Şimdi Ara

Sürekli gelen imessage etkinleştirme uyarısı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
6
Favori
63.803
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Salvador_Limones kullanıcısına yanıt
    Şöyleki, 2008den beri iphone kullanırım.
    Sayısız cihaz, sim kullandım. Bu hiç olmamıştı.
    Bu cihazı da 1 yıldır kullanıyorum. Son 2 aydır böyle.
    Yukarıda da anlattım. Tamamen telekom kaynaklı.

    Siz apple'ı, değer ve para vermediği, personeli ve müşteriyi önemsemediği için 2 ayda 1 personel değiştiren dolayısıyla konuya hakim olmayan telekom call centerla karıştırıyorsun bence.
    Özetle: yine yazayım..
    Madem telekom kaynaklı değil; bu ücret iade edilir mi sence?

    Yüzlerce mobil ödeme mağduru var..
    ekrandaki ok a bastı diye.. ben de basıyorum.. e iade aldım? Sence neden?

    Eposta ile yapmayı ben de biliyorum. Ama işim gereği telefonu sıkça kullanıyorum. Şahsi e postamı başkalarına, iş mailimi apple id yapmaya niyetim yok.

    Apple toplulukda geçen, yukarıda bir arkadaşın da link verdiği deregister sitesi ile numaramı sistemden kaldırıp yeni giriş de yaptım. Ama çözüm yok.

    Dikkatinizi çekti mi bilmiyorum, farklı operatörlerle bu sıkıntıyı yaşayan yok.

    Bu sorun çözülecek.. merak etmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkans. -- 6 Aralık 2016; 20:42:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkans.

    Şöyleki, 2008den beri iphone kullanırım.
    Sayısız cihaz, sim kullandım. Bu hiç olmamıştı.
    Bu cihazı da 1 yıldır kullanıyorum. Son 2 aydır böyle.
    Yukarıda da anlattım. Tamamen telekom kaynaklı.

    Siz apple'ı, değer ve para vermediği, personeli ve müşteriyi önemsemediği için 2 ayda 1 personel değiştiren dolayısıyla konuya hakim olmayan telekom call centerla karıştırıyorsun bence.
    Özetle: yine yazayım..
    Madem telekom kaynaklı değil; bu ücret iade edilir mi sence?

    Yüzlerce mobil ödeme mağduru var..
    ekrandaki ok a bastı diye.. ben de basıyorum.. e iade aldım? Sence neden?

    Eposta ile yapmayı ben de biliyorum. Ama işim gereği telefonu sıkça kullanıyorum. Şahsi e postamı başkalarına, iş mailimi apple id yapmaya niyetim yok.

    Apple toplulukda geçen, yukarıda bir arkadaşın da link verdiği deregister sitesi ile numaramı sistemden kaldırıp yeni giriş de yaptım. Ama çözüm yok.

    Dikkatinizi çekti mi bilmiyorum, farklı operatörlerle bu sıkıntıyı yaşayan yok.

    Bu sorun çözülecek.. merak etmeyin.


    zamanında çözüm için baktığımda apple forumlarında konulara yazılmış yüzlerce mesajı atan USA EU vatandaşları da Türk telekom kullanıcısıydı sanırım Zaten DH database de tüm operatörlerden geçmişte açılmış konular var. problem imesssage servisinin kaynak tarafında çakışma olması ve yeniden düzenlenmesi gerekliliği. düzenlemeyi yaptıktan sonra başka hiçbir değişiklik yapmadan imessage ve facetime iletişimi turk telekom hat üzerinden hatta kayıtlı olarak problemsiz çalışıyor yıllardır. turkcell de şuan neden çalıştığı dahil daha detaylı anlatırdım ama en iyisini siz bildiğinizden gerek yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salvador_Limones


    quote:

    Orijinalden alıntı: serkans.

    Şöyleki, 2008den beri iphone kullanırım.
    Sayısız cihaz, sim kullandım. Bu hiç olmamıştı.
    Bu cihazı da 1 yıldır kullanıyorum. Son 2 aydır böyle.
    Yukarıda da anlattım. Tamamen telekom kaynaklı.

    Siz apple'ı, değer ve para vermediği, personeli ve müşteriyi önemsemediği için 2 ayda 1 personel değiştiren dolayısıyla konuya hakim olmayan telekom call centerla karıştırıyorsun bence.
    Özetle: yine yazayım..
    Madem telekom kaynaklı değil; bu ücret iade edilir mi sence?

    Yüzlerce mobil ödeme mağduru var..
    ekrandaki ok a bastı diye.. ben de basıyorum.. e iade aldım? Sizce neden?

    Eposta ile yapmayı ben de biliyorum. Ama işim gereği telefonu sıkça kullanıyorum. Şahsi e postamı başkalarına, iş mailimi apple id yapmaya niyetim yok.

    Apple toplulukda geçen, yukarıda bir arkadaşın da link verdiği deregister sitesi ile numaramı sistemden kaldırıp yeni giriş de yaptım. Ama çözüm yok.

    Dikkatinizi çekti mi bilmiyorum, farklı operatörlerle bu sıkıntıyı yaşayan yok.

    Bu sorun çözülecek.. merak etmeyin.


    zamanında çözüm için baktığımda apple forumlarında konulara yazılmış yüzlerce mesajı atan USA EU vatandaşları da Türk telekom kullanıcısıydı sanırım Zaten DH database de tüm operatörlerden geçmişte açılmış konular var. problem imesssage servisinin kaynak tarafında çakışma olması ve yeniden düzenlenmesi gerekliliği. düzenlemeyi yaptıktan sonra başka hiçbir değişiklik yapmadan imessage ve facetime iletişimi turk telekom hat üzerinden hatta kayıtlı olarak problemsiz çalışıyor yıllardır. turkcell de şuan neden çalıştığı dahil daha detaylı anlatırdım ama en iyisini siz bildiğinizden gerek yok

    Konu hakkında fazlaca araştırmışsınız. Ben yeniyim.
    Şunu cevaplayın lütfen, aydınlatın bizleri.

    Benim hattım eşimin cihazında da aynı sorunu yaşıyor.
    Eşimin hattı benim cihazımda sıkıntı yaşamıyor.

    Bu cihazlar sıfır alındı, 1er yıldır sorunsuz kullanılıyorken 2 ay öncesine kadar, ne değişti?
    Simler değişmedi, cihazlar değişmedi.

    Benim hep 1 cihazım oldu. Eski cihaz kayıtlarım sorun yaratsa geçen seneden beri bu sorunla uğraşırdım. Kaldıki sistemden komple sildim numaramı, yeni giriş yaptım.

    Madem sorun appleda, bana neden iade aldığımı izah edin.

    O apple toplulukta geçen amerika verizon vb. operatör problemi yaşanmış doğru, bırakmayın okumayı devam edin. Sorunun nasıl sonlandığını da öğrenin.

    Ben üslup olarak saygılı olmaya çalışırken, siz küçümsüyorsunuz..

    Buyrun, izah edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkans. -- 6 Aralık 2016; 21:27:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam bir şey sormak istiyorum. Siz Apple destek ile görüştüğünüzde telefon numaranız ile facetime ve imessage aktivasyonu başarıyla gerçekleşmiş şeklinde bir geri bildirim aldınız mı? Çünkü eğer aktivasyon gerçekleşirse telefonda da imessage kısmının altında şöyle bir uyarı çıkması lazım: "iMessage mesajları; iPhone, iPad, iPod touch ve Mac arasında gönderilebilir." Bu uyarı sizin telefonunuzda çıkıyor mu? Çünkü benim aklıma ilk gelen sizin aktivasyon tam anlamıyla tamamlanmadığı için her kapatıp açtığında cihaz tekrar aynı komutu veriyor olabilir. Gerçekten çok sıkıntılı inşallah bir çözüm bulabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isosem19 İ kullanıcısına yanıt
    Doğru doğru. Yazıyor o metin. Ayrıca eski loglar dakika dakika appleda var. Ki son başaralı giriş de söyleniyor. Etkinleştirme sıkıntısız oluyor. Ama sonrası malum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serkans. S kullanıcısına yanıt
    Hocam var mı bi gelişme??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok hocam, batarya değişimi var cihazın, uğraşmadım. Apple storea verelim diye istanbula yolladım. Hayırlısı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • (6s Turkcell) Cihaza Dfu mod ile 10.2 yüklediklen sonra aynı şekilde imessage ve facetime etkinleştirilmiyor. Her şekilde dendim 10-15 TL lik sms gitti yurtdışına ama olmadı. Bende sorunun turkcell'de mi apple'da mı olduğuna karar veremedim 10.2 yi yükleyene kadar giç böyle bi sorun yaşamamıştım hep turkcell kullanmama rağmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar iPhone SE 10.2 ve Turkcell kullanıyorum.

    Sürekli etkileştirme uyarısı çıkıyor ama etkileştirilmiyor. Sinirden telefonu kıracağım lütfen çözümü bilen yardım etsin.

    Apple, Turkcell ile görüşün diyor.
    Turkcell, Apple ile görüşün diyor.
  • 6s türk telekom aynı problem. Dün oldu,imessage dacetine iptal
  • bende aylardir bu sorunla ugrasiyorum. imessage surekli iptal oluyordu ama nasil oluyor cozemiyordum. Sonra dikkat ettim telefon kapanip acilinca oluyor. TurkTelekomla gorustum ve ayni sizlere oldugu gibi apple dedi. Apple TTelekom diyor. bende 4 aydir iade aliyorum surekli faturam kesildikten sonra sikayet kaydi birakiyorum. Arkadasa verilen cevabin birebir aynisini banada gondererek iade ediyorlar. Sorunu cozemeyiz biz ne yapalimki diyor turktelekom yetkilileri. Apple da bizde sorun olsa kapatip acinca neden gitsin diyor kapatmayinca normal calisiyor cunku. Ben kesinlikle simkarttan kaynaklandigini 4.5G sim kartlarinda bir sorun oldugunu dusunuyorum. Telefon kapanip acildiginda sim karti kendini ona yeni gibi tanitiyor olabilir yada yeni ios versiyonunda bu simkartla ilgili bir uyum saglanmadigi icin olabilir. Ama sorun server falan degil. Cunku cihazi kapatmazsaniz bi kere etkinlesince hic gitmiyor. ( ilk etkinlestirmeyi yapamayanlardan bahsetmiyorum o ayri. ben herseferinde etkinlestir diyorum ve 10 15 dk icinde etkinlesiyor. ama kapatip acinca gidiyor. Cogu arkadasin sorunu da bu. ) Bazi turktelekomlarda sorun yok cunku simkartlari yeni almamislar ayni kartlarini kullaniyorlar bence. Sorun yeni sim karttan diye dusunuyorum ama apple mi yeni ios unda uyum saglamadi yoksa turktelekom mu sim uretirken iphone un bu olayini hesaba katmadi orasi mechul. Olayi takipteyim gelin beraber olup ugrasalim bu isle. Cozulecek elbette cok zor degil onlar icin. Alti ustu iki firma bir gorusme saglar biri hat getirir biri telefon sorunu gorurler zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu arada imessage facetime etkinlestiremeyenler, etkinlestirme bekleniyorda gunlerce kalanlar, kesinlikle Otomatik Saat ayariniz acik olmali yoksa olmuyor. Sacma ama malesef boyle bir bug var :) Hatta imessage i daha once etkinlestirmis halihazirda kullananlar bile otomatik saat ayarini kapatip tekrar actiklarinda 1 2 saniyelik sebeke sinyalinin kayboldugunu ve tekrar geldigini, ardindan imessage icin tekrar etkinlestirilmesi gerektiginin uyarisini gorebilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcelim bndede aynı sorun var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eee sonuc yokmu yıl olmus 2016 hala nelerle ugrastıyorlar mk
  • evet beyler 1 seneye yaklasik bu sorunla ugrasiyordum ve sorunumu bugun itibariyle cozmus bulunuyorum. Sorun kesinlikle operator kaynakli degil bilginiz olsun yalan dolan apple in soyledikleri. kendi yazilimlarinin guncelleme geldikce bazi simlerle uyumsuzluklarindan olusmakta.



    Cihazima bayagi suredir ios 10.2 guncellemesi gelmisti ama ben yuklemiyordum. Her kapatip actigimda etkinlestirmeler gidiyor ve 2 adet yurtdisi sms ucreti kesiliyor diye kapatip acmaya kiyamiyorken sarjim bitti. simdi sirasiyla yaptiklarimi anlatayim sizde deneyin. Muhtemelen apple sorunun farkina varip guncellemede gizliden duzeltmis bu sorunu. ( en azindan sorun yasanan simleri tespit edebildiklerini duzeltmisler)



    1) 10.2 guncellemesini yapmadan once imesaj ve face time i kapattim. etkinlestirmeler iptal oldu komple.

    2) Saat ve saat dilimi otomatik ayarini etkinlestirdim ( sizde kontrol edin )

    3) once imessage i actim ve gelen uyariya tamm diyerek 65 kurus gidecegini bile bile izin verdim ve 5 saniyede direk etkinlestirme oldu.

    4) FaceTime i da ayni sekilde tekrar actim ve uyariya tamam dedim o da ayni sekilde 5 sn bile surmeden etkinlesti.

    5) etkinlesmeler tamamlaninca sarjim %50 nin altinda oldugu icin sarja takarak guncellemeyi baslattim.

    6) Telefon guncellenirken kapanip acildigi icin acilinca hemen ayni uyari ekrana geldi FaceTime etkinlestirmesi icin ucret kesilebilir benzeri o meshur uyari. Fakat dikkat ettim normalde gittiginde hep iMessage ve FaceTime derdi bir kere tamam derdim arkada iki mesaj atardi yurtdisina. yada sadece imessage yazardi ama yine bir kere tamam deyince iki mesaj atardi facetime icinde. ama bu sefer ekranda sadece FaceTime icin uyari cikti ve bende aha yine uyari geldi yine bi duzelme yok diye tamam dedim. tekrar ucret gitti ama tek mesaj gitti 65krs. Ben sorunumun cozuldugunu bilmiyordum biraz kullndim ve sarjim bitti tekrar acinca birde baktim ki uyari yok hersey etkin ? tekrar kapatip actim bu 5inci denemem ve sorun kayboldu gitti. iki serviste iptal olmuyor artik. ne sim kart degistim ne yazilim sifirladim. olay tam anlamiyla bu. Apple guncellemesinde bu olayi halletmis olacakki yukleyince boyle duzeldi. umarim ise yarar sizlerde de.




  • eee 10.2 yükleyenler ne yapacak peki ??
    bidaha su saçma telefonu alirsam ....
    yok imessage yok face time yok yedek sorunları...son güncellemeden sonrada mfi lisanslı 2 adet kablomu tanımaz oldu bisürü para verip orjinal kablo aldım tekrar ayfon bitmiştir.millet sayıp sövmede haklı
  • siz 10.2 olmaniza ragmen sorununuz devam mi ediyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada belirtilen sorunları ben de yaşıyorum; Özetle:

    1. Eşimle ben İphone 6s ve Türk Telekom kullanıcısıyız.

    2. Telefonumuz yurt dışından alındı, 2016 Mart'ta ilk aktivasyonda bu etkinleştirme mesajları geldi, bir kerelik 65 krş kesildi ve bir daha da olmadı.

    3. Taaa ki Ekim'deki İOS güncellemesine kadar: İOS 10 güncellemesi sonrası telefonu her açıp kapatışımızda eşime de bana da bu etkinleştirme mesajı geliyordu. Başlarda hep tamam dedik, faturaları görünce uyandık

    4. Apple ve Türk Telekom müşteri hizmetleriyle görüşmelerden sonuç alamadım ama Türk telekom geçen ay kesilen tutarları iade etti.

    5. Sadece İmessage'ı kapatınca mesajlar gelmeye devam ediyor; hem imessage hem de facetime'ı tamamen kapattım, birkaç gündür mesaj gelmiyor.

    6. Benim de nette yaptığım kısa araştırma da kimi sorumluluk apple'da kimi ise mobil hat sağlayıcıda diyor (ki gördüğüm kadarıyla forumda da şu ana kadar bir görüş birliği yok!)

    7. Çözüm bulan lütfen kalanlara da yardım için çözümü yazsın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mavibenim -- 23 Aralık 2016; 12:22:48 >




  • Sorunun kesinlikle iOS 10 la birlikte bazi seri simkartlarla uyumsuz olduguna inaniyorum. iOS 10 dan once cogu kisi etkinlestirirken vs. sorun yasamis. bunlarin farkli farkli cozumleri var. Fakat bizdeki sorun etkinlestirmekte degil kapatip acinca etkinlestirmenin tekrar istenmesi. Yine bu forumda iOS 10 un yeni ciktiginda daha Beta lari yayimlanirken bu sorun ortaya cikmis ve iOs 10.2 ye kadar da kimse cozume ulasamamis. Ozellikle yeni uretilen bazi simlere ios 10 guncellemesinde tam uyum saglanmamis. buradaki sorun simkartlarin uretiminde de olabilir ama sonucta once sim kartlar uretildigi icin Apple in iOS 10 guncellemesini cikarirken onlara uydurarak cikarilmasi gerekirdi. Neticede imessage ve face time onlarin servisi acip kapatinca etkinlestirmenin kaybolmamasini saglamakta onlarin yukumlulugu. Apple sorunu operatorlere atiyor ama kulliyen yalan. Cihazimi ios 10.2 ye guncelledim ve guncelleyince yine imeaaage etkinlestirmesi geldi tamam dedim ve artik kapatinca gitmiyor. Sorun resmen guncelleyince kayboldu. Hani operator para kazanmak icin iptal ediyordu arka planda ? hani simkartimdan oluyordu ? hani sadece turktelekom aveada vardi ? hani sorun operator kaynakliydi? hani cihaz kaynakliydi? hicbirsey yapmadim simi bile cikarip takmadim neler denedim olmadi ios10.2 geldi pat diye duzeldi. cihazim 5S . islem sirasini da anlattim islem sirasinin bir onemi varmi bilmiyorum belkide guncelledikten sonra kapatip tekrar etkinlestirirseniz yeniden sizde de duzelir arkadaslar. denemekte fayda var.

    Buyrun burada ios 10 a gecenlerin nasil teker teker gecer gecmez etkinlestirme olayinin kapatip acinca tekrar istendigini farkettiklerini okuyabilirsiniz. Ben mobil surumde 312 sayfadan sonraki konusmalarda yakaladim. Bir o kadar da bu servisi pek kullanmayip kapali tuttugundan farketmeyenlerde vardir iclerinde.

    https://forum.donanimhaber.com/ios-10-ana-konu-ios-10-2-yayinlandi-ios-10-2-1-beta-2-yayinlandi-linkler-eklendi--117659966-312



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi recepagdas -- 28 Aralık 2016; 1:30:05 >




  • Merhabalar TT kullanıcısıyım iOS 10 dan sonraki güncellemelerden sonra günde 10-15 kere devamlı iMessage uyarısı alıyorum, Face time da veriyordu onu kapattım ama iMessage kapalı olmasına rağmen hala uyarı geliyor. Sorun kuvvetle muhtemel son güncellemeler ile alakalı. Çözüm bulan olursa bizimlede paylaşsın
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.