Şimdi Ara

Taahhüt Alıyor İndirim Yapmıyorlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
2.125
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kurulduğundan beri Avea abonesiyim. Geçen yıl Ocak ayında hattımı taşımak üzereyken Avea müşteri hizmetleri tarafından arandım ve bana indirimli tarife ile 1000 dakika kamu her yöne tarifesi önerildi ve bende kabul ettim. Kabul ettikten bir süre sonra hattıma %50 indirim tanımlandığı mesajı aldım 1 ay sonra hattıma indirimin yansıtılmadığını gördüm ve 500 ile tekrar görüştüm. Sorun giderildi.

    Nisan ayında aylık 4 TL karşılığı telefon aldım ve 24 ay taahhüt verdim. Taahhüdümün üzerinden 5 ay geçtikten sonra telefonuma %50 indirimimin %25'e düşürüldüğü mesajı aldım 500'ü aradım ve %50 indirimimin iptal olduğu ve %25 olacağı söylendi. Sebebini sorduğumda ise indirimi azaltmanın kendi talebimin olup olmadığını sordu, bende hayır deyince yanlışlıkla telefonumu kurcalarken mesaj atmış olabileceğim ve sonucunda da indirimin %50 den %25 e düşebileceği gibi ilginç cümleler kuruldu.
    Ardından bana döneceklerini belirttiler. 2 gün sonra sorunumun çözüldüğü ve indirimimin tekrar %50 olduğuna dair bir mesaj aldım. Her şey düzeldi derken 2 gün sonra tekrar indirimimin %25'e düşürüldüğü mesajı geldi. Ben artık bıktığım için tekrar arama bile yapmadım. Daha sonra online işlemler bölümünden faturamın 173 TL olduğunu görünce şok yaşadım.

    Sebebini sorduğumda ise taahhüdümü bozduğumu ve cezai bedel yansıtıldığı yanıtını aldım. Tüm yaşadıklarımı tekrar baştan anlattıktan sonra ertesi gün aradılar ve indirimi tekrar tanımladık dediler. 173 tl lik faturanın 112 tl nı iade edip kalan rakamın her ay gelen 30 tl faturamın +30 tl sinin internet kullanımı data kullanımı diye fazladan 30 tl olarak ödettiler Yapacak bir şeyim olmadığı için içimden söverek parayı ödedim

    Çözüldü denilen sorun 1 ay sonra faturamın tekrar 51 tl gelmesi ile çözülmediğini anladım Tekrar aradım Bana indirimin 26 eylülde tanımlandığı fatura kesiminin 22 si olduğu 4 gün için 1 ay fazladan indirimsiz fatura çıkarılması gerektiğini söylediler Ben sorunun kendilerinden kaynaklandığını bunu kabul ettiğinizi söylesemde değişen bir şey olmadı ve o ayda faturayı ödedim

    3. ay yine 50 tl gelen fatura ile karşılaştım ve tekrar aradım İndirimimin %50 olduğu fakat faturaya 3 aydır neden %20 yansıtıldığını anlamadıklarını ve araştırıp döneceklerini belirttiler Tekrar dönüş yaptılar Yapılan hatanın düzeltildiğini ücret iadesi yapılacağını indirim tutarının ise %50 değil %20 olacağını söylediler İndirim oranı %50 değilse sorunun nasıl çözüldüğünü neden iade yapıldığını sordum İstersem yeniden şikayet dosyası açacaklarını ve sonucun bana bildireleceğini belirttiler

    Olay kısacası şu arkadaşlar Hattımı taşıyacağım deyince bana 45 tl lik tarifeyi 30 tl ye kullandıracaklarını söyleyen dolandırıcı avea firması birkaç ay indirimli kullandırdıktan ve 4 tl taksitle cihaz alma hatası gösterip 24 ay taahhüt verdikten sonra kendi kendine taahüüt bozdu indirim oranını düşürdü kendisi durumu çözdüğünü belirtti ama 45 tl lik tarifeyi 30 tl ye sunacağını söyleyip son 3 aydır 50 tl fatura yolluyor

    Ne olur siz siz olun uzun zamanlı taahhütler verip elinizi kolunuz kaptırmayın Bırakın taksitle telefonu bedava verip üzerine size para teklif etse kabul etmeyin Ben yandım siz yanmayın







  • Ayrıca ne kadar cezai bedel ödeyim kurtulabileceğimi soruyorum kesinlikle cevap vermiyorlar Ben 200-300 tl ye razıyım ama telefon kampanyası haricinde kendi kendilerine %50 indirimin %20 ye düşürülmesine bile yine kendi kendilerine 173 tl fatura yolladıkları için çok yüksek fatura çıkarmalarından korkuyorum Eşimin kullandığı hatta avea Onun taahhütü şubat ayında bitiyor İlk işim şubat ayında avea hattımı başka operatöre taşımak olacak Daha sonra babamın ve annemin hatıını taşıyacağım Forumda avea yetkilisi varsa lütfen bana kaç tl cezai bedel ile kendilerinden kurtulabileceğimi belirtsin Fazladan para ödeyim saniye geçmeden taşıyacağım hattımı
  • Arkadaşım neden BTK veya tüketici hakem heyetine başvurmuyorsun?
  • arkadaşım şikayetiniwww.sikayetvar.com vehttp://twitter.com/aveadestek 'e yaz,muhtemelen çözülür.
  • Zaten sıkıntılı olduğum noktalarda bunlar Avea ı sikayetvar.com ve sikayetim.com a yazdım Her iki sitede de sorunlarım yayınlanır yayınlanmaz müşteri memnuniyeti çerçevesinde anında arama yaptılar Adı geçen sitelere sorunların çözüldüğünü belirttiler ama gelen faturalar değişmedi Arayan kişilere sorunlar çözüldü diyorsunuz fakat değişen birşey yok diye söylediğimde bu sefer çözülecek merak etmeyin yanıtı alıyorum ama gelen faturalar hep yüksek ve indirim oranı taahhüt ettükleri gibi değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozay06

    Kurulduğundan beri Avea abonesiyim. Geçen yıl Ocak ayında hattımı taşımak üzereyken Avea müşteri hizmetleri tarafından arandım ve bana indirimli tarife ile 1000 dakika kamu her yöne tarifesi önerildi ve bende kabul ettim. Kabul ettikten bir süre sonra hattıma %50 indirim tanımlandığı mesajı aldım 1 ay sonra hattıma indirimin yansıtılmadığını gördüm ve 500 ile tekrar görüştüm. Sorun giderildi.

    Nisan ayında aylık 4 TL karşılığı telefon aldım ve 24 ay taahhüt verdim. Taahhüdümün üzerinden 5 ay geçtikten sonra telefonuma %50 indirimimin %25'e düşürüldüğü mesajı aldım 500'ü aradım ve %50 indirimimin iptal olduğu ve %25 olacağı söylendi. Sebebini sorduğumda ise indirimi azaltmanın kendi talebimin olup olmadığını sordu, bende hayır deyince yanlışlıkla telefonumu kurcalarken mesaj atmış olabileceğim ve sonucunda da indirimin %50 den %25 e düşebileceği gibi ilginç cümleler kuruldu.
    Ardından bana döneceklerini belirttiler. 2 gün sonra sorunumun çözüldüğü ve indirimimin tekrar %50 olduğuna dair bir mesaj aldım. Her şey düzeldi derken 2 gün sonra tekrar indirimimin %25'e düşürüldüğü mesajı geldi. Ben artık bıktığım için tekrar arama bile yapmadım. Daha sonra online işlemler bölümünden faturamın 173 TL olduğunu görünce şok yaşadım.

    Sebebini sorduğumda ise taahhüdümü bozduğumu ve cezai bedel yansıtıldığı yanıtını aldım. Tüm yaşadıklarımı tekrar baştan anlattıktan sonra ertesi gün aradılar ve indirimi tekrar tanımladık dediler. 173 tl lik faturanın 112 tl nı iade edip kalan rakamın her ay gelen 30 tl faturamın +30 tl sinin internet kullanımı data kullanımı diye fazladan 30 tl olarak ödettiler Yapacak bir şeyim olmadığı için içimden söverek parayı ödedim

    Çözüldü denilen sorun 1 ay sonra faturamın tekrar 51 tl gelmesi ile çözülmediğini anladım Tekrar aradım Bana indirimin 26 eylülde tanımlandığı fatura kesiminin 22 si olduğu 4 gün için 1 ay fazladan indirimsiz fatura çıkarılması gerektiğini söylediler Ben sorunun kendilerinden kaynaklandığını bunu kabul ettiğinizi söylesemde değişen bir şey olmadı ve o ayda faturayı ödedim

    3. ay yine 50 tl gelen fatura ile karşılaştım ve tekrar aradım İndirimimin %50 olduğu fakat faturaya 3 aydır neden %20 yansıtıldığını anlamadıklarını ve araştırıp döneceklerini belirttiler Tekrar dönüş yaptılar Yapılan hatanın düzeltildiğini ücret iadesi yapılacağını indirim tutarının ise %50 değil %20 olacağını söylediler İndirim oranı %50 değilse sorunun nasıl çözüldüğünü neden iade yapıldığını sordum İstersem yeniden şikayet dosyası açacaklarını ve sonucun bana bildireleceğini belirttiler

    Olay kısacası şu arkadaşlar Hattımı taşıyacağım deyince bana 45 tl lik tarifeyi 30 tl ye kullandıracaklarını söyleyen dolandırıcı avea firması birkaç ay indirimli kullandırdıktan ve 4 tl taksitle cihaz alma hatası gösterip 24 ay taahhüt verdikten sonra kendi kendine taahüüt bozdu indirim oranını düşürdü kendisi durumu çözdüğünü belirtti ama 45 tl lik tarifeyi 30 tl ye sunacağını söyleyip son 3 aydır 50 tl fatura yolluyor

    Ne olur siz siz olun uzun zamanlı taahhütler verip elinizi kolunuz kaptırmayın Bırakın taksitle telefonu bedava verip üzerine size para teklif etse kabul etmeyin Ben yandım siz yanmayın

    Merhaba, talebiniz ile ilgili sizinle görüşebilmemiz için numaranızı mesaj olarak iletmenizi rica ederiz.




  • Telefon numaramı göndermemin ardından avea tarafından arandım İnceleme yapacaklarını gerekli birimlerce tekrar aranacağımı söylediler Sorunun benim anlattığım gibi olduğunu fakat faturanın neden sürekli yüksek geldiğini araştıracaklarını söylediler Son 4 ay içerisinde onlarca kez yaptığımız konuşmaların aynı durumlar tekrar yaşandı İlk mesajımdaki gibi taahütün bozulup tekrar yenilendiği 26 eylül tarihi 04 aralık olarak değiştirilmiş İnşallah tarih değişti diye daha önce olduğu gibi taahhüt cayma bedeli eklemezler

    Ayın 22 sinde fatura kesilecek ve 1 hafta içerisinde yeni faturayı göreceğim Bırakın indirim yapmayı yeni tanımlamadan dolayı yine cezai bedel yansıtıp yine onlarca görüşme yapacağım gibi düşünüyorum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Vodafone ve Turkcell bu tarz hatalar yapmazlar
  • her operatörde olur bu tür şeyler. Fakat adına kalite dersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozay06

    Kurulduğundan beri Avea abonesiyim. Geçen yıl Ocak ayında hattımı taşımak üzereyken Avea müşteri hizmetleri tarafından arandım ve bana indirimli tarife ile 1000 dakika kamu her yöne tarifesi önerildi ve bende kabul ettim. Kabul ettikten bir süre sonra hattıma %50 indirim tanımlandığı mesajı aldım 1 ay sonra hattıma indirimin yansıtılmadığını gördüm ve 500 ile tekrar görüştüm. Sorun giderildi.

    Nisan ayında aylık 4 TL karşılığı telefon aldım ve 24 ay taahhüt verdim. Taahhüdümün üzerinden 5 ay geçtikten sonra telefonuma %50 indirimimin %25'e düşürüldüğü mesajı aldım 500'ü aradım ve %50 indirimimin iptal olduğu ve %25 olacağı söylendi. Sebebini sorduğumda ise indirimi azaltmanın kendi talebimin olup olmadığını sordu, bende hayır deyince yanlışlıkla telefonumu kurcalarken mesaj atmış olabileceğim ve sonucunda da indirimin %50 den %25 e düşebileceği gibi ilginç cümleler kuruldu.
    Ardından bana döneceklerini belirttiler. 2 gün sonra sorunumun çözüldüğü ve indirimimin tekrar %50 olduğuna dair bir mesaj aldım. Her şey düzeldi derken 2 gün sonra tekrar indirimimin %25'e düşürüldüğü mesajı geldi. Ben artık bıktığım için tekrar arama bile yapmadım. Daha sonra online işlemler bölümünden faturamın 173 TL olduğunu görünce şok yaşadım.

    Sebebini sorduğumda ise taahhüdümü bozduğumu ve cezai bedel yansıtıldığı yanıtını aldım. Tüm yaşadıklarımı tekrar baştan anlattıktan sonra ertesi gün aradılar ve indirimi tekrar tanımladık dediler. 173 tl lik faturanın 112 tl nı iade edip kalan rakamın her ay gelen 30 tl faturamın +30 tl sinin internet kullanımı data kullanımı diye fazladan 30 tl olarak ödettiler Yapacak bir şeyim olmadığı için içimden söverek parayı ödedim

    Çözüldü denilen sorun 1 ay sonra faturamın tekrar 51 tl gelmesi ile çözülmediğini anladım Tekrar aradım Bana indirimin 26 eylülde tanımlandığı fatura kesiminin 22 si olduğu 4 gün için 1 ay fazladan indirimsiz fatura çıkarılması gerektiğini söylediler Ben sorunun kendilerinden kaynaklandığını bunu kabul ettiğinizi söylesemde değişen bir şey olmadı ve o ayda faturayı ödedim

    3. ay yine 50 tl gelen fatura ile karşılaştım ve tekrar aradım İndirimimin %50 olduğu fakat faturaya 3 aydır neden %20 yansıtıldığını anlamadıklarını ve araştırıp döneceklerini belirttiler Tekrar dönüş yaptılar Yapılan hatanın düzeltildiğini ücret iadesi yapılacağını indirim tutarının ise %50 değil %20 olacağını söylediler İndirim oranı %50 değilse sorunun nasıl çözüldüğünü neden iade yapıldığını sordum İstersem yeniden şikayet dosyası açacaklarını ve sonucun bana bildireleceğini belirttiler

    Olay kısacası şu arkadaşlar Hattımı taşıyacağım deyince bana 45 tl lik tarifeyi 30 tl ye kullandıracaklarını söyleyen dolandırıcı avea firması birkaç ay indirimli kullandırdıktan ve 4 tl taksitle cihaz alma hatası gösterip 24 ay taahhüt verdikten sonra kendi kendine taahüüt bozdu indirim oranını düşürdü kendisi durumu çözdüğünü belirtti ama 45 tl lik tarifeyi 30 tl ye sunacağını söyleyip son 3 aydır 50 tl fatura yolluyor

    Ne olur siz siz olun uzun zamanlı taahhütler verip elinizi kolunuz kaptırmayın Bırakın taksitle telefonu bedava verip üzerine size para teklif etse kabul etmeyin Ben yandım siz yanmayın


    Konu hakkında sizinle iletişeme geçebilmemiz için cep telefonu numaranızı direk mesaj yoluyla iletmenizi rica ederiz.Teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oğulcan D.

    Vodafone ve Turkcell bu tarz hatalar yapmazlar

    yaparlar ama avea kadar yapmazlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Oğulcan D.

    Vodafone ve Turkcell bu tarz hatalar yapmazlar

    yaparlar ama avea kadar yapmazlar

    Ben pek rastlamadım :)
  • Avea Destek

    Size telefonumu daha nce ilettim ve hemen ardından önceki mesajımda da belirttiğim gibi benimle iletişime geçildi ve sorunun çözüldüğü iletildi Önümüzdeki faturada sıkıntı yoksa problem şu an için çözüldü İnşallah bir daha ne ben uğraşırım ne de sizi meşgul ederim

    İyi çalışmalar
  • Bugün faturam çıkmış yine değişen bir şey yok Faturam yine 50,5 tl gelmiş 20 gün önceki itirazımdan dolayı fazla alınan ücret faturamdan düşüldü Bu konuda yetkililere teşekkür ederim Fakat aylardır her faturam aynı şekilde çıkıyor Telefonda bana söylenen indirim oranı ile faturamda gelen indirim oranı aynı değil Bir üst mesajımda da belirttiğim gibi ben aramaktan onlarda beni dinleyip uğraşıp sorunu çözmekten bıktılar fakat ne yazıkki değişen bir şey yok En son 3 gün önce faturamın kesileceği gün müşteri hizmetlerini aradım ve indirim oranını teyit etmiştim ama sonuç yine aynı
  • Bende korkmaya basladim bakalim benim ne kadar gelecek. Ilk kez avea kullaniyorum:(
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.