Lg G4ün bootloop sorunu nedeniyle garantiye gönderdim. 20 iş günü içerisinde tamir edilemedi. Para iadesi istememe rağmen bugün swap cihazla değişimi olacağını söylediler. Swap cihaz sıfır mıdır? Yoksa tamir görmüş başka bir cihazı mı yolluyorlar (refurbished diye geçiyor bu ürünler ama...) ? Gönderilen ürünün sıfır olduğu nasıl anlaşılabilir? Değişim kabul etmeyip para iadesi istesem bir sürü uğraşmak gerekecek sanırım...
hangi servis yaptı.lg türkiyemi yoksa ithalat gantisi mi? benim 20 iş günü doldu haftaa hakem heyetine gideceğim
quote:
Orijinalden alıntı: peyzaaj
hangi servis yaptı.lg türkiyemi yoksa ithalat gantisi mi? benim 20 iş günü doldu haftaa hakem heyetine gideceğim
Gençpa garantiliydi. Pazartesiye kadar göndermezlerse hakem heyetine başvuracağım ben de. Aslında gçeen başvurmaya gittim. Oturduğum yerin kaymakamlığına gitmen gerekiyor dediler.