Taşındığın operatörden yasal olarak 3 ay boyunca ayrılamıyorsunuz. BTK bunların ekmeğine yağ sürüyor. Hizmet alamasanda başka operatöre taşıyamıyorsun. Ancak kapattırıp başka operatöre yeni başvuru yapabilirsiniz. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET (38. sayfa)
-
-
Şu an geldi mobilden çıkabilirsiniz :) -
Hocam hâlihazırda Türk Telekom kullanırken mesela superonline taşımak istesek nasıl oluyor?
Ben önceden sormuştum hattı kapatmanız lazım demişti, bu şekilde taşıma olmuyor diye..
Böyle bir şey var mı? Müşteri temsilcisinin bilgisizliği mi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
uyuduklarını sanmıyorum sonuçta taahütsüz kullanıyoruz başka firmaya istediğimiz zaman geçebileceğimi biliyorlar kaybetmek istemezler fakat diğer taraftan uzun sürmesi hoşnut değil. daha öncede yaşandık kısa sürmüştü. bu sorunların ne olduğu tespit edilip önlem alınması gerekir bunu yapmıyorlar sorun olduktan sonra düzeltme için uğraşıyorlar anladığım kadarı ile diğer firmalarda böyle durumlar yaşamamıştım. bende bunun son olmasını temenni ediyorum bardak doldu tekrar olması durumunda ayrılmaya karar verdim. dönüş yerim geldiğim firma olacak onlarda hiç bu şekilde sorun yaşamamıştım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: karacaardıç
Şu an geldi mobilden çıkabilirsiniz :)Geliyor gelmesine 3 dakika sonra kopup gidiyor.
-
Evet giitti -
quote:
Orijinalden alıntı: karacaardıç
Şu an geldi mobilden çıkabilirsiniz :)eminmisin gelir gibi yapmış olmalı hala yok
-
Tadımlık gönderdiler heralde 🙄 -
Hangi ISS olursa olsun 90 gün sonra istediğine taşırsın yasal bir sorun olmaz (taahhütün yoksa eğer) Superonline la ilgili şöyle bir durum var. Bazı şehirlerde kendi fiber altyapısı var. Burlarda telekomu kapatıp SOL öyle geçmeniz lazım farklı omurgaları kullanıyor. Eğer bulunduğunuz şehirde TT altyapısında hizmet veriyorsa kapatmanıza gerek yok CHURN işlemi denilen taşıma yapılıyor sadece. Böylece mevcut portunuzuda kaybetmezsiniz hem.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İşte hocam benim bulunduğum yerde TT altyapısını kullandığı hâlde müşteri temsilcisi kapatıp geçmeniz lazım dedi.. Daha sonra bir kez daha iletişime geçtim o da başka şeyler yaveledi durdu.. Anlamadığım normalde Turkcell müşteri hizmetleri on numara hizmet verir, superonline kısmına işten anlamazları koymuşlar herhalde..
Neyse konudan saptırmak istemem, teşekkür ederim hocam..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Biz 1 ay bedavaya kapın 6 ay kalma sözü verdik..
Biz nasıl kaçacağız yardım edin.
-
geldi 5 dakikadır kullanıyorum kopmalar kesildi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dün internetim aktif oldu olmaz olaydı
Bende yandım sizlerde yanmayın arkadaşlar
Kiralanan server sorun verdi herhal başka alt yapıda aynı sıkıntı var
tek burda sorun görmeyin dua edelim inşallah sorun hallolsun aramızda bir gudubet var ondan kaynaklandı
Şu kediyi çıkartalım kurtulalım yoksa olmaz
-
Benimkide aynı şekil 6aydan önce çıkarsan 1 ay ekstra indirim faturasını aliyolar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
6 ay kalma sözüne 1 ay bedava demişlerdi. En fazla yapacakları şey bedava kullandığın aya da fatura çıkarırlar. İşi daha da uzatmak isterseniz Tüketici Hakem Heyetine gidersiniz söz verdikleri hizmeti sağlayamadıkları için ayrıldığınızı sorunun sizden kaynaklı olmadığını kanıtlarsınız (ki sayfada bir çok kişi buna şahit). ya da o bedava ayı ödediğinizle kalırsınız. Başka bişey yapamazlar çünkü hizmeti veremeyen kendileri. Siz de alacağınız hizmetin karşılığı peşin ödeme yapıyorsunuz.
-
Önce öde sonra kullan sistemi olduğundan 3. ayın sonunda ödeme yapmadan transfer olun. 4. ayın faturasını 3. aydan çıkaracaklar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ocak ayının 28 inde hattım aktif olmuştu,o günlerdede 2 gün boyunca internet gitti nerden geçtim buraya dedim pişman oldum,ddos saldırısı olduğunu açıkladılar, daha sonra herhangi bi sorun yaşamamıştım uzun süreli,bi ara modemi açıp kapatınca geç sinyal gelme sorunu oldu onu düzelttiler.ayrıca 28 ocaktaki olaydan sonra bu 1 ay bedava indirimli fiyat kampanyasını açıkladılar,tabi bu kampanya yaşanılan olayın mağduriyetini gidermek için sunulmuştu fakat ne hikmetse 1 ay bedava mevcut müşterilere sunulmadı,tahminim odur ki müşteri sayısı arttıkca mevcut altyapı yetmiyor ve bu tür sorunlar oluyor.
-
Değerli @TBTNET diğer servis sağlayıcıları müşterinin kullanmadığı günlerin ücretini faturadan düşüyor sizinde böyle bi uygulamanız olsa güzel olur fakat siz elinizden gelse bize birşeyler yansıtmaya çalışırsınız
-
Server olarak kullandıkları hesap makinesinin pili bitmiş sanırım değiştirince düzeldi. 😁😁😁 Şuan normale döndü gibi görünüyor. Maşallah diyelim nazar değmesin. 😀😀
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: admestosHangi ISS olursa olsun 90 gün sonra istediğine taşırsın yasal bir sorun olmaz (taahhütün yoksa eğer) Superonline la ilgili şöyle bir durum var. Bazı şehirlerde kendi fiber altyapısı var. Burlarda telekomu kapatıp SOL öyle geçmeniz lazım farklı omurgaları kullanıyor. Eğer bulunduğunuz şehirde TT altyapısında hizmet veriyorsa kapatmanıza gerek yok CHURN işlemi denilen taşıma yapılıyor sadece. Böylece mevcut portunuzuda kaybetmezsiniz hem.
90 gün bekleme geldiğin firmaya geri dönmek istersen geçerli farklı firmaya geçeceksen 90 gün beklemeye gerek yok 3 ay içinde farklı firmalar arası 2 defa geçişe izin veriyor bildiğim kadarı ile benim öyle oldu A firmasından B firmasına geçtim B firmasından 1 ay dolmadan tbtnet e geçtim sorun olmadı bu hak varmış. fakat A firmasına geri dönmek isteseydim 90 gün gerekiyordu. bilginize.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X