Şimdi Ara

SUZUKİ Grand Vitara Sevenler Buraya (36. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.032
Cevap
50
Favori
809.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şinorkel var ise
    diğer plastik boru bağlantıları sağlam ise
    bazı su geçişleri daha yüksek
    seviyede olabilir.



     SUZUKİ Grand Vitara Sevenler Buraya
  • Arazi Tiplerine göre En iyi vites seçimi ne olmalıdır.?
  • kemaltrk'nın arazi dersleri 1
    benim deneyimlerime göre cevap veriyorum
    Kayalık zeminde 4HL
    1. vites
    firene mümkün olduğınca basmıyoruz
    özellikle kayalık bir yamaçtan inerken

    off road'da otomatik kullananlar hariç tabiki
  • YUMUŞAK ZEMİNDE
    Arazi vitesi 4HL olmalı
    2. yada 3. viteste
    kullanılmalı
    tekerler dişli olursa
    daha rahat oluyor


    off road'da otomatik vites kullanan napar
    bilemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemaltrk34 -- 8 Eylül 2011; 17:11:34 >
  • BUZ VE KAR
    arazi vitesi 4HL
    2. yada 3.viteste kullanılmalı
    yine tekerler dişli tercih edilirse
    rahat oluyor.
    yoksa yukardaki RAV4'un batması gibi
    yada suzukinin zorlanması gibi bir durum olabilir
    zaten o videodaki şöförler bence
    birazda acemiler
    ya araçları tanımıyorlar
    yada karlı bir zeminde
    araç kullanma bilgisine
    sahip değiller
  • ben yazdığım bu kişisel tecrübelerim için,
    belirtmek isterim
    ben off road cluplerine falan
    kayıtlıda değilim.
    yarışlarınıda bilmem.
    ancak öyle farklı tip
    arazilerde
    suzuki grand vitara kullandımki
    sanıyorum bunlar off road
    parkurlarından da zorlu idiler
    bu farklı arazi tiplerinde
    deneyerek bir çok teknik öğrendim.
    bunlar aynı tip arazide her araç kullananın
    deneyerek öğreneceği şeyler
    sonuç:yazılan bilgiler profesyonel off road
    teknikleri değildir.temkinli kullanın
    hergününüz iyi olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemaltrk34 -- 8 Eylül 2011; 17:32:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemaltrk34

    kemaltrk'nın arazi dersleri 1
    benim deneyimlerime göre cevap veriyorum
    Kayalık zeminde 4HL
    1. vites
    firene mümkün olduğınca basmıyoruz
    özellikle kayalık bir yamaçtan inerken

    off road'da otomatik kullananlar hariç tabiki





    Otomatik kullananlar da "L"de iniş yapabilir.
  • Hocam sevmeyi bırak kullanıcısıyız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talkie77


    quote:

    Orijinalden alıntı: kemaltrk34

    kemaltrk'nın arazi dersleri 1
    benim deneyimlerime göre cevap veriyorum
    Kayalık zeminde 4HL
    1. vites
    firene mümkün olduğınca basmıyoruz
    özellikle kayalık bir yamaçtan inerken

    off road'da otomatik kullananlar hariç tabiki





    Otomatik kullananlar da "L"de iniş yapabilir.


    yanlış anlasılmasın isterim.
    otomatik vites off road'u
    amatörce,
    keyif için yapanlar
    kullandığında bir şey demiyorum
    benim tepkim arazide otomatik vites
    kullanarak off road yarışı yapanlar.
    bunu bir türlü anlayamıyorum
    yoksa otmatik şanzıman özellikle
    şehir içinde sürücüye
    çook konfor sağlıyor .
    iyi ve ileri bir teknoloji
    yanlız yarışlarda olmuyor.
    F1'de neden
    otomatik yok.
    çümkü,
    aracın gücünü kotrol etmekte
    şöförlüğün önemli bir özeliği
    ve bu özellikler
    iki şöförün iyi mi
    kötü mü
    olduğunu ayırt ediyor.
    kim zamanında gücü kullanıyor ise
    iyi şöför diyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemaltrk34 -- 8 Eylül 2011; 19:30:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KinGoRkeM35

    Hocam sevmeyi bırak kullanıcısıyız


    neyi kullanıyorsunuz
    ATV mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemaltrk34 -- 8 Eylül 2011; 19:36:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemaltrk34


    quote:

    Orijinalden alıntı: KinGoRkeM35

    Hocam sevmeyi bırak kullanıcısıyız


    neyi kullanıyorsunuz
    ATV mi?


    3 kapılı hocam.
  • arzide sıklık ile araç kullanıyorsak zorunlu
    yada kısmı olarak araziye keyif için
    cıksak bile,
    kullandığız aracı
    1-Yüksekliğini-yerdende yükseklşğini
    2-ağırlığını,
    3-genişliğini
    4-uzunluğu
    5-aracın yaklaşma ve ayrılma açısının ne olduğunu
    6- rampa açısı ve yerden yüksekliği
    7- maksimum su geçiş seviyelerini
    ve aracın gücünü
    Bilmek Zorundayız.
    Eğer bu ve benzeri bilgilerden
    yoksun arazide araç kulllanırsak
    sorun yakamızı bırakmaz
    aracın neresinden nerede sorun cıkacağını öm gören
    en iyi Şöfördür
  • Arazide Engeller nasıl aşılır ?

    - sürücü engeli ;
    araçtan inerek incelemeli ve
    zemin hakkında yürüyerek bilgi almalıdır
    - Yaklaşımı hesaplamalı
    - - Çapraz şekilde
    en az üç tekerleğin her zaman
    yerle temas etmesine dikkat edilmeli

    gününüz iyi olsun
  • suzuki grand Vitarayla
    Arazide En iyi şanzıman seçimi; neydi?(4HL Lock)

    Kayalık zemin.-------------- 1. vites.

    Yumuşak bir zemin.----------2. veya 3. vites.

    Buz ve kar.------------------- Koşulları için mümkün olan en yüksek vitesi

    iyi günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemaltrk34 -- 9 Eylül 2011; 9:55:00 >
  • suzuki grand Vitarayla
    Arazide En iyi şanzıman seçimi; neydi?(4HL Lock)

    Yamaçda Tırmanmanırken --------------- 1.vites en yüksek tork
    vites değiştirmezseniz güvenli olur

    çamurda vites ne olmalı?


    iyi günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemaltrk34 -- 9 Eylül 2011; 10:11:23 >
  • suzuki grand Vitarayla
    Arazide En iyi şanzıman seçimi; neydi?(4HL Lock


    Çamurda-----------------------2. vites.

    kumda -------------------------3. vites yada 4. vitesi deneyebilirsiniz

    iyi günler
  • Arazide dolaşmaya cıkmadan önce
    arazi işini ciddiye almalıyız
    ve buna göre hazırlanmalıyız

    Herhangi bir off-road için, yanımızda bulunması gerekli şeyler?
    1----------------------------Çekme halatı
    2--------------------------- Kürek(katlanabilir küçük bişeyde olur)
    3-------------------------- -cep telefonu-yada 2 telsiz
    4----------------------------iklime uygun giysi
    5---------------------------- Doğru ayakkabı
    6---------------------------- GPS
    7 -----------------------------yada konum belirleyecek harita-pusula
    8---------------------------- Gıda ve su
    9---------------------------- belki fazlaca yakıt
    gibi şeyleri araziye cıkmadan listesini hazırlamalı vede çek etmeliyiz
    iyigünler
  • Suzuki Grand vitarayı
    gevşek veya ıslak yüzeyli arazilerde kulanırken
    bu tip zeminlerin
    kavrama düzeyinin az olduğunu aklınızdan
    cıkarmayın.
    bu tip zeminlerdeki
    sürüşlerde büyük bir dikkatl harcanmalıdır.
    burada cimriliğe gerek yok dkkati bol bol harcayın
    iyi günler
  • Suzuki Grand Vitara ile
    arazide bazı engelleri aşmakta
    bazen bütün arazi araçlarında
    olduğu gibi
    başarısız olabilirsiniz
    tabiiki bunun sayısı Suzukilerde daha az
    ancak her zaman bazı engeller karşısında
    yenilgiyi kabul etmeye hazırlıklı olmamız gerekiyor.
    bu aşamada inatcı olursak arazi sizi affetmez,
    başınıza dert alırsınız
    geçemediğimiz engellerde,
    bazen Geri çekilin
    vede tekrar deneyin
    ya da alternatif bir yol araştırmalıyız.

    suzuki arazide güçlü olandır

    iyi günler
  • suzki grand vitaralarda
    Zor arazi tiplerinde
    vites değişimleri yapmaktan
    kaçınmalıyız

    her gününüz iyi olsun
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.