Şimdi Ara

SuperOnline Taahhüt (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    Sonuç adam parasını geri almış arkadaş bilgisayar icin ekran aldı oyuncu ekranı iade etdi ürünü acti 3 gun kullandi üründe hata vs de yoktur

    iptal etmek isteyen altyapisi olmayan bir yer gösterip iptal eder

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Haklı çıkmak için konudan konuya atlıyorsunuz. sonuçta adamın parasını almış olması herkesin parasını alacağı anlamı taşımaz. Kararın gerekçesi bile farklı. Diğer açıdan internet alışverişlerinde olan 14 gün cayma hakkının Bu konuyla hiç alakası yok.
    Altyapı olmayan bir yere taşıyarak haklı sebeplerle feshetmesi ise yine bu konu ile alakası yok. Uzun lafın kısası haklı bir gerekçe yoksa abonelik sözleşmelerinde cayma hakkı yoktur. Kimsenin bu konuda aboneliğini iptal etmesini tavsiye etmem binlerce mağdur var bu konuda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    Sizin demek istediğiniz fakat ben anladim 14 gun icinde veya 7 gun icinde faturaya ek almis olduğum modem nasil iade ederiz


    Online islemlerden taahhüt yenileme
    CAYMA HAKKI

    Bu ürün/hizmetler, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik madde 15 (ğ) gereğince elektronik ortamda anında ifa edilen, tüketicinin cayma hakkını kullanamadığı hizmetler kapsamındadır. Bu nedenle, işbu ürün/hizmet Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmeliğin cayma hakkına ilişkin 9. maddesinin 1.fıkrası kapsamında yer almamaktadır. Taahhütlü bir kurgudan yararlanmanız halinde 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliğinin 16. maddesi gereğince taahhüde uyulmazsa yararlanılan toplam indirim ile kalan ay ücretler toplamından lehinize olanı tarafınıza yansıtılacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Modemi bayiden almışsanız iade edemezsiniz. Fakat kargo ile geldiyse mesafeli sözleşmeler yönetmeliği gereği 14 gün içinde cayma hakkınız vardır. Modemin kullanmış olsanız bile bu hak geçerlidir. İade etmek istiyorsanız önce yazılı olarak ispatlanabilir bir şekilde firmaya online işlemlerden veya mail atarak ulaşın. talebiniz kabul edilmezse süresinde cayma bildiriminde bulunduğunuzu da belgeleyerek tüketici hakem heyetine başvurun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp_anka

    Modemi bayiden almışsanız iade edemezsiniz. Fakat kargo ile geldiyse mesafeli sözleşmeler yönetmeliği gereği 14 gün içinde cayma hakkınız vardır. Modemin kullanmış olsanız bile bu hak geçerlidir. İade etmek istiyorsanız önce yazılı olarak ispatlanabilir bir şekilde firmaya online işlemlerden veya mail atarak ulaşın. talebiniz kabul edilmezse süresinde cayma bildiriminde bulunduğunuzu da belgeleyerek tüketici hakem heyetine başvurun
    Ofis den aldım 14 gun içinde ekip modem'e arızalı derse iade almayız değişim yapariz dediler arza kaydi açtım ekip modemde arza var afyon götür değiştirecek dedi götürdük değişim yapmadı bana bilerek 14 gun veya 7 günlük süreyi geçmiş 14 gun içinde gelsen iade alırdık dediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Önemli olan sizin bunu bildirim tarihiniz. Ayrıca. Üründe arıza varsa bu cayma hakkı dışında bir durum. İlk 6 ay değişim veya iade hakkınız var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp_anka

    Önemli olan sizin bunu bildirim tarihiniz. Ayrıca. Üründe arıza varsa bu cayma hakkı dışında bir durum. İlk 6 ay değişim veya iade hakkınız var
    Bende Tandık birsine istedi 120 tl ye satdim sifir vdsl modem telekom müdürü değişim vdsl soz değil dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • Turkcell Superbox abonesi olan arkadaşım hizmet kalitesini beğenmeyip 14günlük cayma hakkını kullanarak firmaya iptal başvurusunda bulundu. Turkcell başvuru yapan şahsa 750tl gibi cayma bedeli çıkardı. Arkadaşım BTK ya başvuru yaptı ve sadece sözleşmede ki damga vergisi gibi bir bedeli ödeyerek fesih etti.

    Hayırdır sen İnternet servis sağlıyıcıları Birliği çalışanı falan mısın? Bu kadar emsal karar varken neden kasıyorsun kendini can hıraç?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • jademugla kullanıcısına yanıt
    Ben Tüketici hukuku konusunda binlerce insana yardımcı olmuş yol göstermiş biriyim. canhıraş savunmanın sebebi de sen ve senin gibi yarım yamalak bilgilerle konuşanların diğer insanları yanlış yönlendirmesine önlemeye çalışmak. Kim olduğundan emin olmak istiyorsan Facebook'ta Aydın Ağaoğlu'nun onursal başkanlığını yaptığı tüketici başvuru merkezi isimli gruba gir. Özgür BÜKCÜOĞLU yaz. O zaman tam olarak anlarsın kimi savunduğumu.
    Gelelim savunduğun olaya. az önce de dedim ya yarım yamalak bilgilerle insanları yanlış yönlendiriyorsunuz diye. Yukarıdaki bir yazımda dün akşamki arkadaşa da belirttim eğer sözleşme evde imzalandıysa işyeri dışında kurulan sözleşmeler statüsüne girer ve ve cayma hakkı vardır. Fakat bu durumda bile sadece tarifenin indirimsiz ücretini ödemezsiniz.
    Kurulum ücretini ödersiniz. Bahsettiğin arkadaş sözleşmeyi işyeri dışında imzalanmıştır zaten superbox olduğu için kurulum kablolama vs de yapılmadığı için cihazı da iade ettiği takdirde hiçbir ücret ödemez.
    Tekrar ve son kez söylüyoru. Bana yarım yamalak bilgilerle gelmeyin. Siz belki ayda yılda bir kez karşılaşıyorsunuz böyle durumlarla ama Ben abartmıyorum günde 10-15 kez karşılaşıyorum. bu mağdurların büyük çoğunluğu da sizin gibilerin yarım yamalak bilgilerle konuşarak inandırıp mağdur ettiği insanlar.
    Kimi savunduğumu daha iyi anlaman için de aşağıya referansları fotoğraf olarak ekliyorum.
    En son paylaştığım resimde de bir tüketici hakem heyeti çalışanının incelediği bir başvuru hakkında benden fikir aldığını da görürsün. SuperOnline Taahhüt SuperOnline Taahhüt SuperOnline Taahhüt SuperOnline Taahhüt SuperOnline Taahhüt SuperOnline Taahhüt SuperOnline Taahhüt SuperOnline Taahhüt SuperOnline Taahhüt SuperOnline Taahhüt SuperOnline Taahhüt



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hp_anka -- 30 Temmuz 2020; 18:28:48 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Hocam şimdi bugün arandı böyle saçma bi olay yok daha ne zaman internetimizin biteceğini söylemiyorlar + olarak büş sefer de 1150 tl istendi soruyorum bana vermedikleri internetin parasını alamazlar diye biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.