Şimdi Ara

taahütüm var ama fiber altyapı yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
4.046
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • eylül ayında süperonlinea 2 senelik taahüt yaptım.fakat yeni taşınacağımız evde süperonline fiber altyapısı yok.uydunet var.uydunete geçmek istiyorum.herhangi bir ücret ödemeden süperonlineı nasıl iptal edebilirim?



  • https://sikayet.btk.gov.tr/ hat sahibi üye olsun şikayetini yazın halledilir müşteri hizmetlerini arayıp sinirlenmeyin boşuna.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AMC -- 22 Mart 2016; 21:43:20 >
  • AMC A kullanıcısına yanıt
    sağolun şikayeti gönderdim.
  • ktb06 kullanıcısına yanıt
    quote:

    ABONELİK SÖZLEŞMELERİ YÖNETMELİĞİ
    Taahhütlü aboneliğin süresinden önce feshi

    MADDE 16 – (2) Taahhütlü aboneliklerde tüketicinin yerleşim yerinin değişmesi ve taahhüt konusu hizmetin tüketiciye yeni yerleşim yerinde aynı nitelikte sunulmasının fiilen imkansız olması durumunda, tüketici birinci fıkrada belirtilen tutarları veya herhangi bir bedeli ödemeksizin taahhütlü aboneliğini feshedebilir.


    Müşteri hizmetleri ile uğraşsaydınız muhtemelen işi yokuşa sürüp size adsl iteleyip üstüne bir de taahhüt sürenizi 24 ay daha uzatacaklardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    quote:

    ABONELİK SÖZLEŞMELERİ YÖNETMELİĞİ
    Taahhütlü aboneliğin süresinden önce feshi

    MADDE 16 – (2) Taahhütlü aboneliklerde tüketicinin yerleşim yerinin değişmesi ve taahhüt konusu hizmetin tüketiciye yeni yerleşim yerinde aynı nitelikte sunulmasının fiilen imkansız olması durumunda, tüketici birinci fıkrada belirtilen tutarları veya herhangi bir bedeli ödemeksizin taahhütlü aboneliğini feshedebilir.


    Müşteri hizmetleri ile uğraşsaydınız muhtemelen işi yokuşa sürüp size adsl iteleyip üstüne bir de taahhüt sürenizi 24 ay daha uzatacaklardı.

    Şikayeti BTKya yaptım.inşallah herhangi bir ücret ödemeden iptal edebilirim.




  • Aynısı benim başıma geldi sağolsun süperonline taşındığım yerde alt yapı olmadığı için sözleşmeyi tek taraflı fes etti ceza yada modem parası vsde istemediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ßy Emre

    Aynısı benim başıma geldi sağolsun süperonline taşındığım yerde alt yapı olmadığı için sözleşmeyi tek taraflı fes etti ceza yada modem parası vsde istemediler.

    Nasıl başvuru yaptınız anlatabilir misiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ktb06


    quote:

    Orijinalden alıntı: ßy Emre

    Aynısı benim başıma geldi sağolsun süperonline taşındığım yerde alt yapı olmadığı için sözleşmeyi tek taraflı fes etti ceza yada modem parası vsde istemediler.

    Nasıl başvuru yaptınız anlatabilir misiniz

    Sadece nakil başvurusu yaptım sonra bölgemde altyapı olmadığı için tel taraflı fes ettiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ßy Emre


    quote:

    Orijinalden alıntı: ktb06


    quote:

    Orijinalden alıntı: ßy Emre

    Aynısı benim başıma geldi sağolsun süperonline taşındığım yerde alt yapı olmadığı için sözleşmeyi tek taraflı fes etti ceza yada modem parası vsde istemediler.

    Nasıl başvuru yaptınız anlatabilir misiniz

    Sadece nakil başvurusu yaptım sonra bölgemde altyapı olmadığı için tel taraflı fes ettiler

    Hocam ne zaman oldu bu ve sizden adsle geçmenizi istemeden nasıl tek taraflı fesh ettiler?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ktb06

    quote:

    Orijinalden alıntı: ßy Emre


    quote:

    Orijinalden alıntı: ktb06


    quote:

    Orijinalden alıntı: ßy Emre

    Aynısı benim başıma geldi sağolsun süperonline taşındığım yerde alt yapı olmadığı için sözleşmeyi tek taraflı fes etti ceza yada modem parası vsde istemediler.

    Nasıl başvuru yaptınız anlatabilir misiniz

    Sadece nakil başvurusu yaptım sonra bölgemde altyapı olmadığı için tel taraflı fes ettiler

    Hocam ne zaman oldu bu ve sizden adsle geçmenizi istemeden nasıl tek taraflı fesh ettiler?

    Alıntıları Göster
    Elinizde sözleşme örneği var mı? Varsa orada ilgili bi madde olabilir. Neticede kurum hizmet veremediği noktada (kendinden kaynaklı bir sorun olduğundan) hizmeti iptal etmelidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkby

    Elinizde sözleşme örneği var mı? Varsa orada ilgili bi madde olabilir. Neticede kurum hizmet veremediği noktada (kendinden kaynaklı bir sorun olduğundan) hizmeti iptal etmelidir.

    Hocam sözleşmeye bakmadım.eve gidince inceleyim.btk şikayetinin sonucunu beklemeden müşteri hizmetleri ile halledebilir miyim peki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ktb06

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkby

    Elinizde sözleşme örneği var mı? Varsa orada ilgili bi madde olabilir. Neticede kurum hizmet veremediği noktada (kendinden kaynaklı bir sorun olduğundan) hizmeti iptal etmelidir.

    Hocam sözleşmeye bakmadım.eve gidince inceleyim.btk şikayetinin sonucunu beklemeden müşteri hizmetleri ile halledebilir miyim peki?

    Alıntıları Göster
    Sözleşmede ilgili bi madde varsa çok rahat halledersin karşılıklı imza atılmış neticede.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkby

    Sözleşmede ilgili bi madde varsa çok rahat halledersin karşılıklı imza atılmış neticede.

    Alıntıları Göster
    az önce müşteri hizmetleri ile görüştüm.binada adsl altyapısı olduğu için adsle geçiş yapmam gerektiğini 59tlye 8mbps 50 gb akk olduğunu geçiş iptal durumunda 480tl bedel ödemem gerektiğini söylediler.btk şikayetine henüz cevap gelmedi.ne yapmamı önerirsiniz?
  • Yukarıdaki soruma cevap verebilecek var mı?
  • Up up up lütfen çok önemli bir konu
  • Az önce internet paketleri fiyatlarına bakıyodum superonline sitesinde.Aşağı kısımda şartlar falan filan var aynen yazıyodu taşınma durumunda fiber yoksa iptal durumunda ücret alınmaz diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mobilephone

    Az önce internet paketleri fiyatlarına bakıyodum superonline sitesinde.Aşağı kısımda şartlar falan filan var aynen yazıyodu taşınma durumunda fiber yoksa iptal durumunda ücret alınmaz diye.

    Hocam link atabilir misiniz ilgili kısmı
  • ktb06 kullanıcısına yanıt
    Merhaba;

    Sözleşmeniz mevcut olduğunu belirttiniz, sözleşmeniz olduğunda ve sözleşme şartlarında belirtilen fiilen hizmet veremediğinden dolayı ücret almamasındaki gaye'si şudur. Fiber kullanıcısı taşınmıştır, taşındığı yerde fiber desteği yoksa size internet hizmetini alternatif hizmetleriyle tamamlaması gerekmektedir, alternatif hizmetide vdsl veya adsl'dir. eğer binanızda yada bölgede şebeke yok bilgisi verilirse, altyapınız yok anlamına gelir ve superonline size altyapısı olmayan bir yer için hizmet ücreti talep edemeyeceğinden dolayı hizmet veremediği için iptal eder. BTK'a bu konuyla ilgili talep oluşturmanız ve kendilerinden haber beklemeniz en mantıklısı ancak, btk'nın bu konuda size vereceği yanıt bana kalırsa, bölgenizde fiber yoksa vdsl oda yoksa adsl desteği varsa bunlardan birine geçiş konusunda superonline ücret talep edemez, eğer sözleşmeyi minimum adsl hizmeti vermesine rağmen iptal ettirmek istiyor iseniz, sözleşmenizi tek taraflı fesih yapacağınız için ücret yansıtılıp yansıtılmaması firmanın insiyatifidir. şeklinde dönüş yapabilir.

    Saygılar




  • BlueMaster34 kullanıcısına yanıt
    Hocam cevabınız için teşekkürler.Yukarıda bir kişi daha atmıştı tüketici kanununa göre firma aynı nitelikte hizmet veremiyorsa sözleşmenin iptal olması gerekiyor.Ancak müşteri hizmetleri adsl ile fiberin aynı nitelikte olduğunu söylüyor.Benim amacım ise herhangi bir ücret ödemeden tamamen iptal etmek.
  • ktb06 kullanıcısına yanıt
    Öncelikle rica ederim,

    Belirtmiş olduğun soru içerisinde cevabında var aslında şöyle açıklayayım. ADSL + VDSL + FİBER = İNTERNET. Fiilen aynı nitelikte hizmet verilmiş oluyor, Hizmet çeşidi şu şekilde olsaydı, Sizin internetiniz olduğunu varsayım yapalım, ve ISS o bölgeye hizmet veremiyor sizi arayıp tutupda E-Mail Adresi verelim bir yıl boyunca kullanın derlerse bu fiilen hizmete girmiyor. Yani size İnternet=İnternet verilliyorsa Fiilen aynı nitelikte sayılır, Eğer İnternet=E-Posta Olur ise, Bu Aynı nitelikte hizmete girmez. Olay Aslında bundan ibarettir. Nereden Biliyorum Onuda Söyleyeyim, 3 ISS'de Yöneticilik Yaptığım İçin Süreç Bilgim Mevcut. Bu Konularda Arayan Müşteriler'de oluyordu, BTK'a şikayet edenlerde oluyordu ancak sonuç aynı. Sözleşmede'de yer alır; eğer taşınılan yeni bölgede mevcutta kullanılan hizmet yoksa alternatif hizmet verilmesi gerekmektedir, eğer hizmet verilemez şebeke yok denir ise, hizmet ya duraksatılır, ya farklı birine devir önerilir bu ikisinide kabul etmez iseniz bu bölgeye hiç bir şekilde internet hizmeti veremiyorsunuz cayma bedelsiz iptal istiyorum dediğinizde mecbur iptal ederler. kısa lafın özü müşteri hizmetlerinin belirttiği nitelik durumu doğrudur. size aynı hizmeti farklı altyapıdan yoksa fiilen farklı altyapıdan hizmet verme zorunlulukları var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlueMaster34 -- 2 Nisan 2016; 18:22:27 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.