Şimdi Ara

Süperonline Yanlış Bilgi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar geçen beni aradılar.Eski üyemiz olduğunuz için Size ücretsiz turkcell tv + veriyoruz dediler.Faturam 65 lira geliyor.Yine 65 mi gelecek dedim evet dediler.Aradan 2 gün geçti şüphelendim aradım mh'yi.Onlarla konuşunca cihaz almışsınız onunla beraber 71 lira dediler.Yanlış bilgi verildi iptal istiyorum dedim.Kayıtları dinleyip yarın size haber vericez dediler.20 kişiyle görüştükten sonra eski tarifeme zar zor geçtim.Fakat bana fayuraya 3 günlük turkell tv+ 25 mbps 35 akk tarifesi ve vergiler yansıyacak dediler.kullanmadığım hizmetin bedelini yansıtacaklar.İtiraz edip süperonline aboneliğini iptal ettirebilir miyim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • itiraz edip superonline üyeliğini iptal edemezsin

    ama itiraz ile 3 günlük faturayı iptal edebilirsin

    tuketici.btk.gov.tr üzerinden

    üyeliğini iptal ettirmek için taahhütün bitmesini beklemen gerekli

    sonuçta belli bir süre kullanacağım diye sözleşme imzaladın

    ona rağmen iptal etmek istiyorum diyorsan da 500 ile 1000 lira arasında bir cayma bedeli ödemen gerekebilir.

    seni ilk arayan 0850 li turkcell superonline numarası mıydı

    yoksa normal bir ev telefonu numarası mı ona da bakabilir misin

    bu aralar turkcell bayileri, çoğu kişiyi kelime oyunları ile yalan yanlış vaatlerle turkcell tv+ abonesi yapmmaya çalışıyorlar. Muhtemelen turkcell tv+ abonesini yükseltmeye çalışıyor. Bunun içinde bayilere yüksek primler vaat ediyor. Onlarda her türlü hile hurdaya bulaşıyorlar.
  • sadece TURKCELL TV+ için yorumlarsak o gerçekten ücretsiz oluyor personel işlemi yanlış yaptı heralde... 24 ay ücretsiz kullanıyorum... taahüt yoksa iptal etmen kolay...http://www.superonline.net/yardim/musteri-islemleri/fesih-islemleri/bayi-yolu-ile-abonelik-feshi
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    İlk 02129391934 'dan arandım.Elimde ses kaydıda mecvut pmden atarım sana.Daha sonra sesli onayınızı almak içinde 08502010837 numaradan aradılar.Daha sonrada sürekli farklı numaralardan aradılar.Ayrıca hiçbir numarayı arayamıyorsun.Aramaya kapalı.Sadece onlar arama yapabiliyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tutankenshta kullanıcısına yanıt
    size özel bir kampanya olabilir ama

    genelde yaptıkları şu

    bayiler arıyorlar paketinizde herhangi bir değişik olmadan turkcell tv+ abonesi olmak istermisiniz diyorlar

    siz de nasıl olsa bedava diye kabul ediyorsunuz

    ama turkcell tv+ ı gelip teknik ekip kurduktan sonra bir bakıyorsunuz 25 mbps 50 gb kotalı olan tarifeniz, 25 mbps 35 gb kotalı tarifeye geçiyor. Kısacası tarifenizi downgrade ediyorlar

    15 gb kotadan ne olur diye de düşünmeyin. Çünkü 25 mbps 50 gb kotalı tarifenin akn sonrası hızı 3 mbps, 35 gb kotalı tarifenin akn sonrası hızı 1 mbps.

    bunu farkedip şikayet ettiğinizde bana yalan söylediler ses kaydını inceleyin dediğinizde de bu sefer bayi tarafından aranmışsınız o yüzden ses kayıtlarına ulaşamıyoruz diyorlar. Turkcell in günahını da almak istemiyorum ama bayilerle ortaklaşa bir kandırma da söz konusu olabilir. Çünkü forumda bu tür şikayetler çoğalmaya başladı.

    ya da faturanız aynı kalacak deyip 5 lira faturaya tv+ ücretini yansıttıkları da oluyor. Ona da vergi ücretleri falan deyip geçiştirmeye çalışıyorlar.




  • Calıgula kullanıcısına yanıt
    3 günlük kullanım en fazla faturanda bir iki lira olur diye düşünüyorum

    ama saçma sapan bir fiyatlandırma yapıp faturada aşırı derecede bir artış olursa tuketici.btk.gov.tr ye ses kayıtlarıyla birlikte şikayet gönderebilirsin

    şikayet oluştururken veri ekleme seçeneği de var.
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Hocam aynen dediğiniz gibi oldu.Galiba sizinde başınıza gelmiş.Size özelden attım zaten ses kayıtları.Ben altınızı çizerek 64,90 mı gelecek diye 5-6 kez soruyorum.Onlarda evet diyor.Ama temkinli davranmakta fayda var.Yoksa 2 yıl boyunca 3 mbps bırak 1 mbps ile devam edecektim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Çözüm departmanından en son arandığımda ise eski ışık hızı kampanyasına tekrardan geçirdiler beni fakat Sena Hanım bana 1 yıl 12 ay taahhüt süreniz olacak dedi.İtiraz ettim.7 aylık taahhüt sürem vardı.Eskisi gibi olmasını istiyorum dedim.oda bu duruma istinaden benim verdiğim bir tarihten (13.11.2015)'ten başlattı.o zaman yüzsüzlük olmasın diye demedim.Ama böyle taahhüt süresini hazır kısaltıyorsunuz bunu 1-2 aya indirin diye dememek için kendimi zor tuttum :)

    Keşke şansımı deneseymişim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.