiti 120 bu yüzden ceza yemezsin ve İstanbul trafiğini hesaba katamazsin çünkü bilemezsin sonuncu olarak adamlar tabi ki otobanin başlangıç noktasını alıyor yani İstanbul içinde harcadığın vakit ayrı. Sonuç olarak 420 km saatte 120 ile gidersen 3.5 saat eder.

    Otobanın başlangıç noktasını köprü gişesi olarak mı alacaksın?

    O zaman İstanbul - İzmir 3,5 saat demeyeceksin. Köprü gişelerden İzmir 3,5 saat diyeceksin.

    Köprü gişeler İzmit Gebze ilçesine bağlı Dilovasında. İstanbul'da değil.




  • Telefondaki navigasyon neyinize yetmiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufo

    quote:

    Orijinalden alıntı: 20likcivi


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufo

    O otoban bitse de 3 5 saatte izmire varamazsiniz. Kopru kocaelinin dilovasi mevkiinde. Gidis min 45 dakka(dunki gibi kilit olursa 3 saat kopruye giris icin beklersiniz)



    Kopru girisinden izmir 433 km olcak. 100le gitseniz 4.3 saat. Hadi 120 ile gittin. 4 de. Kopruye varisi da ekle.. giselerde bariyer var mecbur duracaksin onu da ekle.



    Basarim 200le diyen dangalaklara da eds lerin hizla takildigini tunellerde hiz radari oldugu hatirlatir mutlu gunler dilerim.



    Yol bitince cok rahat olacak. Dumduz. Otoban. İyi ki yapildi. Lafim yok. Siyasi bisey de soylemiyorum ama matematik ortada 3 - 3.5 saatte gidemezsiniz ( butun radarlari yerim öküz gibi basarim derseniz ayri)

    Dostum otoban da zaten hız limiti 120 bu yüzden ceza yemezsin ve İstanbul trafiğini hesaba katamazsin çünkü bilemezsin sonuncu olarak adamlar tabi ki otobanin başlangıç noktasını alıyor yani İstanbul içinde harcadığın vakit ayrı. Sonuç olarak 420 km saatte 120 ile gidersen 3.5 saat eder.

    Otobanın başlangıç noktasını köprü gişesi olarak mı alacaksın?

    O zaman İstanbul - İzmir 3,5 saat demeyeceksin. Köprü gişelerden İzmir 3,5 saat diyeceksin.

    Köprü gişeler İzmit Gebze ilçesine bağlı Dilovasında. İstanbul'da değil.

    köprü gişesi ile istanbul İL sınırı arasında kaç km var? yani artık muhalafet olmak için kila yüne takılıyorsunuz.

    Ve şu incelemede de görüldüğü gibi 11 saatini navigasyonda mı harcamak istersin?

    Yoksa 90 TL verip otobanda 120 ile akıp gitmek mi. Bence Tutar bu iş. Ha istemiyorsan feribot duruyor hala.




  • konuyu farklı yerlere çekmeyin. Kimse il sınırı denen sanal çizgide oturmuyor. Trafik açıkken, akıcıyken o noktaya gidiş anadolu yakasından min 50 dakika. Bayramın 3. günü 3 saati buluyordu bu süre.

    Avrupa yakasında oturan bir kişinin İzmir'e nasıl 3,5 saatte gidecek? Girişine mi ışınlanacak? İstanbul-İzmir 3,5 saate indi diye bas bas bağırmıyorlar mı? Hangi İstanbul?

    İsteyen istediği gibi gider. Hele ticari aracınız veya kamyon/kamyonetiniz varsa kira öder gibi fiyatlarla köprüden geçebilirsiniz
  • Maps Here cidden başarılı, bende alışkanlık olduğu için Google Maps kullanıyorum. Bu arada Berkan Sezer'in videoları cidden kaliteli. Bir ekrem71'e bakın bir de şu adama...

  • Keşke şu Apple Haritalar Adam olsa da bir uygulama daha silebilsek (Google maps)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

    quote:

    Orijinalden alıntı: arel.gr

    quote:

    Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

    Better King olamaz. Gece 2 de seni alıp istediğin yere götürüyor mu.

    gecti o donemim.

    Arkadaşım, olur mu ya. İnsan hissettiği yaştadır. Bana bak. Ben de Ağustos'ta 41 oluyorum ama motor maceram daha yeni başlıyor.
    Babam 71 yaşında. 1945 doğumlu ama geçen sene yeni motor aldı. Cayır cayır geziyor. Kuşadası'nda yaşıyoruz. Daha dün taa Didim'e gitmiş.
    Oradan da Aydın'a geçmiş. En az 150-200 km tutmuştur. Adam motoru İstanbul'dan aldı, binip geldi.
    Senin yaşın daha gençtir kesin. Doğum tarihini sakladığına göre. Niye geçsin ki dönemin...

    Bende 35 de başladım... Motor ayrı bir tutku ve zevk.. Babanda iyi cesaret varmış motoru ist. alıp kuşadasına getirmiş. Bende geçenlerde karşıyakadan foça taraflarına 200 km yaptım tadı damağımda kaldı şöyle egeyi baştan aşağı inmek istiyorum en kısa zamanda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cem -- 10 Temmuz 2016; 4:20:16 >




  • Berkan beyin marmarise vardığı sırada biz istanbul büyükçekmeceden yola çıktı. Saat 11 gibi akyakadaydık. Ki arada bayram namazı ve dinlenmelerimiz var.(en az 2 saat) gidiş yolunda navigasyon uygulamaları batırdı sadece yandex te köprü vardı oda köprüden sonra yolu değiştirmeye çalıştı.(trafik olmamasına rağmen) hatta otabanın bir kısmında yolu tanımlayamadığı için aracı ters ters falan götürmeye başladı baya çuvalladı. Dönüş yolunda dalyan izmir 3.5 saat sürdü. izmirde vakit geçirdik gece yola çıkmak için 09.07 de 23:30 da izmirden yola çıktık 7:20 da büyükçekmecedeydik ki 2 saatten falan dinlenme molası verdik. Yollar gayet boştu. Dönüş yolunda google mapse köprü ve yolları eklenmişti. Navigasyon bakımınından sıkıntı yaşamadık.

  • Adama helal olsun bi test için 19 saatlik yol yapmış :-)

  • Google maps candır apple acayip kötü yandex i hiç test etmedim ama video ya gorr fena değil.google üniversite sınavlarında hep hayatimi kurtardı apple yüzünden az daha başka yerlere gidiyordum karsimda 3 yol var apple 2 gösteriyordu gibi saçma sapan şeyler.

  • Video gayet eğlenceli ve bilgilendirici olmuş. Elinize sağlık.

    Bana 5-6 saatlik yollar bile ne kadar korkutucu geliyor. 19 saat nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 20likcivi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufo

    quote:

    Orijinalden alıntı: 20likcivi


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufo

    O otoban bitse de 3 5 saatte izmire varamazsiniz. Kopru kocaelinin dilovasi mevkiinde. Gidis min 45 dakka(dunki gibi kilit olursa 3 saat kopruye giris icin beklersiniz)



    Kopru girisinden izmir 433 km olcak. 100le gitseniz 4.3 saat. Hadi 120 ile gittin. 4 de. Kopruye varisi da ekle.. giselerde bariyer var mecbur duracaksin onu da ekle.



    Basarim 200le diyen dangalaklara da eds lerin hizla takildigini tunellerde hiz radari oldugu hatirlatir mutlu gunler dilerim.



    Yol bitince cok rahat olacak. Dumduz. Otoban. İyi ki yapildi. Lafim yok. Siyasi bisey de soylemiyorum ama matematik ortada 3 - 3.5 saatte gidemezsiniz ( butun radarlari yerim öküz gibi basarim derseniz ayri)

    Dostum otoban da zaten hız limiti 120 bu yüzden ceza yemezsin ve İstanbul trafiğini hesaba katamazsin çünkü bilemezsin sonuncu olarak adamlar tabi ki otobanin başlangıç noktasını alıyor yani İstanbul içinde harcadığın vakit ayrı. Sonuç olarak 420 km saatte 120 ile gidersen 3.5 saat eder.

    Otobanın başlangıç noktasını köprü gişesi olarak mı alacaksın?

    O zaman İstanbul - İzmir 3,5 saat demeyeceksin. Köprü gişelerden İzmir 3,5 saat diyeceksin.

    Köprü gişeler İzmit Gebze ilçesine bağlı Dilovasında. İstanbul'da değil.

    köprü gişesi ile istanbul İL sınırı arasında kaç km var? yani artık muhalafet olmak için kila yüne takılıyorsunuz.

    Ve şu incelemede de görüldüğü gibi 11 saatini navigasyonda mı harcamak istersin?

    Yoksa 90 TL verip otobanda 120 ile akıp gitmek mi. Bence Tutar bu iş. Ha istemiyorsan feribot duruyor hala.

    ama tutmadı köprü büyük zararda şuan...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 20likcivi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufo

    quote:

    Orijinalden alıntı: 20likcivi


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufo

    O otoban bitse de 3 5 saatte izmire varamazsiniz. Kopru kocaelinin dilovasi mevkiinde. Gidis min 45 dakka(dunki gibi kilit olursa 3 saat kopruye giris icin beklersiniz)



    Kopru girisinden izmir 433 km olcak. 100le gitseniz 4.3 saat. Hadi 120 ile gittin. 4 de. Kopruye varisi da ekle.. giselerde bariyer var mecbur duracaksin onu da ekle.



    Basarim 200le diyen dangalaklara da eds lerin hizla takildigini tunellerde hiz radari oldugu hatirlatir mutlu gunler dilerim.



    Yol bitince cok rahat olacak. Dumduz. Otoban. İyi ki yapildi. Lafim yok. Siyasi bisey de soylemiyorum ama matematik ortada 3 - 3.5 saatte gidemezsiniz ( butun radarlari yerim öküz gibi basarim derseniz ayri)

    Dostum otoban da zaten hız limiti 120 bu yüzden ceza yemezsin ve İstanbul trafiğini hesaba katamazsin çünkü bilemezsin sonuncu olarak adamlar tabi ki otobanin başlangıç noktasını alıyor yani İstanbul içinde harcadığın vakit ayrı. Sonuç olarak 420 km saatte 120 ile gidersen 3.5 saat eder.

    Otobanın başlangıç noktasını köprü gişesi olarak mı alacaksın?

    O zaman İstanbul - İzmir 3,5 saat demeyeceksin. Köprü gişelerden İzmir 3,5 saat diyeceksin.

    Köprü gişeler İzmit Gebze ilçesine bağlı Dilovasında. İstanbul'da değil.

    köprü gişesi ile istanbul İL sınırı arasında kaç km var? yani artık muhalafet olmak için kila yüne takılıyorsunuz.

    Ve şu incelemede de görüldüğü gibi 11 saatini navigasyonda mı harcamak istersin?

    Yoksa 90 TL verip otobanda 120 ile akıp gitmek mi. Bence Tutar bu iş. Ha istemiyorsan feribot duruyor hala.

    Ama tutmadı, köprü büyük zarar ediyor şuan...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: system electronıc

    quote:

    Orijinalden alıntı: 20likcivi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufo

    quote:

    Orijinalden alıntı: 20likcivi


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufo

    O otoban bitse de 3 5 saatte izmire varamazsiniz. Kopru kocaelinin dilovasi mevkiinde. Gidis min 45 dakka(dunki gibi kilit olursa 3 saat kopruye giris icin beklersiniz)



    Kopru girisinden izmir 433 km olcak. 100le gitseniz 4.3 saat. Hadi 120 ile gittin. 4 de. Kopruye varisi da ekle.. giselerde bariyer var mecbur duracaksin onu da ekle.



    Basarim 200le diyen dangalaklara da eds lerin hizla takildigini tunellerde hiz radari oldugu hatirlatir mutlu gunler dilerim.



    Yol bitince cok rahat olacak. Dumduz. Otoban. İyi ki yapildi. Lafim yok. Siyasi bisey de soylemiyorum ama matematik ortada 3 - 3.5 saatte gidemezsiniz ( butun radarlari yerim öküz gibi basarim derseniz ayri)

    Dostum otoban da zaten hız limiti 120 bu yüzden ceza yemezsin ve İstanbul trafiğini hesaba katamazsin çünkü bilemezsin sonuncu olarak adamlar tabi ki otobanin başlangıç noktasını alıyor yani İstanbul içinde harcadığın vakit ayrı. Sonuç olarak 420 km saatte 120 ile gidersen 3.5 saat eder.

    Otobanın başlangıç noktasını köprü gişesi olarak mı alacaksın?

    O zaman İstanbul - İzmir 3,5 saat demeyeceksin. Köprü gişelerden İzmir 3,5 saat diyeceksin.

    Köprü gişeler İzmit Gebze ilçesine bağlı Dilovasında. İstanbul'da değil.

    köprü gişesi ile istanbul İL sınırı arasında kaç km var? yani artık muhalafet olmak için kila yüne takılıyorsunuz.

    Ve şu incelemede de görüldüğü gibi 11 saatini navigasyonda mı harcamak istersin?

    Yoksa 90 TL verip otobanda 120 ile akıp gitmek mi. Bence Tutar bu iş. Ha istemiyorsan feribot duruyor hala.

    Ama tutmadı, köprü büyük zarar ediyor şuan...

    Çıkan haberlere cevap geldi. Burada 3 durum var

    1. birincisi güzergah tamamlanmadı tamamlanınca cazibesi artacak haliyle.

    2. Çıkan haberlerde bahsedilen gibi değil sayı günlük 20 bin küsür araç geçiyormuş ki başlıngıçta öngörülenden yüksekmiş.

    3. Diyelim köprü zarar ediyor. Sözleşme yenilenir 22 yıl işletilme yerine 44 yıl işletmeye verilir fiyatlarda minimum yarı yarıya düşer. 44 yıl sonra devletin beleşten köprüsü olmuş olur. Yani önemli olan bir ihtiyaça cevap vermesi bu köprü fuzili mi? değil. işletme sıkıntıları giderilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 20likcivi

    quote:

    Orijinalden alıntı: system electronıc

    quote:

    Orijinalden alıntı: 20likcivi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufo

    quote:

    Orijinalden alıntı: 20likcivi


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufo

    O otoban bitse de 3 5 saatte izmire varamazsiniz. Kopru kocaelinin dilovasi mevkiinde. Gidis min 45 dakka(dunki gibi kilit olursa 3 saat kopruye giris icin beklersiniz)



    Kopru girisinden izmir 433 km olcak. 100le gitseniz 4.3 saat. Hadi 120 ile gittin. 4 de. Kopruye varisi da ekle.. giselerde bariyer var mecbur duracaksin onu da ekle.



    Basarim 200le diyen dangalaklara da eds lerin hizla takildigini tunellerde hiz radari oldugu hatirlatir mutlu gunler dilerim.



    Yol bitince cok rahat olacak. Dumduz. Otoban. İyi ki yapildi. Lafim yok. Siyasi bisey de soylemiyorum ama matematik ortada 3 - 3.5 saatte gidemezsiniz ( butun radarlari yerim öküz gibi basarim derseniz ayri)

    Dostum otoban da zaten hız limiti 120 bu yüzden ceza yemezsin ve İstanbul trafiğini hesaba katamazsin çünkü bilemezsin sonuncu olarak adamlar tabi ki otobanin başlangıç noktasını alıyor yani İstanbul içinde harcadığın vakit ayrı. Sonuç olarak 420 km saatte 120 ile gidersen 3.5 saat eder.

    Otobanın başlangıç noktasını köprü gişesi olarak mı alacaksın?

    O zaman İstanbul - İzmir 3,5 saat demeyeceksin. Köprü gişelerden İzmir 3,5 saat diyeceksin.

    Köprü gişeler İzmit Gebze ilçesine bağlı Dilovasında. İstanbul'da değil.

    köprü gişesi ile istanbul İL sınırı arasında kaç km var? yani artık muhalafet olmak için kila yüne takılıyorsunuz.

    Ve şu incelemede de görüldüğü gibi 11 saatini navigasyonda mı harcamak istersin?

    Yoksa 90 TL verip otobanda 120 ile akıp gitmek mi. Bence Tutar bu iş. Ha istemiyorsan feribot duruyor hala.

    Ama tutmadı, köprü büyük zarar ediyor şuan...

    Çıkan haberlere cevap geldi. Burada 3 durum var

    1. birincisi güzergah tamamlanmadı tamamlanınca cazibesi artacak haliyle.

    2. Çıkan haberlerde bahsedilen gibi değil sayı günlük 20 bin küsür araç geçiyormuş ki başlıngıçta öngörülenden yüksekmiş.

    3. Diyelim köprü zarar ediyor. Sözleşme yenilenir 22 yıl işletilme yerine 44 yıl işletmeye verilir fiyatlarda minimum yarı yarıya düşer. 44 yıl sonra devletin beleşten köprüsü olmuş olur. Yani önemli olan bir ihtiyaça cevap vermesi bu köprü fuzili mi? değil. işletme sıkıntıları giderilir.

    Tabiki bu tür projeler ülke için önemli, fakat bu köprüyü halk kullanacak türkiye cumhuriyeti halkı, 90 tl nedir arkadaş... Bizim isyanımız fiyata , yapılan projelere değil, yanlış anlaşılmasın... 90 tl köprü geçiş ücretimi olur...




  • Şu an google, trafik durumunu nerdeyse sıfır hata ile gösteriyor. Trafik durumu konusunda çok başarılı.
    Yandex maalesef bu konuda zayıf.

    Videoda çok güzel olmuş. Emeğinize sağlık.
  • Here maps kötü, istanbul içinde ana yolların yan yollar ile birleşmelerinde çok sıkıntı yaşadım, kilometrelerce zarar uğrattı beni :) tamam arayüzü çok güzel ve kullanışlı ama navigasyon sistemi berbat.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.