Şimdi Ara

Tam bir hayal kırıklığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • geçen sene ne hayaller kurmuştum yazdan itibaren adam akıllı çalışmaya başlamıştım (ben oyle zannediyordum)ama hiç bir şey çalışamadım sadece ben öyle sandım sene başladı denemeler hayal kırıklığı sonra düzeltiriz dedik zaman geçti aylar geçti ama hala adam akıllı bir değişim yok 80 civarı fen netlerim berbat rezalet bu lafları kullanmaktanda bıktım artık isyan ediyorum böyle hayata... butun hayallerim suya düştü şimdi çalışsam ne değişecek ki kazanamıyacağım buyuk ihtimal bir sene daha buralardayım ama ailem nereyi kazanırsan kazan gidiceksin diyorlar çok kötü durumdayım allah kahretsin böyle hayatın hayatım mahvoldu



  • burada bile hayal kırıklığı başarısızlık nicke bakmayın dalgasına almıştım herşeyi dalgasına aldığım için mi oldu bunlar yoksa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaa12345sayısal -- 3 Şubat 2014; 12:56:43 >
  • Ne istiyorsun ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • işte onun cevabını
  • yazdan çalışmaya başladıysan nası istediğini elde edemedinki,sonra bıraktınmı çalışmayı
  • baştan savma çalışmış olmak için çalıştım diyelim plansız programsız yanlış şekilde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaa12345sayısal

    geçen sene ne hayaller kurmuştum yazdan itibaren adam akıllı çalışmaya başlamıştım (ben oyle zannediyordum)ama hiç bir şey çalışamadım sadece ben öyle sandım sene başladı denemeler hayal kırıklığı sonra düzeltiriz dedik zaman geçti aylar geçti ama hala adam akıllı bir değişim yok 80 civarı fen netlerim berbat rezalet bu lafları kullanmaktanda bıktım artık isyan ediyorum böyle hayata... butun hayallerim suya düştü şimdi çalışsam ne değişecek ki kazanamıyacağım buyuk ihtimal bir sene daha buralardayım ama ailem nereyi kazanırsan kazan gidiceksin diyorlar çok kötü durumdayım allah kahretsin böyle hayatın hayatım mahvoldu

    11.sınıfım ve senın durumuna dusmemek ıcın calısıyorum fakat sen pes edersen kaybedersin zaten.Başarıyı beklersen basarısız olursun sen ona gidiceksin suyu düşünerek susuzlugunu gideremezsin.Anladın mı ? 48 gun var her gün bir soru ogrensen 1 net attırsan 48 boyle olmasada en azıdan 48 günde 20 net artar buda bilmem kaç kişi önüne geçirir neden umutsuzsun calısmaya devam calıs sen eger dusuk alırsan gerçektede mezuna kalırsın.




  • Hocam bana sorarsan bu saatten sonra ygs yi bırak , 80 netle 300 civarı puan yaparsın . Paso lys kas 4 aya yakın zaman var . 4 ayda baya lys yaparsın , lysde baya puan getiriyor , nerden baksan 400 e çekersin puanı .
  • KeskinTr kullanıcısına yanıt
    işte öyle bırakılmıyor 340 350 civarı bişey olsa bırakıcam zaten
  • zaa12345sayısal Z kullanıcısına yanıt
    Hocam barajıda mı geçemiyorsun ? Ygs yi takma bu kadar , geçen sene bende takıyordum noldu taktımda lys de gümledim . Lys daha önemli benden demesi .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KeskinTr

    Hocam barajıda mı geçemiyorsun ? Ygs yi takma bu kadar , geçen sene bende takıyordum noldu taktımda lys de gümledim . Lys daha önemli benden demesi .

    Bende artık ygsyi bırakcam o zaman. Benimde denemelerden en fazla 300 felan hocam. Lys de 400'e cekmek cok mu zordur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Destdestron


    quote:

    Orijinalden alıntı: KeskinTr

    Hocam barajıda mı geçemiyorsun ? Ygs yi takma bu kadar , geçen sene bende takıyordum noldu taktımda lys de gümledim . Lys daha önemli benden demesi .

    Bende artık ygsyi bırakcam o zaman. Benimde denemelerden en fazla 300 felan hocam. Lys de 400'e cekmek cok mu zordur?

    Tabiri caizse aralıksız deli gibi çalışırsan neden zor olsun ki? Yapanların senden benden nesi eksik?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yanlış anlamayın moral bozmak için söylemiyorum da lys yi iyi yapabilmeniz için (hani o neti yükseltme olayı var ya) ygs de de iyi netler "çıkartabilmeniz" lazım (iyi derken 120+ demiyorum) ygs de ne yaparsam yapayım lys de şu nete çekerim sıkıntı olmaz demek pek doğru bir yaklaşım değil bence. Adam matematikten ygsde 15-20 net yaparken lys de 45+ yapmasını beklemek hayal ötesi bir şey, geometrisine hiç girmeyeyim. Lysde yapabilecek adam ygs yi yapar zaten. Şuana kadar ikisini beraber götürmesini de bilirdi. Fen dersleri zaten ortak gidiyor...
    Bence ygs çalışmayı bırakma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nükleus -- 3 Şubat 2014; 16:23:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nükleus

    Arkadaşlar yanlış anlamayın moral bozmak için söylemiyorum da lys yi iyi yapabilmeniz için (hani o neti yükseltme olayı var ya) ygs de de iyi netler "çıkartabilmeniz" lazım (iyi derken 120+ demiyorum) ygs de ne yaparsam yapayım lys de şu nete çekerim sıkıntı olmaz demek pek doğru bir yaklaşım değil bence. Adam matematikten ygsde 15-20 net yaparken lys de 45+ yapmasını beklemek hayal ötesi bir şey, geometrisine hiç girmeyeyim. Lysde yapabilecek adam ygs yi yapar zaten. Şuana kadar ikisini beraber götürmesini de bilirdi. Fen dersleri zaten ortak gidiyor...
    Bence ygs çalışmayı bırakma.

    Haklısınız fakat demek istediğim kalmış elli gün bu kadar kısa zamanda birşeylerin olması çok çok zor biraz gerçekçi olmak lazım diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KeskinTr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nükleus

    Arkadaşlar yanlış anlamayın moral bozmak için söylemiyorum da lys yi iyi yapabilmeniz için (hani o neti yükseltme olayı var ya) ygs de de iyi netler "çıkartabilmeniz" lazım (iyi derken 120+ demiyorum) ygs de ne yaparsam yapayım lys de şu nete çekerim sıkıntı olmaz demek pek doğru bir yaklaşım değil bence. Adam matematikten ygsde 15-20 net yaparken lys de 45+ yapmasını beklemek hayal ötesi bir şey, geometrisine hiç girmeyeyim. Lysde yapabilecek adam ygs yi yapar zaten. Şuana kadar ikisini beraber götürmesini de bilirdi. Fen dersleri zaten ortak gidiyor...
    Bence ygs çalışmayı bırakma.

    Haklısınız fakat demek istediğim kalmış elli gün bu kadar kısa zamanda birşeylerin olması çok çok zor biraz gerçekçi olmak lazım diye düşünüyorum.

    Evet zor ikisini birlikte götürmesi en sağlıklısı olur bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nükleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: KeskinTr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nükleus

    Arkadaşlar yanlış anlamayın moral bozmak için söylemiyorum da lys yi iyi yapabilmeniz için (hani o neti yükseltme olayı var ya) ygs de de iyi netler "çıkartabilmeniz" lazım (iyi derken 120+ demiyorum) ygs de ne yaparsam yapayım lys de şu nete çekerim sıkıntı olmaz demek pek doğru bir yaklaşım değil bence. Adam matematikten ygsde 15-20 net yaparken lys de 45+ yapmasını beklemek hayal ötesi bir şey, geometrisine hiç girmeyeyim. Lysde yapabilecek adam ygs yi yapar zaten. Şuana kadar ikisini beraber götürmesini de bilirdi. Fen dersleri zaten ortak gidiyor...
    Bence ygs çalışmayı bırakma.

    Haklısınız fakat demek istediğim kalmış elli gün bu kadar kısa zamanda birşeylerin olması çok çok zor biraz gerçekçi olmak lazım diye düşünüyorum.

    Evet zor ikisini birlikte götürmesi en sağlıklısı olur bence

    Peki sizce Kaç netten sonra ygsyi bırakıp tamamen lysye dönülmeli?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KeskinTr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nükleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: KeskinTr


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nükleus

    Arkadaşlar yanlış anlamayın moral bozmak için söylemiyorum da lys yi iyi yapabilmeniz için (hani o neti yükseltme olayı var ya) ygs de de iyi netler "çıkartabilmeniz" lazım (iyi derken 120+ demiyorum) ygs de ne yaparsam yapayım lys de şu nete çekerim sıkıntı olmaz demek pek doğru bir yaklaşım değil bence. Adam matematikten ygsde 15-20 net yaparken lys de 45+ yapmasını beklemek hayal ötesi bir şey, geometrisine hiç girmeyeyim. Lysde yapabilecek adam ygs yi yapar zaten. Şuana kadar ikisini beraber götürmesini de bilirdi. Fen dersleri zaten ortak gidiyor...
    Bence ygs çalışmayı bırakma.

    Haklısınız fakat demek istediğim kalmış elli gün bu kadar kısa zamanda birşeylerin olması çok çok zor biraz gerçekçi olmak lazım diye düşünüyorum.

    Evet zor ikisini birlikte götürmesi en sağlıklısı olur bence

    Peki sizce Kaç netten sonra ygsyi bırakıp tamamen lysye dönülmeli?

    Nereyi istedğine bağlı. Hedefin 430 puan falansa. YGS denemelerinde 350 puanı görebiliyorsan bırak okuldan tahmini 40 alırısn LYS zamanı daraldı çünkü ve fena gümler 200 puanlara düşersin




  • KeskinTr kullanıcısına yanıt
    Hedefe göre değişir ama en az 350 yapabilmeli bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O zaman ben lysye ufaktan giriş yapayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.