Şimdi Ara

Teknobiyotik Arızalı ekran kartı satıp iade almıyor RX560

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 ay
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 gün 59 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ANLOVE (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> Teknobiyotik Arızalı ekran kartı satıp iade almıyor RX560
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    628 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba


    17.09.2020 tarihinde teknobiyotik den Sapphire RX560 ekran kartı satın aldım. Ürünün kurulumu vakit olmadığı için 3 gün önce yaptım ve oyunlarda no signal hatası veriyor ve bilgisayar donuyor farklı ekran kartı taktıp ve böyle bir problem yok.


    Kendi sitelerinde

    4 - Ürünüm Kutudan Arızalı Çıktı. İade Edebilir Miyim?

    Ürününüzün arızalı çıkması durumunda 30 gün içinde çalışan ürünle birebir değiştirilmektedir. Bu durumda kargo ücreti Teknobiyotik tarafından karşılanır. Aldığınız ürün arızalı ancak iade etmek istiyorsanız: bknz Madde-2


    Aynı zamanda

    TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN

    Ayıplı maldan sorumluluk

    MADDE 10- (1) Teslim tarihinden itibaren ALTI AY İÇİNDE ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul

    edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir.

    Tüketicinin seçimlik hakları

    MADDE 11- (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;

    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme.


    İlgili destek talepden 30 gün içerisinde arızalı ürünü iade aldıklarını belirttiklerini ve aynı zamanda 6 ay içerisinde arıza olursa ayıplı mal statüsünde olduğunu belirtmeme rağmen iade almayacaklarını belirttiler.


    Teknobiyotik den bir ürün alacak olan varsa eğer arızalı çıkarsa bu yaşananları bilsin isterim.

    Tüketici Hakem Heyeti süreci başlayacak değişim/onarım kesinlikle kabul etmeyeceğim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANLOVE -- 7 Ekim 2020; 13:38:30 >



    |
    |




  • Yüzbaşı
    628 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Hakkınızı hakem heyetinde arayın iade almayacağız dediler bugün. Buradan ürün alacaklara duyururum buradan aldığınız üründe problem olursa hakkınızı hakem heyetinde ararsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANLOVE -- 7 Ekim 2020; 19:23:7 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    628 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Güncelleme: Arızalı ürünün iadesini sağlayacaklarını belirttiler.

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,188
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.