< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Referanslar
**R10: PhoenixTR ** WMARACI: YUSUF ** DH: YETISEN |

1 Mobil
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Referanslar
**R10: PhoenixTR ** WMARACI: YUSUF ** DH: YETISEN |
|
Uzak dur. Fiyat aşırı şişik. O paranın motoru değil. Ha illa tipini sevdim diyorsan git TVS ntorq al. Aynı banttan iniyor ikisi. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
İmza metni...
|
|
tesekkur ederım hocam |
|
_____________________________
Referanslar
**R10: PhoenixTR ** WMARACI: YUSUF ** DH: YETISEN |
|
125 cc sınıfında. Şuan alınabilecek en mantıklı motorlar, TVS jüpiter 125 65 bin TL, TVS ntorq 125 67 bin TL, Honda Activa 125 93 bin TL. Diğer markalar şuan için pahalı. Çin mallarına hiç bakma. Bireysel kullanıcı isen jüpiter 125 al geç. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
İmza metni...
|
|
Hero Dash 125 modeline bak ibs fren mevcut. Yeni Heromotor Dash 125 | Heromotor.com.tr https://www.heromotor.com.tr/dash-125/< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AirJET -- 9 Aralık 2023; 21:24:35 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Referanslar
**R10: PhoenixTR ** WMARACI: YUSUF ** DH: YETISEN |
|
Pcx daha güçlü ve daha büyük, kullanılan malzemeler daha kaliteli. Aynı şekilde yakıtı bir tık daha iyi aktivaya göre. Aktiva kuryeler için çıkarılmış bir motor. 125 cc sınıfında iki kişi her motora binilir. Senin beklentin 90-100 gitmek, rampaları 60-70 ile çıkmaksa bu motorlarla zor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
İmza metni...
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Referanslar
**R10: PhoenixTR ** WMARACI: YUSUF ** DH: YETISEN |
|
hocam köyde kullanılacaksa arkadaşın dediği gibi hint malı bir şeyler yeterli olur,suzuki tabi ki daha kaliteli gelecektir fakat en ufak bi kaporta hasarında bile yüksek maliyetler canınızı sıkabilir,bence o kadar yüksek bütçelere çıkmaya gerek yok |
_____________________________
![]() Tofaş Doğan SLX Intel 4460/Sapphire R9 380X/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81M Pro-Vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech G300/Logitech G103/Logitech F310/Sony Xperia X
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
i3 10100f - Msi B560m Tomahawk Wi-fi
Corsair Vengeance Rgb pro Sl 2x8gb Msi Gtx 1050ti Gaming - Fsp Hexa 500w - Lenovo k500 red switch - Lenovo m500 Phanteks p400a - Lg gn600-b |