Şimdi Ara

Sürat Kargo ve N11 Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
456
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 3 hafta önce N11 üzerinden 2 tane ürün aldım ve bu ürünler ertesi gün kargoya verildi. 1. Hafta oldu, Sürat Kargo’yu aradım ve telefonlar her zamanki gibi boş çaldı. Ben de sosyal medya üzerinden iletişim kurayım bari dedim ve instagram dan yazdım Sürat Kargo ya. Gecikmeler için özür dileriz gibi klasik bir yazı yazdılar bana. Her hafta tekrarladım ve sonunda dağıtımın yapılacağı Kurtdereli şubeye geldi kargolarım. Tam sevinecekken “Çiğdem Güler” isimli bir kadın almış kargolarımı şubeden :) N11 ile iletişime geçtim daha sonrasında. Olayı araştırdıklarını ve geri dönüş yapacaklarını söylediler (hiç sanmıyorum). Aldığım ürünler değerli değil 100-150 TL lik ürünler. Ama ya değerli bir şey alsaydım telefon gibi? Kısacası N11 ve Sürat Kargo dan mümkün olduğunca uzak durun arkadaşlar.

    Sürat Kargo ve N11 Rezilliği

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Sürat kargo bence en berbat kargodur bir ürünü 2 haftaya getiriyorlar üstelik aynı il

    Sürat kargoya devlet kayyum atasın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kortekes -- 23 Kasım 2019; 12:10:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu bir kargoyu kimlik isteyip vermek bu kadar mı zor? Bende bunu anlamıyorum.
  • İyi tarafından bak, en azından alanın ismini biliyorsun
    Şahsen ben ne zaman kargo almak için şubeye gitsem ( beklesem gelmez 1 hafta şubeden eve)
    Ben: şu isim adına kargo gelecekti?
    Şube: Buyrun kargonuz.
    Ben: kimlik gerekmiyor mu? İmza falan atmıyor muyuz?
    Şube: gerek yok, gidebilirsiniz.
    Bari ismimi sorsaydın Bu yüzden dedim en azından alanın ismini sormuşlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana kapida teslim ettikleri halde sistemde teslim alan farkli kisi gorunuyor. Sistemlerinde de hata var muhtemelen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kukaraça kullanıcısına yanıt
    Konuştuğumda sistemde hata olduğunu söylediler sizin dediğiniz gibi. Yarın şubeye gideceğim. Umarım dediğiniz gibi çıkar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sürat ve aras kargo tam rezalet firmalar lojistiği bırakıp nalbantlık yapsınlar atlara nal felan çaksınlar herkes bildiği işi yapsın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.