Müşteri hizmetlerini aradım, hattımı ön ödemeli yapmak istiyorum dedim, ilk olarak ekranlarımız açılmıyor sonra ara dediler, ikinci aramamda da sistem bunların hiç birine izin vermiyor dendi. Ve ben kullanmak istemediğim halde 1 ay daha 30 lira fatura ödemek zorunda bırakılıyorum. Yok böyle bir şey, inanamıyorum.
Şimdi bana çeşit çeşit yanıtlar veriliyor, birincisi o gün sistemlerimizde hata vardı, ikincisi fatura kesiminin son günü tarife değişikliği yada ön ödemeliye geçiş yapılmıyor.
Bunlar ne derece doğru?
foruma yazdım bana verilen cevap şu
Yapmış olduğum kontrolde, Müşteri Hizmetlerimiz'i aramış olduğun saatte sistemlerimizde yapılan teknik çalışmaya bağlı olarak işlem ekranlarında kesinti olduğu ve bu nedeni ile daha sonraya yönlendirildiğin tespit edildi. Ancak, hemen faturasız hatta geçiş yapılmasını istersen, çıkacak olan faturana müdahale edilmesi suretiyle, fatura döneminde değil de, anlık faturasız hatta geçişin yapılabilir. İşlem talebini buradan bizimle paylaşabilirsin.
Vodafone Forum'a gösterdiğin ilgi için teşekkür ederiz...
4. Operatör şart...Taşısan altwrnatif dahi yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Adamlar hattı faturasız yapmamak için kırk takla, seksen bahane uydurdu ve bende şu an mecburen kullanıyorum. Yok böyle bir zorbalık.