Şimdi Ara

SUPERONLINE PİŞMANLIĞI, SABİT HATTIM İPTAL EDİLMİŞ 20 GÜNDÜR İNTERNET YOK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
485
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Turkcell Platinum dört dörtlük kampanya çerçevesinde ev internetimi Türk Telekom ADSL'den Superonline Adsl'e taşıtmaya karar verdim. Aralık 2016'da TUrkcell müşteri hizmetleri üzerinden yaptığım müracaatta birçok hatalı işlem meydana geldi, yok ekranları gitmiş tekrar giriş yapmaları gerekmiş bekle 1 hafta daha, yok efendim önceki arkadaşlar hatalı işlem yapmışlar o iş öyle olmazmış düzelttik bekle 1 hafta daha, yok bayi ile sıkıntılar varmış bekle 1 hafta daha. Bu süreçte onlarca kez müşteri temsilcileri ile görüşme yapmak zorunda kaldım, sonrasında gene 7 gün içinde taşınma işleminiz tamamlanacak dediler olmadı, kurulum için arkadaşlar gelecek dediler gelmedi kimse, bu arada iş tempom çok yoğun ve o kadar yoğunluğun arasında kendime dert aldım diye düşünürken 1 ay geçti aradan ve bu 1 ayın sonunda nihayet ocak ayının ortalarında nakil işlemimi gerçekleştirdiler.

    Nakil işleminden sonraki yaklaşık 2 aylık lale devrinin ardından 18 mart tarihinde akşam eve geldim internet kesik. Arıza bildiriminde bulundum, ertesi gün bana sabit hattımın iptal edildiği için ADSL bağlantısı verilemediği ve bunla ilgili olarak Turk Telekom ile görüşmem gerektiği bilgisi verildi. (sanırım 20 mart) . Turk Telekom ile hemen görüştüm ve iptal işleminin kendilerinden kaynaklanmadığı bilgisini aldım. Bu bilgi ile Superonline müşteri hizmetlerine dönüş yaptım. Oradaki çözüm dehası çalışanlardan birisi " o zaman numaranızı taşıyalım bu soru çözülsün" önermesinde bulundu, " ama sabit hattım iptal edilmiş nasıl taşınacak ? " diye sormamın üzerine bu işlemin yapılabileceği ve böylelikle sorunumun çözüleceği bilgisini bana verdi ve taşıma işlemi için onayımı aldı, sorunumun derhal düzelmesi hevesi ile onayladım.

    Aradan 3 gün geçti fakat herhangi bir dönüş ya da bilgilendirme mesajı almadım, bunun üzerine durumdan kıllanarak tekrar Superonline müşteri hizmetlerini aradım, bu sefer görüştüğüm temsilci bana : " Arkadaşımız yanlış işlem yapmış öyle bir işlem mümkün değil " diyerek 3 gündür boşuna beklediğim gerçeğini yüzüme vurdu. " sizin tek bir çareniz var yalın ADSL abonesi olacaksınız , ancak bunun için size cayma bedeli yansır" dedi...

    BU bilgilerin üzerine tekrar bir görüşme yaparak durumla ilgili Superonline çözüm merkezine kayıt açtırdım.

    23 mart 2017 tarihinde Superonline Çözüm Merkezi bana dönüş yaptı, mağduriyetimi iyi anladıklarını ancak Yalın ADSL'den başka çözüm olmadığını ve Yalın ADSL'e geçmem halinde cayma bedeli yansımayacağını belirtti. Bu arada sabit hattım neden iptal edilmiş sorusuna cevap alamadım.

    Aynı tarihte Türkcell Müşteri Hizmetlerini arayarak Yalın ADSL'e geçmek istediğimi belirttim , çünkü hem sabit hattım iptal edilmiş hem de çaresiz bırakılmıştım. Karşımdaki yetkili bunun için aylık 25 TL daha fazla ödemem gerektiğini gösteren bir tarife fiyatı çıkardı karşıma. Buna itiraz ettim, çünkü yalın adsl kullanmaya mecbur bırakılmıştım bu durum benden kaynaklanmıyordu ve buna rağmen bana güncel fiyat üzerinden tarife teklif ettiler. Bense ev telefonumuın iptal edilmesini bi kenara bırakıp sorunun bir an önce çözülmesi için 3 ay önceki sözleşme imzaladığım zamandaki fiyat üzerinden geçiş yapılmasını talep ettim haliyle. Çözüm merkezine durum iletildi dediler. Ucu açık bekleme pozisyonunun ikinci seansı böylelikle başlamış oldu...

    Bu arada konunun aslına ermek için Türk Telekom müdürlüğüne gittim. Asıl amacım iptal edilen numaramı geri almaktı, çünkü bunu yaparsam sorunun düzeleceği bilgisi Superonline Müşteri Hizmetleri tarafından verilmişti.

    Turk Telekoma gittiğimde ikinci şoku yaşadım... Sabit hattım ve yıllardırki telefon numaram benim bilgim talebim ve onayım olmadan Superonline tarafına geçirilmişti. Numara artık Türk Telekoma ait olmadığı içinse Telekom tarafından hiçbir işlem yapılamıyordu. Dahası teknik birim şefine yönlendirilerek oradan da sabit hattımın Superonline tarafından iptal ettirildiğini öğrendim. Evet, Superonline 18.03.2017 tarihinden Türk Telekom'a örter göndermiş ve hattın toplatılmasını istemiş, buna istinaden de Telekom teknik birimi hattımı toplayıp portumu sökmüştü. Yani internetimin haftalardır kesik olmasının nedeni benden habersiz Superonline'ın sabit hat numaramı kendi taraflarına alıp bir de üstüne üstlük portumu söktürmesiydi...

    Bu durum " acaba yalın adsl kullanmaya mecbur bırakılmak için kasıtlı yapılan bir uygulama olabilir mi bu? şeklinde düşünmeme yol açtı.

    Bu durumu Superonline Müşteri Hizmetleri ile defalarca paylaştım, ancak oradan hiç kimse bana sabit hattımın neden iptal edildiğini söyleyemedi..

    Hatta " ama sizin internetiniz kesik değil ki" diyenler bile oldu... Bunun ötesinde ADSL kullanmak için port gerektiğini bilmeyen temsilciler var, port bağlantımın sökülmüş olduğunu bir türlü anlatamadığım...

    Olay 23.03.2017 tarihinden beri Türkcell Çözüm merkezinde. Bugün itibari ile tam 2 hafta oldu. Bu süreçte her gün müşteri hizmetlerini arayıp konuyu takip ediyorum. Platinum Müşterisiyim ve Platinum müşteri hizmetleri yetkilileri tarafından tam 7 kez aciliyet ve hızlandırma notu girildi, 3 kez çözüm merkezinin üst birimlerine e-mail gönderildi, şahsen arayıp konu ile ilgilenenlerle görüşen çağrı merkezi çalışanları oldu, amaaa TURKCELL'in çözüm merkezi çözüm değil MAĞDURİYET üretiyor ve 2 haftadır tarafıma en ufak bir dönüş yok; bunu bırakın dün gün içinde aranacağım söylendi ama kimse aramadı. Üstüne üstlük lanet olsun deyip güncel tarife üzerinden yalın ADSL'e geçmek istedim amaaaa konu çözüm merkezinde olduğu için onu da yapamıyormuşum...

    Ve bana çözüm üretmeyip mağduriyet üreten , arayacağız deyip aramayan bir Turkcell Çözüm Merkezi var. Kendimi borçlu kovalayan alacaklı gibi hissediyorum artık. VE 18 MART 2017 tarihinden bu yana yaklaşık 20 gündür internetsizim, ve çözüme dair bir umut da yok şu anda. Bu devirde bunun nasıl bir şey olduğunu işim gereği akşamları internete bağlı olarak çalışmak zorunda olduğumu da hesaba katarak düşünün. Bana benzer bir durum yaşayan olduysa tavsiyelerini ve olayı nasıl çözdüğünü öğrenmek isterim. Bu arada merak eden olduysa internet kullanmadığım dönem faturama yansımış durumda, itiraz ettim o da çözüm (!) aşamasında







  • Öncelikle geçmiş olsun diyorum. Keşke telekomu bırakmasaydız. Superonline zaten mağduriyetleri ile ünlü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben agzimin payini 2 kere aldim forumda bir cok yerde konusuda var keske hic ttneti birakmasaydiniz ben ilk gecen yaz ttnet sozlesmem bitmrk uzerrydi vodafoneye gecim dedim 20 gunde 3 ekip geldi baglayamadi ama daha ttnet aboneligim sonlanmamisti iyikide sonlandirmamislar ttnet aradi ikna kampanyasi yapti 50mbps 200gb akk 73 lira 6 ay tahhutsuz fiyat performans icin cok uygundu son 2 ay pingler ve hizda dalgalanmar oldu iyice zivanadan cikti son 10 gun kalasiya bu aralik ayinda superonline 4+4 luk pakete gecis yaptim 2 gun sonra hat aktif oldu paket yukseltememe sorunu oldu aradim daha tam islemler bitmemis 1 hafta boyle surdu bayiyi ara ttneti ara soloyu ara aksam modemi soktuler gittilrr sonra kendi modemimi taktim bir sonraki gun mesaj geldi hat iptal olmus ttnet port vermemis soloya bol bol kufur ettim maden yapamiyorsaniz niye kayit aliyorsunuz basvuru aliyorsunuz basta uyardim ttnet engelliyor falan sikinti cikmazmi dedim yok dedi malesef tahmin ettigim gibi cikti ttnete girim benim portuda o arada kendi yeni musterisine vermisler ve 40 gunluk internetsiz kaldim midirluhe gittim dilekce verdim btk bimer ust uste yazinca en son aradilar mecbur kabulnettik ben kampanyadan yararlanamadigim icin kardesimin uzerine yaptim. 24 ay kitlediler ben bugune kadar 12 aydan uzeri pakrt yaptirmafim 10 senden fazla kullaniyordum surekli ikma kampanyalari cok ucuza kullaniyordum suan 24mbps 100gb akk 70 lira devam etseydin ayni paraya 50mbps 200gb ile devam ederdim tahhutsuz siz siz olun fiber yada kablo net yoksa diger isslere bulasmayin.... Ha her zaman boyle olcak die bisey yok sansa bagli ama macera aramak isteyen yapabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sallama mağduriyeti TT üretiyor SOLNET müşteri hizmetleri personeli beceriksiz ve bilgisiz... fiber dışında cahil sayılırlar... SOLNET fiber ise alınınır yoksa kablonet yada türknet seçimi daha mantıklıdır...
  • 1 aydir yanit vermeyen ve çözüm uretmeyen turkcell çözüm merkezinin lakayitligi üzerine yalin adsl'e gecerek sorunun çözülmesi yolunda adim attim. Vee ikinci bomba, yalin adsl e gecince normalde 13 mps aldigim baglantim önce 3 mps ye dustu, ve bugün 1 mps bile alamıyorum, 0.56 mps...

    SUPERONLINE PİŞMANLIĞI, SABİT HATTIM İPTAL EDİLMİŞ 20 GÜNDÜR İNTERNET YOK

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • serzenith S kullanıcısına yanıt
    http://beta.speedtest.net/result/6234254402
    o sorun porttan kaynaklı tt personeli tanıdık varsa portları kontrol ettirt... bozuk port sorunun var... port değişimi diyeceksin müşteri hizmetleri personeli anlamıyacak sen teknik servisten elemanla görüşmek istiyorum de durumu ona anlat... fiber için bile nato kafa miy ile anlaşmak imkansızdır az buçuk konuşup alaşsada teknik detay 0 olunca...
  • dostum sabit hattını turk telekom dan superonline senin onayını almadan kendine taşımış anlaşılan. Dort dortluk paketlerin sozlesmesinde buna dair bir ibare var mıydı acaba hatırlayamadım şu an. Telefonu kendilerine aldıkları için mecburen yalın olarak hizmet verecekler. Fakat yalın dahi olsa sabit telefonu taşıdıkları için ücretsiz olarak yine 100dkk hediyesiyle telefon numaran aktif olmalı. Telefon kablon modeme takılı şekilde kullanabileceksin. Ama tüm bunların senin bilgin ve onayın dışında olması saçmalık. Şahsi fikrim sözleşme imzalanirken veya abonelik baslatilirken yukarıda anlattığın karmaşada aboneliğini yalın diye başlattılar muhtemelen. Dolayısıyla telefonun ansizisin habersiz tekrar onaysiz tasindi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kasvet-efza -- 21 Nisan 2017; 9:44:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.