Şimdi Ara

Survivor 2017 | Final

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir Kullanıcı, 4 Masaüstü Kullanıcı
96.693
Cevap
93
Favori
2.846.373
Tıklama

Survivor 2017 | Final


(En Son Oy Tarihi: 17.11.2018)
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1204 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 2018



    aynen bende gördüm
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    466 Mesaj
    + Bu hafta adaya veda eden isim Sabriye..Evet Sabriye seni dinliyoruz



    - Kes lan.Kafani kirarim senin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

  • Yarbay
    2449 Mesaj
    Acun'un İlhan ve Serhat'ı yalaması bir tek beni mi rahatsız ediyor?
    _____________________________

    ✦ Just one word. Yes or no. ✦
    ▬ Lorne Malvo ▬
  • Yüzbaşı
    314 Mesaj
    Bu haftalık performans ödülünü Erdinin kazanma şansı kaç arkadaşlar.?
    _____________________________
  • Binbaşı
    1557 Mesaj

    Int cok fazla geride degilmi ya :S



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    2018 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    407 Mesaj

    Ek olarak yiyecek yoktu yani..ohh daha iyi..
    Msj nedir yaa..
    Ben o odul icin kalori harcamazdim..orda olsam..



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Ginga Bishounen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1468 Mesaj
    Acun reyting için halkın gözünden düşen İlhani tuttu.

    Ama DH yemez!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    407 Mesaj

    1saat var nerdeyse



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    KOEMAN32 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3638 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: berk dogan

    Bu haftalık performans ödülünü Erdinin kazanma şansı kaç arkadaşlar.?

    Karşısına, Müge, Fatmagul Faki ayarında biri gelirse görürüz.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_79311947/f_//tm.htm
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: LorneMalvo

    Acun'un İlhan ve Serhat'ı yalaması bir tek beni mi rahatsız ediyor?

    Hocam geçen sene de Atakan ve Serkay'ı yalıyordu. Finale onlar kaldı. Zaten iyi insanların survivorda kazandığını göremiyorum artık son senelerde. Nerde barzo, egoist, kötü kalpli adam... Onlar final oynayıp şampiyon oluyor.
    |
    |
    _____________________________
  • fatihe çok üzüldüm ya olum adam çok sakin falan ilhan kim ben anlamıyom tamam oradaki herkesden daha ünlü ama kendini kabadayı zannediyor,herkes eşit o yarışmada futbolculuğuna bişey demiyorum velakin acayip kibirli bir adammış. ben fatihe üzüldüm bu nasıl adalet
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    543 Mesaj
    acun reis ilhanı haklı gibi gösterdi yanlış yaptı





    serhat akının perofrmans birinci olmasına sevindim



    denisa gider



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    BU HESABIN ACUN ILICALI VEYA TV8 İLE HERHANGİ BİR İLGİSİ YOKTUR.
    "Il peut me refuser, mais je ne me puis taire."
    http://kopekbaliginingozunden.blogspot.com.tr/
  • Yüzbaşı
    949 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: coxackie

    Acun adil davranmadı bence. Taraf oldu. Tek taraflı baktı.

    Acun hep böyle yapıyor şaşırmayın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1557 Mesaj

    Aynen. Mecbur burdan izliyorum :( :( :(



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    2018 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1665 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 2018

    Kavgayi simdi izledim..
    İlhani 10 kisi tutuyor..
    Fatihi yalniz adem..


    Yalnız bu tür kavgalarda youtube dada binlerce örneği olduğu üzere atarli ergen tavırlarıyla hareket eden tutulmaya çalışılan kişiler dayak yiyor. İlhan in karnını çekerek yürümeye çalışması vs tam atarli ergen tipleri zaten, oda biliyor acunun kendisini kolay kolay harciyamiyacagini o yuzden herkese hava gaz basıyor. Otur yerine gec ben sana demedimmi anlama kitliginmi var vs laflar söylüyor ilhan.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3118 Mesaj
    İlhan'ın ağalık taslamasından sıkıldım. Önce adamın üzerine doğru yürüyen İlhan'dı farkettiyseniz. Adam oyun kaybetmiş bir de üzerine gidiyorsun. Fatih Bey'in tek sıkıntısı hem yarışmada hem de konseyde kendini net ifade edemiyor.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1110 Mesaj
    MVP ödülünü Erdi reisin aldığı günlerde gelecek



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    209 Mesaj
    ERDİ BABA BOYNUMUZA DOLA BABAAAA
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    TEK GERÇEK ERDİ BAŞKAN'DIR. ACUN ONUN KARŞISINDA DURAMAZ.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4677 Mesaj
    ŞAHİKAYA ŞİDDET UYGULAYAN PATATES FATİHİ ADADAN EN YAKIN ZAMANDA YOLLAYACAĞIZ...

    YALNIZ DEĞİLSİN ŞAHİKA ERCÜMEN

    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
üniversite
haberler
Canlı Tv izle
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,531
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.