|
Merhaba, Aynı iş yerinde 6 yıldır çalışıyorum. Bir arkadaşım dedi ki. E-devlette eğer günün dolar ise o iş yerinden tazminat alıp çıkabiliyormuşsun. Aşağıda sigortalı sürelerim var. 5400 gün hakedişime 1225 gün kaldı. Bu süre dolduktan sonra aynı iş yerimde çalışırsam tazminat hakedişi alıp gün dolduğu için ayrılabiliyor muyum işten? Ve daha sonra yeni bir işe başlayarak bu sefer de günü değil yaş dolduktan sonra direkt emekli olabiliyor muyum? ![]() |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

kullanıcısına yanıt






