Geçen hafta hepsiburada'dan dizüstü bilgisayar aldım, ödemeyi 9 taksit şeklinde belirledim. Ürün elime 2. el geldi, satıcı başta kendini savunsa da sonrasında 2.el olduğunu itiraf etti, bilgisayar servise gitmiş (servis kaydının fotoğrafı da var tarihiyle birlikte). Sorun şurada başlıyor; ben iade talebini oluşturdum ancak iade işlemi taksit taksit yapılıyor yani benim kredi kartımın limiti taksit taksit açılacak. İnanılmaz derecede mağdurum çünkü günün sonunda elimde hiçbir şey yok ve kartımın limiti de dolu,bırakın yeni bir bilgisayar almayı ay içinde normal alışveriş bile yapamayacağım gibi görünüyor, sadece zararlı çıktım ben bu durumdan. Hepsiburada'yı aradığımda 'iade işlemi için biz parayı toplu olarak bankanıza yapıyoruz, bankanız da size bunu taksit taksit ödüyor' dediler. Tüketici heyetine vs. başvursam mağdur olduğum için limitimi geri verme şansları var mıdır? Sonuçta bu keyfii bir iade değil, dolandırılma seviyesinde bir durum. Bu konuda haklarım nelerdir? Yardımcı olursanız sevinirim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asdasfazamasqwexyraz -- 22 Ağustos 2021; 17:10:11 > |
Bildirim