Şimdi Ara

Tanklar vs adcler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • tanklar neden daha zor ölüyor

    denedim MF'ye %71 şeklinde zırh aldım fiziksel hasar az alır diye
    garen'e de %71 daha az hasar alacak sekilde zırh aldım

    yan yana koydum garen yine mf'yi eritti bu nasıl oluyor canlar aynı hemen hemen seviyeler aynı

    mf'nin kesmesi gerekmiyor mu saldırı gücü daha yüksek oldugu icin

    tankların ölmeme mantıgını bi türlü anlamadım anlatabilen de olmucak sanırım



  • yani ayni zirh ve buyu direnci degerlerine sahip pasifi de zirh hasar azaltma vs vermeyen herolari (sivir ve garen gibi) skilleri acik degilken canlar da esit sayilirken birbirlerine duz vurus yapsalar, ad si daha yuksek olan mf mi ölüyor? saldiri hizlari da esit saymak gerekir muhtemelen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mf'nin taban hasarı Garen'dan düşük?
  • Tanklar vs adcler

    Tanklar vs adcler


    @Cruella'nın da belirttiği gibi, MF'nin taban hasarı Garen'dan düşük. Bir şampiyonun "ADC" grubuna alınması onun taban hasarına göre değil, sürekli hasar verebilmesine göre olur. Kimi şampiyon sadece düz vurarak, kimi hasar sürekli skill atarak sürekli hasar verebilir.

    Miss Fortune kaynak:http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Miss_Fortune
    Garen kaynak:http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Garen

    Ama olay taban hasarının yüksek olup olmaması değil, denemeyi yaparken bakmadığın o kadar fazla parametre var ki.

    - Bazı karakterlerin taban hasarları yüksek, bazılarının AD ve AP oranı yüksek oluyor, Garen'ın taban hasarları yüksek.
    - Garen hasarının büyük kısmını E skillinden alıyor, o da zamanla vuruyor ama totalde fazla vuruyor.
    - Denemeni yaparken dikkat ettin mi bilmiyorum ancak Garen, pasif hedefine daha fazla vuruyor.
    - Aldığın eşyalar ve oluşturduğun deney ortamı standart bir oyunda gerçekleşmez denilebilir, böyle bir karşılaşma olma ihtimali ihmal edilebilecek kadar düşük.
    - Böyle bir duelloyu karakterlerin verdiği hasarlar, ve dayanıklılıkları üzerinden değerlendirmek yanıltabilir.
    Örnek üzerinden açıklayayım:

    Tank:
    - HP: 5000
    - Saniyede verdiği hasar: 100

    ADC:
    - HP: 1500
    - Saniyede verdiği hasar: 250

    Tankın ADC'den daha üstün gözüktüğü üstteki gibi bir senaryo olduğunu varsayalım. En basit matematikle düşünecek olursak

    ADC Tankı 20 saniyede (5000 / 250) öldürebilecekken,
    Tank ADC'yi 15 saniyede (1500 / 100) öldürebiliyor.

    gibi gözüküyor. Ancak her şey basit matematik değil.

    -- ADC menzil avantajını kullanarak düz vuruşunu attıktan hemen sonra tanktan uzaklaşabilir.
    -- ADC daha fazla vurduğu için can çalma yüzdeleri eşit olsa bile, can çalmadan daha fazla yararlanacağı için, can çalma sayesinde duellonun kaderi değişebilir.
    ++ Tank bütün hasarını çok kısa sürede veriyor olabilir. Tek komboda ADC ölebilir.
    -- Yukarıdakine benzer bir senaryoda, Tank tek komboda ADC'yi öldüremediği zaman skilleri bekleme süresine girdiği için, ADC can çalarak hem canını doldurup, hem tankı kesebilir.
    ++ Tankta çivili zırh gibi veya rammus W gibi, düz vuruş hasarı aldığı zaman, vuran kişiye hasar vuran mekanizmaya sahip olabilir.
    ...

    - Skillshot bir skill vardır flashla dodgelanır.
    - Can doldurabilecek bir mekanizma vardır, tutuştur atarak bu mekanizma köreltilir.
    - Duellodaki şampiyonların rünleri düelloyu değiştirebilir.
    - Geri kaçarak, zhonya basarak, bekleme sürelerinin dolması için zaman kazanılabilir.
    ...
    - Red buff, Baron buff, Can iksiri, Musibet iksiri, ...
    gibi gibi.

    Bu saydıklarım düşünülmesi gerekenlerin çeyreği bile değildir. Daha takımın kalanları var, hasarı çıkaracak kişiyi koruyan tank, support vs. var. Onların skillerinin bekleme süreleri var. Süper minyonlar var, split push yapanlar var.




  • Top lane nişancı alıp feedliyon mu nabıyon açtığın kaçıncı konu tonla cevap veren var hala ikna olamadın. Kite atmadığın sürece tank-dövüşçü şampiyonları 1v1 kesmen çok çok zor. Bu yüzden support denilen bir rol var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YETER

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Salın elemanı bir iki aya unutur buraları zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.