Şimdi Ara

Tavsiyelerinize ihtiyacım var [Üniversite Dil Okulu Hk]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
7
Cevap
0
Favori
33
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Tavsiyelerinize ihtiyacım var [Üniversite Dil Okulu Hk]
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2220 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar okulda çok tuhaf bir duruma düşürüldüm. Tavsiyeleriniz benim için çok önemli.


    Adı lazım değil saçma sapan bir özel üniversitede okuyorum.

    Okulda Dil Okulu Koordinatörlüğü var, yani İngilizce dersi normal derslerden bağımsız işliyor. Okulda ingilizce sınıfları seviye seviye oluşturluyor, seviyenize göre sınıflar ve saatler belirleniyor ve sizin seviyeniz olan yerde derse giriyorsunuz.

    İngilizce 2- Intermediate seviyesindeyim, yani seviyesi intermediate olan ders almam gerekli. Fakat okulda bir tane intermediate sınıfı var pazartesi 15.30a koymuşlar. O saatte de Uluslararası Politika dersim var ve önemli bir ders, hem kredisi iyi hem de bölüm dersi sonuçta. Anlayacağınız bu iki ders çakışıyor.

    Dil Okulu Koordinatörlüğüne çıktım dilekçe verdim, bana ürettikleri çözümler şunlar:

    1.Diyorlar ki devamsızlıktan muaf ol derse girme ama sınavlara gir. Ben ne anladım bu işten?

    2. Seviyeni düşürelim, elementary yapalım. Zaten geçen sene pre-int dersi aldım neden alt seviyeye gideyim.


    Ben de diyorum ki ya beni o derse alacaksınız ya da muaf edeceksiniz. Bana yapabilecek bir şeyimiz yok diyorlar. Böyle bir şey var mı öğrenciyim ben. Önerdikleri bütün çözümler benim zararıma, bir şey yapamam diyorlar bu iki çözümün dışında.

    Sizce şimdi ne yapmalıyım? Rektörlüğe falan başvurabilir miyim? Hatta şikayet etmeyi düşünüyorum bildiğiniz mağdur ediyorlar beni nasıl bir ingilizce eğitim sistemleri varsa artık.

    Tavsiyelerinizi bekliyorum. Okuyan herkese teşekkürler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2220 Mesaj
    Yukarı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    477 Mesaj
    Bende de çakışma var kimsenin taktığı yok 1 aydır. Devamsızlıktan kalıcam artık



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2220 Mesaj

    Hocam acımıyorlar bırakıyorlar. Hemen neresi ilgileniyorsa oraya gidip yazılı bir şey alın devamsızlıktan muaf diye. Öncesinde dilekçe vermen gerekebilir tabii.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Kaflip kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    477 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: WeiLucas

    Hocam acımıyorlar bırakıyorlar. Hemen neresi ilgileniyorsa oraya gidip yazılı bir şey alın devamsızlıktan muaf diye. Öncesinde dilekçe vermen gerekebilir tabii.

    Öyle bir muafiyet kağıdı var mıymış yav bir sorayım öğrenci işlerine. Ben bölüm ve hocalarla görüşüyodum hep sağolasın. Bir şey öğrenirsem sana da söylerim de her üninin işleyişi farklı olduğundan anlamsız kalabiliyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2220 Mesaj

    Özellikle muafiyet kağıdı falan değil de yetkililerin imzası lazım, derse giremez diye. Aksi taktirde kalırsın, en azından bizim okulda böyle.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Kaflip kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2220 Mesaj
    Devamsızlıktan muaf olcam artık, zaten pek bir şey öğreteceklerini sanmıyorum bunların.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
Bey Azura
son dakika
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.