Şimdi Ara

Teknik servis - modem arızalı - yeni modem ...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.420
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 4-5 aydır , gün içinde 9-10 defa , saat dilimi belirsiz , anlık bağlantı kopmaları yaşıyorum. Arıza kaydı oluşturdum. Gelip test modemini 5 dk taktılar ... hat değerleri normal modem arızalı dediler.

    Modemi test etmeden , modemin arızalı olduğunu nerden biliyorsunuz , modem değiştiripte sorunu devam eden insanlar var dedim.
    Yeni modem alırsanız sorun düzelir dedi...
    Sorun düzelmezse , il müdürlüğü ilgilenecek , bizim yapabileceğimiz birşey yok dediler.

    Sorun modemde değilse , modeme ödediğim para ne olacak ? , bana modem arızalı , değişmesi gerektiğine dair resmi geçerliliği olan yazılı belge verin , sorun modemde değilse paramı geri verin , modemi alın dedim.
    Test modemi istedim. Modeminizin garantisi bittiği için veremiyoruz dedi.
    7 gun içinde bizden alırsanız vs vs koşulsuz iade dedi,
    7 günü geçerse ne olacak dedim ? ayrıca bizden alırsanız nedemek , koblonet sadece netmaster modem satılmıyormu , istediğim yerden alırım , arızayı idda eden sizsiniz ,

    lafı azında geveliyor. gersi çalışanda ona söylenen talimatlar uymak zorunda onu suçlamıyorum...

    il müdürlüğüyle konuşun , test modemi verin derlerse gelir takarız ...

    müdürlük onay verir mi , olurda verirse , test modemi taktıktan 3 gun sonra modem bozulursa ne olacak orasıda ayrı konu ...
    birde modeminiz cok eski diyerekten muhabbete başladı , eski yeni olması farketmez , çamaşır makinam 20 yıllık ılk gunku gibi calışıyor ...

    benzer bir sorun yaşayıp , test modemi alabilen oldumu ... Modemin arızalı olup olmaması umurlarında değil , yeni modem satsınlar yeter ...


    Son olarak evime gün için 2 defa geldiler , ilk gelen , kişiyle yaşadığım sorun aklıma geldikçe çıldırıyorum ...

    illa yasal olarak kosturtacaklar ...

    Sinirli olduğum için , hızlıca yazdım , eksik ve hatalarım olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi capsiz07 -- 14 Eylül 2017; 23:0:23 >







  • En son sorun çözüldü demissiniz. Sorun nasıl çözüldü bilgi vermemişsiniz. Benimde aynı problemim var anlık kopmalar yaşıyorum. Bazen bütün gün sürüyor bazen birkaç gün hiç karşılaşmıyoruz. Servis geldiği anda problemin olup olmayacağı bile belli değil.



    Siz sorunu nasıl çözdünüz yoksa kendiliğinden mı geçti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ispanya İ kullanıcısına yanıt
    iyi akşamlar , bu konuyu açtıktan sonra , Kablonet ile ilgili her şey... adlı konuda devam etmiştim. Kusurabakmayın

    oraya son yadıklarımı buraya kopyalayıp , 2. bir mesajda 3-5 cümle ile çözümü yazıyorum ...

    Sanırım sorun çözüldü size çok teşekkür ederim. Cuma günü , mail atmıştım. Cumartesi anlık kopmaların olmadığını farkettim , dun akşam ve bugun sabah 8-11:30 arası test ettim. Anlık kopmalar yok. Sorun modemde değilmiş.

    Benim sinirlendiğim konu , sorunun modemden olmamasına rağmen , modem bozuk demeleri , sorunu çözsünler , 10 mbps fazla hıza ihtiyacım olursa ben yeni modem alırım.

    Modemi 2011 yılında , sıfır almıştım.
    Aklımda 2 seçenek vardı , yeni modem almak veya kabloneti ve kablotvyi iptal ettirmek ve başka bir servis sağlayıcısına geçmek.

    -------------------------------------
    Başımdan geçen süreci anlatayım , belki birilerinin işine yarar.
    kablo tv ve internette sorun yaşıyordum. Kablo tv için arıza kaydı verdim , geldiklerinde internete bakarlar diye düşündüm , ayrı ayrı kayıt vermek gerekiyormuş veya gelenin insiyatifi diyelim.

    Kaydı bırakırken , geldiklerinde beni aramalarını söyledim , geçmişte , geldik evde yoktu , sinyal değerleri normal olduğunu arıza kaydına yazıp , sessizce geri gittikleri için vs vs dedikleri için ...

    Ekip gelir gelmez hemen aşşağı indim , şaşırdı , sinya değerleri normal dedi . goruntu karıncalı dedim. eve geldi , direk televizyonun renk ayarı çok yuksek ondan dedi baktım kafasına göre renk ayarı yapıyor , bende yıllardır bu şekilde kullanıyoruz dedım , rengi düşürdü , sorun devam ediyor dedim , 2 dk sorunu hallediyorum dedi , televizyonun seside , rengide düzeldi . Musteri hizmetlerinden öğrendiğim s ile başlayan adını unuttuğum parçayı değiştirmiş.

    Hani herşey normaldi , ben aşşağı inmesem adam çekip gidecek.

    Sonra internetten bahsettim , sinyallar normal dedi , anlık kopmalar yaşıyorum , 5 dk tespit edilmez dedim, modeme baktı , wifi kullanmadığım için , durakladı , suçu ona atacaktı. bu adaptor bunun değil dedi , adoptore baktı , tamam uygun adaptormüş dedi , bahane bulamadı çekti gitti , sorularıma cevap vermemek için çaba harcıyor ,

    tekrar müşteri hizmetlerini aradım , şikayet kaydı artı internet için arıza kaydı.

    gelen kişi direk modem eski dedi , eski olduğunu belirmese de , modem sattırmaya çalışacaklarını biliyorum. kılasik 5 dk sinyal değeri testi , modemi test ettiniz mi ? yeni modem alırım sorun modemde değilse , paramı iade edecekmisiniz vs vs ... hayır , benim yapabilecekelrim bukadar dedi , her gün arıza kaydı olusturun hergun gelırım dedi ,

    gelen kişi en azından beni dikkatle dinledi ve sorularıma cevap vermeye çlıştı , kendisine teşekkür ettim. ve gitti.

    cuma günü il müdürlüğünü aradım , biriyle konustum , teknik bilgisi olan birisi geldiğinde size geri dönüş yapıcam dedi.

    saat 3 arayan yok. ben aradım . 2 kere telefonu kapadı. baktı ısrarlıyım açtı , numarada gözüküyor kim olduğumuda biliyor.

    sözde yetkili durumu anlattım. bana test cihazı verın yada , modem alırım sorun devam ediyorsa paramı iade edecekmisiniz dedim. bana beyaz eşyadan ornek veriyor.

    bu yaptığınız nitelikli dolandırıcılığa girer dedim , ben interneti modem aracılığıyla alıyorum , beyaz eşyalarla kıyaslayamazsınız , arıza tespitinde bulunan sizsiniz , yanlış tespit beni ilgilendirmez demeye kalmadan , abone sizmisiniz , vekaletiniz var mı , yasal olarak sizinle konuşamam vs vs ... dedim bekle pazartesi annemle oraya geliyorum , kapattı telefonu , o kısının adını almak ıcın arıyorum , telefonun basındakı 6 kere telefonu kapadı , en son actı , sözde bir ad aldım ama , oda yalandır.

    Neyse şımdılık sorunum çözüldü gibi duruyor ...

    Sinirden çıldırmıştım ... yasal olarak şikayet edebileğim her yere şikayet edip , sosyol medya hesaplırı , şikayet siteleri , fotrumlar vs vs ... heryere yazmayıda düşünüyordum.

    Bakın sorun modemde değilmiş , benim bildiğim bu durum nitelikli dolandırıcılığa girer.

    Arkadaşlar ben zer sorunlar yaşarsanız , arıza kaydı bırakın , teknik ekip gelsin , sorun çözülmezse , sizi geçiştirmeye yalan söylemeye çalışırlarsa , direk il müdürlüğüne gidin , telefondan olmuyor. bizzat denedim. her yere şikayetlerinizi iletin.

    Modem sattırmak için , sorunumu çözmeyecekelerdi.

    Siz yeni modem alın , sorun modemden değilse ,sorunu çözeriz , isterseniz yeni modemi kullanırsınız veya modemi geri alırız , fatura bedelini size geri öderiz deseler , benimde olaya bakış açım daha farklı olabilirdi.



    Bakın sorun modemde değilmiş , benim bildiğim bu durum nitelikli dolandırıcılığa girer.
    Bakın sorun modemde değilmiş , benim bildiğim bu durum nitelikli dolandırıcılığa girer.

    2 gün sonra sorun tekrar baş gösterirse .... bu durumada .... siz tamamlayın.

    Son olarak ; internette araştırıken

    https://www.sikayetvar.com/kablo-net-docsis-20-modemleri-cope-mi-atacagiz hatta link silinir diye yazılanları buraya aktarıyorum

    Kablo Net Doçsis 2.0 Modemleri Çöpe Mi Atacağız?

    Kablo Net, 1042192499 hizmet numaralı müşterisiyim. 3 gündür internete girememekteyim. Gelen teknik servis yetkilisi son yapılan güncelleme sonrasında Doçsis 2.0 kullanılan modemlerde internete erişim kurulamadığını Doçsis 3.0 olan bir modem almam veya kiralamam gerektiğini söyledi.

    Böyle bir dayatma olabilir mi? Ürün satmak için güncelleme yapıldığını düşünüyor, sorunumun acil giderilmesini talep ediyorum. Modemim Netmaster çbw-700 modeldir. Uydunet kendi sattığı ürünü kendisi kullanılmaz hale mi getirip yenisi satıyor?

    Teknik servis modemimde arıza olduğunu soylemesi üzerine aynı model iki modem daha getirdim ve bunlardan birini tanimlattirip tekrar denedim sonuç aynı olunca tekrar kayıt açtırdım. Telefon ile ulasan yetkili bana cbw 700 modellerin son guncellemeden sonra artık calismadigini konunun Netmaster sirketinin de bilgisi dahilinde olduğunu ve docsis 3.0 modeme geçmem gerektiğini satin almam veya kiralamam gerektiğini tarafıma iletti. Bunu sizler gayet iyi bildiğiniz halde modem bozuk deyip isin içinden çıkmaya çalışmak ve yeni ürün satmaya çalışmak ayıptır. Kendinizi çok kurnaz sanıyorsunuz ama uzun vadede kaybeden siz olacaksınız. Bu tarz müşterisini enayi yerine koyan tüm firmalar batsın!


    devrik cümle ve imla hataları için kusura bakmayın




  • ispanya İ kullanıcısına yanıt
    İl müdürlüğü , telefon görüşmeside olumsuz sonuclanınca ...

    @cadavaros önerisiyle , kendisine birkez daha teşekkür ederim
    Türksata cuma günü mail attım ,
    cumartesi internette gezinirken anlık kopma sorunu çözülmüş gibiydi ,
    emin olmak için ,akşam online oyunu saatlerce açık bıraktım. kopma olmadı.
    Sabah 8-11.30 arası online oyunu tekrar açık bıraktım , kopma olmadı.
    Bu saate kadar , internette gezinirken , anlık kopma denk gelmedi.

    Sorun çözülmeseydi , hafta içi il müdürlüğüne gidecektim. btk , sosyal medya , sikayet siteleri , genel müdürlük , btk , cimer , bimer ... yazmadığım , bilmediğim ne kadar yol varsa deneyecektim.

    Anlık kopmalar %90 modemle alakasının olmadığını biliyroum. Yanlış biliyorda olabirim.
    İnterneti araştırın , bir çok kişi , anlık kopma yüzünden modem değiştiriyor , fakat sorun evam ediyor.

    Hakkınızı arayın , madur olmayın , bizden sonra sorun yaşayacaklara , kolaylık olur.

    Ekleme ; taşeron firmanın yolladığı , teknik ekibe itibar etmeyin ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi capsiz07 -- 17 Eylül 2017; 22:10:33 >




  • Yani çözümün kaynağı olarak Türksat a attığınız mail ı düşünüyorsunuz.



    Turksat hangi adresine mail attınız acaba.



    Bende 3-4 gün sorun olmadı, sonra arada bir gidiyordu pek aktif olmadığım ama bu pazar günü tamamen gitti. Şu anda yok bende zaten gelen servise güvenmediğim için nette cevap arıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ispanya İ kullanıcısına yanıt
    öncelikle , müşteri hizmetlerini arayın , teknik ekip gelsin , geldikleri zaman sizi aramalarını , haber vermelerini isteyin.
    aradıklarında yanlarına gidin ... geldik evde yoktu veya binadaki kutuya bakıp sinyal değerleri normal olduğunu söyleyip gidebilirler. sizin haberiniz olmaz , müşteri hizmetlerini arayarak öğrenirsiniz.

    ayrıca , sorun başka birşeyde olabilir , belki sorunu çözerler , size verecekleri cevap önemli.

    ben başımdan geçen süreci , özetlemeye çalışarak , turksatonlinedan şikayette bulundum.

    önce arıza kaydı oluşturmak ve sonrasında gelişen süreç önemli. direk mail atıpta sorun çözmeye çalışırsanız sizi dikkate almayabilirler ... haklılarda , gelecekte sorun yaşayacak olanlarıda madur etmeyelim

    Ekleme ; size geçmişte yaşadığım bir olayı anlatıyım. internetle alakalı sorun yaşıyordum ,arıza kaydı olusturdum. 1 gün sonra evden çıkarken , turksattan gelenleri gördüm, sordum , evet dediler , sorun neymiş dedim, kutu içinde adını hatırlamadığım , şeyi değiştirip , gidiyorum dedi , değiştirdi ve gitti. sorun çözülmüştü.

    demek istediğim , gelsinler , baksınlar belki sorun çözülür ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi capsiz07 -- 17 Eylül 2017; 23:54:28 >




  • capsiz07 C kullanıcısına yanıt
    Capsiz07 cevap için teşekkürler, elbette inceleme yapıp belki sorunu müdahele ile çözeceklerdir. Buna inanmıyor olsamda deneyeceğim. Problemim süreklilik arz etmediği için bir işlem yaparak mı sorunu çözdünüz net olarak öğrenmek istedim belki benzer işlemi bende yapabilirim diye. Şimdi öncelikle sorin yaşadığım bir anda komşudan modem ödünç almayı ve o şekilde modemde sorun var mı kendim görmeyi ve ardından servisi çağırmayı düşünüyorum. Verdiğiniz cevaplar için teşekkürler. Modemin birgün çalışıp bir gün çalışmaması bende modem sağlamdır düşüncesi oluşturuyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ispanya İ kullanıcısına yanıt
    Yardımcı olduysam mutlu oldum. bende size teşekkür ederim

    Anlık kopma sorununu , hergün yaşıyordum.
    Gelen kişi 5-10 dk sadece kendi modemini taktığı için , denk gelme olasılığı zor.
    Anladığım kadarıyla sizin internet , bazen var bazen yok (1gün var 1 gün yok ). Sorun farklı olabilir ve Sorun tespit edilme ihtimali var. Ekip geldiğinde bağlantı sorununa denk gelme ihtimali yüksek.

    Sorun yaşamayı beklemeyin , komsunuza sorun , internette bağlantı sorunları , kopmalar vs vs var mı , sorunsuz kullanıyorsa , sizdeki modemi test etmiş olur .Komşunuzla konusun 3-5 gün veya 1 hafta modemleri değiştirin. Komşunuz sizin modeminizle bağlantı sorunu yaşamazsa , ve sorun modem derlerse , 1 haftadır komsumla modemleri değiştik , sorunsuz kullanıyor dersiniz. sonucta modemin mac adresini musteri hizmetlerini arayıp tanıtmanız gerekeceği için , elinizde delilde olur.

    Benim komşum , modem değiştirmeyi kabul etmemişti.

    Bence ; önce arıza kaydı olusturun , sorun modemden derlerse , komsunuzla 3-5 günlüğüne değiştirin. şimdi arıza kaydı olustursanız yarın gelirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi capsiz07 -- 18 Eylül 2017; 0:50:18 >




  • Modem değiştirmedik ancak sorun da kayboldu. Sanırım o dönem altyapı sorunu var idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.