Şimdi Ara

Suzuki Swift 4x2 Turbo-modifiye ??? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
2.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • teşekkürler hocam son bı soru sorayım konuyu kapatalım aklımda soru ısaretı kalmasın benım ıstedıgım ozellıklere gore 206 düşünmem bakmam yanlış olur değilmi 206 karşılamaz istediklerimi ?
    _____________________________
  • Karsilamaz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • tesekkurler hocamm cok yardımcı oldun sagoll yardım ıcın
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci


    quote:

    Orijinalden alıntı: e_cool

    Hocam bence hiç kafa yorma,,git Daihatsu YRV Turbo al kafan rahat etsin.
    Hem vergi avantajın var (1.3 motor)
    Hem Turbolu
    Hemde 130HP.

    Hem de Blow off'ta gayet güzel ses veriyor..

    Tek kusuru biraz tipsiz bir araç..

    3 vites olmasi cok sikinti yrv nin

    İyide ben turbodizel ile ilgili birsey yazmadimki turbosuz araca chip uygulamasi para kaybindan baska birsey degil

    cok pardon sarapci düzeltelim sonra konuşalım

    atmosferik motora chip para kaybı demeyelim. Beklenti düşük ise.normal çünkü %9-%10 güç için bile hp/tl bazında oldukça makul

    demek istemiştim, nasıl bi kafayla yazmışsam artık.

    şimdi %10 olduğunu varsayarsak tek bir uygulama ile %10 almak mantıklı bence. çünkü egzantrik, hava filtresi,kat iptali gibi şeyler yapsak anca chipi geçer gibime geliyor. ama fiyat olarak chipi fazlası ile geçer gibime de geliyor. Yani alınacak beygir başına düşen TL'de chip hala o kadar para kaybı değil gibi geliyor.

    Ha dersen ki atmosferik araca bu dediklerini yapmanın tamamı para kaybı, o zaman durum değişir. Yüklemeye girer iş ki onun hesabı apayrı zaten ona bişi diyemem. (ve beklentidir yani. Az daha iyi gitsin diyen adam için chip iş görür gibime geliyor hala.. )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Johnnn -- 11 Ağustos 2012; 5:23:37 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci


    quote:

    Orijinalden alıntı: e_cool

    Hocam bence hiç kafa yorma,,git Daihatsu YRV Turbo al kafan rahat etsin.
    Hem vergi avantajın var (1.3 motor)
    Hem Turbolu
    Hemde 130HP.

    Hem de Blow off'ta gayet güzel ses veriyor..

    Tek kusuru biraz tipsiz bir araç..

    3 vites olmasi cok sikinti yrv nin

    İyide ben turbodizel ile ilgili birsey yazmadimki turbosuz araca chip uygulamasi para kaybindan baska birsey degil

    cok pardon sarapci düzeltelim sonra konuşalım

    atmosferik motora chip para kaybı demeyelim. Beklenti düşük ise.normal çünkü %9-%10 güç için bile hp/tl bazında oldukça makul

    demek istemiştim, nasıl bi kafayla yazmışsam artık.

    şimdi %10 olduğunu varsayarsak tek bir uygulama ile %10 almak mantıklı bence. çünkü egzantrik, hava filtresi,kat iptali gibi şeyler yapsak anca chipi geçer gibime geliyor. ama fiyat olarak chipi fazlası ile geçer gibime de geliyor. Yani alınacak beygir başına düşen TL'de chip hala o kadar para kaybı değil gibi geliyor.

    Ha dersen ki atmosferik araca bu dediklerini yapmanın tamamı para kaybı, o zaman durum değişir. Yüklemeye girer iş ki onun hesabı apayrı zaten ona bişi diyemem. (ve beklentidir yani. Az daha iyi gitsin diyen adam için chip iş görür gibime geliyor hala.. )

    bu chip işlerinden anlıyosun galiba birşey soracagım

    yani diyelimki bu c2 vts veya swift 2 side benzinli turbosuzmuş bunlara chıp takıldıgı zaman yınede verım almak mumkunmu 10 hp bıle ıyı bence ? ne kadar alınır mesela alınırsa bıle
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: VIPERBOLD

    sarapcı : C2 vts de turbo varmı bu ıstedıgım chıp-blow off- vs gibi özellikleri ekleyebilirmiyim işe yararmı araba kac bg gucunde yakıtı hakkında bılgınız varmı güzel araç inceleyeceğim

    Grande punto tıp olarak hosuma gıtmıyo ama yakından ıncelemedım hıc yoksa ekonomı 2. el olsun o yonlerden cok ıyı araba


    golf gtı hocam eskı arac almayı dusunmuyorum ozellık olarak ıyı ama

    Hem turbo olsun hem benzinli olsun hem yeni.olsun dedik mi 30.000den başlarız

    Sarapci demissiniz ama ben cvpliim C2de turbo yok. 1.6 motor 125 beygir. Citroen saxonun devamı gibi düşünulebilinir. Yani c2 ile cuf-cuf yapamazsınız.. Dediğiniz fiyat aralığında da eski.olmayan hiç.bir araç gelmiyor aklıma benzinli turbo olarak.

    edit: beygir gücünün yanlış yazımı

    Bi yanlışlık olmasın ben C2 VTR 125 C2 VTS 155 beygir diye biliyorum
    _____________________________




  • yeni çıkarttıkları kasalarında 155 kullandılarsa dogrudur 2006 da ılk 125 vts cıktı dıye bılıyorum ben vtr de 110 diye
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VIPERBOLD

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci


    quote:

    Orijinalden alıntı: e_cool

    Hocam bence hiç kafa yorma,,git Daihatsu YRV Turbo al kafan rahat etsin.
    Hem vergi avantajın var (1.3 motor)
    Hem Turbolu
    Hemde 130HP.

    Hem de Blow off'ta gayet güzel ses veriyor..

    Tek kusuru biraz tipsiz bir araç..

    3 vites olmasi cok sikinti yrv nin

    İyide ben turbodizel ile ilgili birsey yazmadimki turbosuz araca chip uygulamasi para kaybindan baska birsey degil

    cok pardon sarapci düzeltelim sonra konuşalım

    atmosferik motora chip para kaybı demeyelim. Beklenti düşük ise.normal çünkü %9-%10 güç için bile hp/tl bazında oldukça makul

    demek istemiştim, nasıl bi kafayla yazmışsam artık.

    şimdi %10 olduğunu varsayarsak tek bir uygulama ile %10 almak mantıklı bence. çünkü egzantrik, hava filtresi,kat iptali gibi şeyler yapsak anca chipi geçer gibime geliyor. ama fiyat olarak chipi fazlası ile geçer gibime de geliyor. Yani alınacak beygir başına düşen TL'de chip hala o kadar para kaybı değil gibi geliyor.

    Ha dersen ki atmosferik araca bu dediklerini yapmanın tamamı para kaybı, o zaman durum değişir. Yüklemeye girer iş ki onun hesabı apayrı zaten ona bişi diyemem. (ve beklentidir yani. Az daha iyi gitsin diyen adam için chip iş görür gibime geliyor hala.. )

    bu chip işlerinden anlıyosun galiba birşey soracagım

    yani diyelimki bu c2 vts veya swift 2 side benzinli turbosuzmuş bunlara chıp takıldıgı zaman yınede verım almak mumkunmu 10 hp bıle ıyı bence ? ne kadar alınır mesela alınırsa bıle

    şöyle söyliim, hava filtresi egzost ve chip ile %10 civarında bir güç alsanız (ama her araçta alırsınız diye de bir kaide de yok aracına göre değişir. ) ama her iki araçta da aldığınızı varsayalım. 92 beygirlik araç 101 beygire 120lik olan ise 132 beygire çıkar. ama bunu da öyle ahım şahım hisseder misiniz? bence hayır. yani şöyle olur, 3. viteste iken 2. viteste imiş gibi ve gaz biraz daha ayağınıza dolu dolu gelir.. bunun dışında problem de yaşatabilir. Özellikle de alacağınız aracın diyelim ki enjeksiyonlarında sorun var ama bu sorun 10.000 km arızaya dönüşecek chip ile 2000 kmde arıza haline geçer. sağlam parçaları da bozar demiyorum ama dikkat edin. Var olan sorunların ortaya çıkmasını çabuklaştırır. Yani avantajları ve dezavantajları olan bir iş o yüzden iyi düşünüp karar verilmeli derim.
    _____________________________




  • jhonn haklısın taktırmadan önce araştırıcagım bunları onemlı olan benım ıcın verım alabılmek
    _____________________________
  • bu c2 vts nın yakısı hakkında hıc bır bılgı bulamadım kesın ? sızın bılgınız varmı ne kadar yakıyor bu
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.