Şimdi Ara

Superonline Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba binamızın garajında fiber internet bulunmakta hem ttkom hemde superonline ancak SOL 2.kata kadar çekili ve ben en üst katta bulunduğumdan dolayı 1.5 haftadır bekletiliyorum.
    Geçen hafta çarşamba günü kurulum ekibi geldi ve dairemize kadar kablo çekilmesi gerektiğini söyledi ve bununda farklı bir ekibin yaptığını söyleyip,bu hafta biteceği yönünde tahminde bulundu.
    Ancak ben böyle bir rezillik görmedim Pazartesinden beri hergün bu sol denilen aşağılıkları aramama rağmen hiçbir yanıt alamıyorum kablo çeken ekiplerle iletişimleri yokmuş talep oluşturuyorlarmış falan filan.Bakalım eğer yarında gelmezlerse iptal ettiricem alsınlar fiber kabloyu münsaip yerlerine çekip birbirlerine 200mbps internet versinler.
    Geçicek olan varsa iki kez düşünsün yada 2 ay önceden falan başvursun anca kaldırırlar bunlar bi taraflarını birde telekoma laf atılır ancak bunlar iyice azıtmış işimi internetten gören biri olarak 1.5 haftadır mağdur edildim ve hattıma internette tanımlamadılar abonelik başlamadı bahanesiyle.
    Dün şansa 50gb 50tl kampanyasını yakaladım yoksa mecburen interneti kapatıcaktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • pandemi varken hızlı kurulum bekleme...
  • Size tek tavsiyem hiç bulaşmayın.Superonline pişmanlıktır.Temmuz ayının başından beri evimde internetim yok.Şaka değil hiç yok.Kaç kere arıza kaydı açtırdım.Ücretli servis talep ettim.Ne gelen var ne giden.Çok internet sitelerine şikayet ettim.Cimere bile yazdım.Ne gelen var ne giden.Tahahütü de daha var.Yaklaşık 600 lira gibi bir ödeme istiyorlar.Sonuç olarak artık onu da ödeyip tüketici mahkemesine şikayet edeceğim.Hiç bulaşmayın derim.Benden söylemesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onrdkr O kullanıcısına yanıt
    fiber mi? fiber cihazda sorun yoksa sorun routerdadır... servis acemi heralde...
  • onrdkr O kullanıcısına yanıt
    Hocam sizi arıyacağız deyip kapatıyorlar salı günüde gelmezlerse yine Türk Telekoma başvurucam adamlar sistem kurmuş para harcamış ancak garajdan kablo çekmeye acizler.Bu ülkede internet işleri bunlar yüzünden gelişmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onrdkr O kullanıcısına yanıt
    Arıza çözüm süresi 48 saattir. Bu süreden sonra arıza giderilmedi ise faturadan düşüm talep edebilirsiniz. Düşüm talebi onaylanmaz ise, tuketici.btk.gov.tr/ adresine yazabilirsiniz.
  • detanaoq kullanıcısına yanıt
    Benim canımı sıkan şey hiçbir karşılık bulamamam.Adamları arıyorum diyorlarki tamam acil talep oluşturdum,biz sizi akşam arıyacağız tabiki aramıyorlar bu kadar yalan üzerine kurulu bir firma olamaz.Bu 3 katı kırıcak birimede ulaşım sağlayamıyorar sadece talep oluşturmayı biliyorlar
    Tamam pandemi sürecindeyiz ancak bana doğru ve ner bilgi verin bir şey demeyim ancak hep yalan hep yanlış,Salı gününe kadar beklicem daha gelmiyorlarsada gelmesin yüzsüzler yada doğrusunu söylesinler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    TürkNet CGN Rezilliği
    7 yıl önce açıldı
    Superonline ping rezaleti
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.