Şimdi Ara

Talon hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 14
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 18 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Bismonte (3 mesaj) HaythamKenway (2 mesaj) Guest-E5D5A5D52 (2 mesaj) U Mad BRO (2 mesaj) Tal. (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Mobil (7 mesaj) Mini (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Orta koridorda genelde ap şampiyon tercih ediyorum. Bu aralar ad bir şampiyonda kendimi geliştirmek istiyorum.

    Talon skill seti ile baya ilgimi çekiyor. Şu an ne durumda? Koridor safhasında çok sıkıntı yaşar mı? Silence kalktığından beri pek karşılaşmıyorum ancak hasarı iyiyse bir şans vermek istiyorum açıkçası.



    |
    |
  • şuan leş durumda ilerde oynanır ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence hala çok iyi bir suikastçi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • koridor safhasında kristal matara ile hiç bir şampiyona kaybetmezsin farmıda rahat alırsın 20.dk larda karşı adc filan tekliyebilirsin ama oyun uzadıkça gerçekden de hiç iş yapmıyor hele solo ve jung ad almışsa o oyunu kazanmak çok zorlaşıyor yani normal game için çok iyi hero ama ranked takım oyunu daha iyi olduğu için pek iş yapmaz. plat ve üstü kümeler için böyle gold ve silver da rahat taşırsın maçı
  • Pantalon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dokunursa tekiyor ama kitle kontrolüne en çok alerjisi olan suikastçi bence. yani gümüşte bile taşıtmıyorum ben talona maç rakipte varsa . çok güzel roam atıp fed olabiliyor ama bi şekilde randuin ve bir ccli zırh itemi alabilirsen talonu da bitirirsin . yani rakipte talon varsa supa alstr , braum gibi tank veya lulu gibi high utility bi sup. junga da vi , shy gibi yine bol ccli ve hasarı yüksek şampiyonlar alarak taşıyıcınızı talondan rahat bi şekilde koruyabilirsiniz.en olmadı 9 level öncesi 1 mor totem. sonrasında ise geliştirilmiş ziynet ile önlem alabilirsiniz
  • Hayır inanma bunlara kardes. TF ve Talon mainim. Talon un zırh delmesi yüksek bir cok heroyu 1V1 alıyor. İlk item son fısıltı oneririm. Ilk W ac sonra Q fulle. Adama saldir ultini son carede kullanmani tercih ederim. Ama calilarda ultini acip adama e atarsan yuksek hasar yer :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir arkadaşın maini talon. Kendisi gümüş. Kolay kolay maç kaybettiğini görmedim. Karşısına kim gelirse gelsin ezildiğinide görmedim kendi liginde. Bence bir yere kadar iş yapar.
  • Hasarı nerf yemedi sadece sustur gitti oda girerken 2 kere düşünsün diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: U Mad BRO

    dokunursa tekiyor ama kitle kontrolüne en çok alerjisi olan suikastçi bence. yani gümüşte bile taşıtmıyorum ben talona maç rakipte varsa . çok güzel roam atıp fed olabiliyor ama bi şekilde randuin ve bir ccli zırh itemi alabilirsen talonu da bitirirsin . yani rakipte talon varsa supa alstr , braum gibi tank veya lulu gibi high utility bi sup. junga da vi , shy gibi yine bol ccli ve hasarı yüksek şampiyonlar alarak taşıyıcınızı talondan rahat bi şekilde koruyabilirsiniz.en olmadı 9 level öncesi 1 mor totem. sonrasında ise geliştirilmiş ziynet ile önlem alabilirsiniz

    Aslında rakip ne kadar zırh da kassa zırh delme itemleriyle iyi hasar çıkaracağını düşünüyorum. Bir de rakibin supı ne kadar iyi olursa olsun ultiyle gelen bir talona karşı yapabileceği bir şey yok bence. Çünkü rengar gibi, ünlemle rakibe geleceğini haber vermiyor. Ayrıca tek attığı için de supa tepki şansı doğmuyor. O yönden de baya cezbediyor açıkçası.




  • Roam olayı falan güzel gayet. Silence atarken 0,3 snde annie mid tekliyordum, kendi buildimle. Simdi annie tekliyor... ama cok rahat fed olup 1.2k vurabiliyorsun q sayesinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gskkaan

    Hayır inanma bunlara kardes. TF ve Talon mainim. Talon un zırh delmesi yüksek bir cok heroyu 1V1 alıyor. İlk item son fısıltı oneririm. Ilk W ac sonra Q fulle. Adama saldir ultini son carede kullanmani tercih ederim. Ama calilarda ultini acip adama e atarsan yuksek hasar yer :)

    İlk hangi skilin fulleneceği konusunda tereddütteyim açıkçası. W fullesem daha iyi olmaz mı? Hem daha rahat farm yapma hem de rakibi dürtme bakımından diyorum.
  • Haklısın. Ancak bu sefer de adam sana dalarsa çok savunmasız kalırsın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bismonte

    quote:

    Orijinalden alıntı: U Mad BRO

    dokunursa tekiyor ama kitle kontrolüne en çok alerjisi olan suikastçi bence. yani gümüşte bile taşıtmıyorum ben talona maç rakipte varsa . çok güzel roam atıp fed olabiliyor ama bi şekilde randuin ve bir ccli zırh itemi alabilirsen talonu da bitirirsin . yani rakipte talon varsa supa alstr , braum gibi tank veya lulu gibi high utility bi sup. junga da vi , shy gibi yine bol ccli ve hasarı yüksek şampiyonlar alarak taşıyıcınızı talondan rahat bi şekilde koruyabilirsiniz.en olmadı 9 level öncesi 1 mor totem. sonrasında ise geliştirilmiş ziynet ile önlem alabilirsiniz

    Aslında rakip ne kadar zırh da kassa zırh delme itemleriyle iyi hasar çıkaracağını düşünüyorum. Bir de rakibin supı ne kadar iyi olursa olsun ultiyle gelen bir talona karşı yapabileceği bir şey yok bence. Çünkü rengar gibi, ünlemle rakibe geleceğini haber vermiyor. Ayrıca tek attığı için de supa tepki şansı doğmuyor. O yönden de baya cezbediyor açıkçası.

    farkettiysen düz zırh demiyorum. raduin gibi rakip üstünde yavaşlatma uygulayan itemler tercih edilmeli. mor totem her görünmez karakterin büyük bir düşmanıdır. ve ne kadar tekçi bir karakter olsa da alistar ve braum gibi agresif be bol ccli suplar da tahminler ötesi bi şekilde koruyablirler taşıyıcılarını. çünkü genel olarak bu iki karakterde casting kısa olduğu için biraz refkleks varsa talon iş yapmaz kolay kolay . şöyle de bir gerçek var talon kaçış mekanizması olmayan bi şampiyon. flash yoksa ultin tek umudun ama onu da genel olarak taşıyıcıya ulaşmak ve görünmezlik için kullanırlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi U Mad BRO -- 3 Eylül 2015; 11:45:31 >




  • Ad oynayacaksan yasuo su aralar metada ama yasuo talondan daha zor haberin olsun zedde alabilirsin eski gucu yok ama guclu duelist koridoru 1e1de kaybetmezsin kolay kolay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oynama.Talon evet hasarı iyi olabilir ama pek iyi durumda değil.Oyunu yüksek eloda taşıyamaz.Düşük eloda bile taşıması için bazı şartların olması lazım.

  • niye hala gümüşte daha kaybetmediyse?
  • Faker S5 Worlds de yine metaya sokucak bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForWinTakeSupport

    niye hala gümüşte daha kaybetmediyse?

    Kolay kolay kaybettiğini görmedim diyorum. Çok fazla ranked girmiyor 1-2 oyun atıp çıkıyor. Talon dışındada başka herolar oynuyor sonuçta. Hiç kaybetmeyecek değil ya.
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.